Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Linda i Vingsted i aften. 

https://annoncelight.dk/profile/RedLinda25

Det er helt sikkert hende på billederne. De er nok et par år gamle og hun er vel en smule mindre slank, men helt forkerte er de altså ikke. Jeg kan ret godt lide at hun i sin annonce nævner at billederne er "smoothed." Det er der da en vis ærlighed i. Personligt synes jeg hun er enormt lækker.

Nå, men til besøget! Jeg var i nærheden af Vingsted og sendte hende en besked. Aftalte 45 minutter til 1100. Et kvarter senere bankede jeg på hos hende og blev lukket ind og straks fik jeg knus og kys. Det var faktisk en rigtig varm velkomst som virkede oprigtig, hvilket den slags jo ikke altid er. Efter et par minutter viste hun mig ind til sengen. Jeg nævnte at vi vel lige skulle klare betalingen og den tog hun så imod nærmest som om det knap nok var nødvendigt. Det ved jeg selvfølgelig godt at det var, men den meget "casual" måde hun modtog betalingen gjorde at den del var overstået på rekordtid så det knap nok føltes som om det overhovedet skete. Det er der sgu noget klasse over på en eller anden måde. 

Jeg vil ikke gå ind i detaljer om akten i sig selv, for det er på en måde noget privat. Jeg tjekkede at der var to omgange inkluderet i mødet og det sagde hun ja til (det viste sig så senere at jeg var godt brugt efter første omgang!). Men jeg vil dog sige at Linda er helt fantastisk med munden, både med kysseriet og hvad der foregår længere nede. :)  Derudover er hun meget energisk og fik mig virkeligt op at køre. Vi nåede villigt omkring flere stillinger. 

Der var absolut ingen hastværk. Jeg ved ikke helt hvor lang tid første omgang varede men bagefter lå vi og hyggesnakkede i noget tid. Da jeg sagde at jeg nok hellere måtte videre, tror jeg nok at hun troede at jeg mente jeg var parat til anden omgang og virkede helt parat til det. På det tidspunkt var det noget mere end en time efter jeg ankom. Jeg var dog godt brugt fra første omgang og følte jeg havde fået det jeg kom efter, og ret meget mere til. Hvis jeg havde haft energien havde jeg nu gerne taget en tur til. Men man skal jo også kunne stoppe mens legen er god. Som det var, vaklede jeg nærmest derfra. :)

Lindas engelsk er OK. Ikke fantastisk men jeg synes kommunikationen gik fint nok. Hvad hun har mellem ørerne fejler absolut ikke noget og vores hyggesnak var virkelig behagelig. Før jeg var ude af døren var der gået ca. 80 minutter og på intet tidspunkt følte jeg at der var noget pres på og som sagt så tror jeg at hvis jeg havde sagt "anden omgang" på det tidspunkt, så ville jeg have fået den uden sure miner. 

I korte træk: Linda er virkelig sød, indlevende, varm og sjov. Det hele mindede rigtig meget om at man "kiggede ind til en veninde fordi vi jo begge gerne vil." Nej, hun er ikke en "perfekt model-type" men for mig betyder det altså også mindre end at pigen er indlevende og med på at være fræk. Hun har et frækt smil og er bare lækker.

Stedet var helt fint. Rent og pænt. Lagenerne var rene og hun skiftede dem faktisk (helt afslappet) imens vi stadig snakkede og jeg var ved at tage tøj på. 

 

Linda fortalte mig at i søndag er sidste dag hun er der i denne omgang for hun skal ud at rejse. Om hun skal andre steder hen i DK først er jeg ikke sikker på men hun sagde hun kommer igen. Når hun kommer igen, så gør jeg helt sikkert også. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...