Hop til indhold

Recommended Posts

Nå fik en aftale i dag ????? 2000 for et par timer

Så ovenstående er nok, som jeg tænkte reklame for pigen og for godt til at være sandt

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, den 8/8/2018 at 22:05:

Coolio, velkommen til EG, og tillykke med din allerførste anmeldelse.

1500 for en nat! Og uden gummi! Det er da superfin reklame for sugardaters ;-) :-) 

Venligst

French

Håber du synes om hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ShesAllThat
bighead skrev, den 5/8/2018 at 15:48:

Mht pris, så er 1500 min aktuelle max grænse. Piger som kræver 2000-3000 og som måske endda siger "jeg er jo ikke en billig luder" osv. ja, de er jo netop ofte lige præcis en form for pengemotiverede prostituerede. Og til en pris på 2000-3000 vil jeg meget heller gå på en klinik og have sex med en sød asiatiske kvinde. Ved at have en personlig max grænse på 1000-1500 bliver det selvfølgelig en del sværere at finde piger, omvendt er der så ofte tale om kvinder som ikke er primært økonomisk motiverede eller som har blandede motiver. 

what. Jeg er GP og tager 1800 for en time hun  var der en hel nat. Så jo det er billigt. Langt billigere end en billig  "luder". God aften  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ShesAllThat skrev, for 15 timer siden:

what. Jeg er GP og tager 1800 for en time hun  var der en hel nat. Så jo det er billigt. Langt billigere end en billig  "luder". God aften  :)

Hej, jeg har aldrig tilbragt en nat med en kvinde jeg har mødt på SD (hvor der har været penge involveret). Typisk har det været 40 minutter til 1,5 time. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bighead skrev, for 2 timer siden:

Hej, jeg har aldrig tilbragt en nat med en kvinde jeg har mødt på SD (hvor der har været penge involveret). Typisk har det været 40 minutter til 1,5 time. 

Det er vi andre der har :) Har regelmæssigt mødt en der overnattede til 1000 pr gang, men jeg er også overbevist om at hun ikke kun gør det for pengene. Hvis hun kun gør det for pengene, så burde hun nomineres til en Oscar.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewPunter skrev, for 42 minutter siden:

Det er vi andre der har :) Har regelmæssigt mødt en der overnattede til 1000 pr gang, men jeg er også overbevist om at hun ikke kun gør det for pengene. Hvis hun kun gør det for pengene, så burde hun nomineres til en Oscar.

 

Jeg får nok ikke lov til at tage en med hjem af min ægtefælle! I øvrigt er der mange på SD som ikke er der af økonomiske årsager.  Eller har cash som sekundært motiv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger

Præcist derfor sb’ere ikke (skal) anmeldes på EG. Ingen sb’ere bryder sig om den opmærksomhed det skaber, og ingen anmeldere bryder dig om at blive beskyldt for at lyve. Men tak for endnu engang at minde mig om at det er sådan det er:D

Sådan går det når man partout VIL sammenligne sb’ere med gp’ere og det kan man ikke hvis det skal give mening

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jolly Roger skrev, den 22/12/2018 at 19:20:

Præcist derfor sb’ere ikke (skal) anmeldes på EG. Ingen sb’ere bryder sig om den opmærksomhed det skaber, og ingen anmeldere bryder dig om at blive beskyldt for at lyve. Men tak for endnu engang at minde mig om at det er sådan det er:D

Sådan går det når man partout VIL sammenligne sb’ere med gp’ere og det kan man ikke hvis det skal give mening

 

Jeg er enig. Egentlige anmeldelser af kvinder fra sugardaters er uholdbart. Til gengæld tror jeg, at man kan lærer rigtig meget om, hvordan man får bedre sex til færre penge ved at lytte til andres råd. Og selvfølgelig ikke kun i forhold til sugardating. Jeg har fx meget lidt erfaring med Thai-klinikker og har lært en del af at læse om andres oplevelser. Og i udenlandske fora har jeg lært super meget om købesex-markedet i andre dele af verden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...