Hop til indhold

Recommended Posts

Stella by starlight hedder en af de dejligste melodier, jeg kender.

Og siden jeg besøgte STELLA for første gang for et par dage siden, har melodien kørt i mit hoved. For den passer så godt til denne dejlige pige.

Hun er anmeldt før, men jeg tillader mig alligevel et brush up for alle der kommer hjem fra ferie i disse dage eller bare kommer til af anden grund.

Stella er godt begavet og meget nem at tale med. Hun ville formentlig kunne det meste i denne verden, men bedyrer, hun har valgt denne branche, fordi hun kan lide det. Og sådan virker det faktisk.

En ting skal Stella dog ikke være, nemlig portrætfotograf.

Hendes billeder yder hende slet ikke retfærdighed, synes jeg. De mange close ups og skæve vinkler slører, at Stella er en pige med et rigtig kønt ansigt og en smuk og harmonisk krop. Hun har den fineste mandelfarvede hud, hvilket heller ikke kommer frem på billederne.

Og så leverer hun sex med stor indlevelse og nærvær.

Stella kan minde om den dejlige Diana (kendere ved, hvem jeg taler om og også at større anbefaling næppe kan gives):

En supersød og køn pige med en smuk figur – ganske som Dianas lidt til den spinkle side. Og på enhver tæn­kelig måde dejlig at være sammen.

Lige nu dæmpes de lyse nætter så al for hastigt udenfor. Men i samme takt træder stjernehimlen atter frem. Og der er fortsat lune nætter.

Så derfor endnu i denne aften:

Gå ud på din altan eller terrasse. Eller ud på din plæne.

Sørg for, at alt lys, der kan slukkes, er slukket.

Tag en god stol, sæt dig og læn dig så tilbage og se:

Thats Stella by starlight.

Se op. Se mælkevejens lysende bånd. Se fortryllende smukke Cassiopeia med den underdejlige datter Andromeda.

Og se alle stjerneskuddene. Så flygtige og kortvarige de end er, bliver de ikke mere intense end i netop disse nætter.

Se op – og glæd dig så.

Glæd dig over, at stjernerne findes.

Og over at en pige, som Stella findes.

Glæd dig over, at du selv findes og er til på denne fantastiske planet kaldet jorden. 

Hvor du kan se og møde så fantastiske stjerner.

And not a dream.

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sweex

Jeg må give dig ret @cobham hun er noget af det sødeste i denne branche. Har lige været sammen med hende her til morgen og det er altså en perfekt måde at starte dagen. Dejlige kys, masser af kram og så det smil der smelter ens hjerte. Hun kommer øjensynligt tilbage sidst på måneden, så vi har lidt tid til at spare op igen:wub: 

God søndag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

En af de smukkeste stjerner lyser igen over vor ringe stad:

Dejlige Stella er tilbage. 

Linket øverst i anmeldelsen virker også denne gang. :)

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...