Hop til indhold

Recommended Posts

Vejle 61 skrev, 1 time siden:

Er der nogen der har prøvet morgen tilbud 

Aner ikke hvem du taler om? 

Hrøar du et link eller noget mere info? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom forbi her idag og kan kun sige at det var lækkeret. Dog blev der en forvivring ang hvornår jeg kom. Så de var ud i byen, og jeg var nød til at ringe igen. Men Maja er super lækker og meget fræk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi denne perle af en thai pige også til morgen tilbud  ( som blev opgraderet til fuld pakke ) fik en meget god service ( fik som man kan sige en kæreste oplevelse ) så jeg var meget tilfreds  da jeg var færdig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi til et morgentilbud, dejlig pige er ikke helt sikker på at de har regnet rigtigt med hendes alder men det er egentligt lige meget.

Rigtig god behandling pigen havde flair for mersalg, så undervejs blev der opgraderet til FP hun gik ikke så meget op i tiden og der var tid til bad bagefter.

God oplevelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funlover skrev, den 11/8/2018 at 18:46:

Var lige forbi til et morgentilbud, dejlig pige er ikke helt sikker på at de har regnet rigtigt med hendes alder men det er egentligt lige meget.

Rigtig god behandling pigen havde flair for mersalg, så undervejs blev der opgraderet til FP hun gik ikke så meget op i tiden og der var tid til bad bagefter.

God oplevelse 

Hvad er prisen så, morgen FP ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olddick skrev, for 2 timer siden:

Hvad er prisen så, morgen FP ?

Kan godt se det er svært at trykke på linket og selv læse hvad prisen er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, for 17 minutter siden:

Kan godt se det er svært at trykke på linket og selv læse hvad prisen er.

Tak for "venligheden" 

der står så ingen pris på FP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olddick skrev, for 11 timer siden:

Tak for "venligheden" 

der står så ingen pris på FP.

Du spurgte også til morgen tilbuddet  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den måde jeg fandt ud af hvor det var er meget enkelt man kan ringe på det nummer der står i annoncen aftale tid og få adressen det er faktisk nemt og i dette tilfælde tales der dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg prøvet dette morgentilbud.

Maya er en sød og fræk kvinde. man kan mærke på hende hun nyder dette job. 

Massagen startede uden olie og blidt. Senere med olie og hårdede tilpas til mig. Og ja til sidst lagde hun alle kræfter i som jeg elsker.

Håndjobbet er det bedste jeg nogensinde har fået. Ofte har jeg selv måtte tage over. Men ikke her. 

Som sagt hun er fræk og pirrer en meget. Hun ville selvfølgelig gerne have opgraderet det til fp. Men det var jeg så ikke indstillet på.

men fik ingen sure miner. Taler ikke så godt engelsk men tysk er hun rigtig god til.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun huserer nu i Fredericia på Danmarksgade 50.

Jeg har lige fået en veludført morgentilbud, havde med vilje ikke taget mere en de 600 spir med, da jeg simpelthen ved jeg lader mig lokke til mere.

Vil ikke gå dybt i detaljer, men lige nævne et par ting - hun er mega fræk og hendes tunge bruger hun lystig sammen med "tantra" fingre og bryster......uha det 
tænder banditten - nu har jeg naturligvis sørget for at "mit 2. hul" var frisk og velduftende, og det opdagede Maya med det samme og hun brugte både
fingre, bryster og tunge til at tirre hullet...........har aldrig før oplevet en sådan dejlig behandling i dette område, det gode var hun drillede hullet uden at gå
dybt, hvilket jeg heller ikke kan lide..........super udført.
Hendes store silikone babser er lidt hårde, hvilket jeg ikke kan lide, foretrækker natural, men lige når man ligger på maven så er du super skønt at kunne
mærke brysterne og specielt the nipples.......wow.
Hendes alder og udseende passer nok ikke helt med fotos - måske af lidt ældre karakter, men det ændrer ikke på hendes dejlige ydelser og iøvrigt
meget smukke øjne.......
Jeg er nok til de lidt mere slim thai piger med ægte bryster, men vil absolut anbefale Maya........og hvis man eller kan modstå fristelsen til upgrade så
er der for 600 spir fuld valuta for pengene.
:P gik derfra men en dejlig følelse........hmmmmmm 
Gentagelse kan nok ikke undgås.:).........selv om jeg er til anden type Thai piger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storstrafferen skrev, for 7 timer siden:

Kender I prisen for morgentilbud upgraded til fp? Er den bare den samme som fp ellers er?

Tror du skal regne med at morgentilbud er præcis med de ydelser de beskriver altså massage og hj.

og alt andet er til normalpriser. Men spørg når du bestiller tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...