Hop til indhold
Guest Liderligfyr

dag i flensborg

Recommended Posts

Gæst

lige hjemkommet fra en hyggelig tur til Flensborg

Startede ud med noget Thaimassage, hos PHA´s thaimassage på Abenrade strasse. Ret ung pige, god krop og en fantastisk massage!! nå jeg kom om på ryggen, og hun lavede klassikeren, med at komme tættere og tættere på pikken, for til sidst at spørge om den ikke skal have noget massage? 30 euro, ville det koste. Jeg spurgte om det så var uden tøj på, men det var det ikke, men måtte gerne røre. Godt så, lad os komme igang.

Det var fuldstænding outstanding, har aldrig i mit liv, prøvet noget der var så godt!!!!! Hun startede ud lidt blidt, hvorefter hun med den anden hånd bevægede sig ned mod mellemkødet og anus, skulle lige til at sige det ikke var mig, men gud hvor var det dejligt! hun bevægede sig lidt ud og ind, og frem og tilbage, samtidig med rolige bevægelser på penis. Begyndte at stikke hånden ind under blusen på hende, ingen BH nice. Legede lidt rundt med hendes gode kasser, imens hun satte mere og mere fart på handjobbet og hvad hun nu ellers var igang med. Til sidst ekploderede den, hele vejen op over maven og brystkassen på mig, og jeg faldt hen i ekstase, imens hun masserede færdig. Sikke en oplevelse, den vil jeg sent glemme!

Nå det var jo en knaldetur, så ned forbi finkenstrasse. Havde egentlig udset mig Mandy, da hun kan Engelsk (hvad hun reklamerer med) men hun stod ikke på nogle af dørene dernede. Nå prøvede døren til højre, Sylwia og Laura. Sylwia er lidt en Anni Fønsby/Linse kesler type,blonine med enorme kasser, hun er bare lidt tungere. Laura var en almindelig pæn pige (ikke model) og lidt genert, hende valgte jeg. www.fair-girls.de/flensburg/665

Hun var ret stille, men jeg er altså heller ikke god til tysk! bestilte 30 min 50 euro. Lidt kæleri til at starte med, blowjob, ridning, missionær, slikke fisse, doggy, fingerstimuli af klitoris, ridning igen sluttende af med handjob da tiden forlængst var gået :-)

ok oplevelse,lidt for stille, hun er ikke specielt god til blowjob og har lukkede øjne meget af tiden. Tilgengæld var det andet meget godt :-)

kunne godt overveje at besøge hende igen, ikke øverste priotet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Liderlige fyr

Du skriver at mandy ikke stod på nogle af skiltene.

Håber du er klar over at der er 2 piger th og 2 piger tv.

MVH

Olemadsen

Jo er klar over der er 2 døre :-) efter jeg er kommet hjem, kan jeg se jeg skulle have valgt dør til venstre med Diana og aga...... Men af skade bliver man klog, nu havde jeg satset på mandy og havde ikke nogen back up. Men som sagt, hun stod ikke på nogen af skiltene. Men selvom det ikke var super godt idag, var det heller ikke en øv oplevelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...