Guest Piraten Skrevet 4. August, 2018 Eller spørg Siri hun kan finde alting Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
whatajoke 2 Skrevet 4. August, 2018 (edited) Piraten skrev, for 12 minutter siden: Eller spørg Siri hun kan finde alting Nu var det her faktisk ret seriøst, men yezzz (Desuden er den service ikke aktiveret.... den gemmer jo alt man spørg om ????) Redigeret 4. August, 2018 af whatajoke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 4. August, 2018 Piraten skrev, for 29 minutter siden: Eller spørg Siri hun kan finde alting Manden smutter på lokum, og konen har napper mandens telefon "Call a hooker" Sire "I don´t hooker" Siri "But at found this Pussy Galores" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
whatajoke 2 Skrevet 4. August, 2018 (edited) TheVoice skrev, for 5 minutter siden: Manden smutter på lokum, og konen har napper mandens telefon "Call a hooker" Sire "I don´t hooker" Siri "But at found this Pussy Galores" Ja og en dag rammer den store hammer.. Måske før folk tror, hvis den ikke allerede har ramt mange.... Hvem river de søm ud ? Redigeret 4. August, 2018 af whatajoke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 4. August, 2018 whatajoke skrev, for 3 minutter siden: Ja og en dag rammer den store hammer.. Måske før folk tror, hvis den ikke allerede har ramt mange.... Hvem river de søm ud ? Hvad snakker ud om ? Slap nu af og hyg dig med vi andre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
whatajoke 2 Skrevet 4. August, 2018 TheVoice skrev, for 2 minutter siden: Hvad snakker ud om ? Slap nu af og hyg dig med vi andre Jeg har skam hygget mig længe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 4. August, 2018 whatajoke skrev, for 14 minutter siden: Jeg har skam hygget mig længe ok nørd-hygge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
whatajoke 2 Skrevet 4. August, 2018 (edited) TheVoice skrev, for 13 minutter siden: ok nørd-hygge Husk det er nørder der gør denne verden virker både de gode og de onde. I'm one of the god ones Det er jo også nørder der gør det muligt du kan skrive her Men var vi her ikke så faldt verden sammen meget hurtigt. Redigeret 4. August, 2018 af whatajoke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 4. August, 2018 whatajoke skrev, for 4 minutter siden: Husk det er nørder der gør denne verden virker både de gode og de onde. I'm one of the god ones Kæft det er bare god LOL det der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
whatajoke 2 Skrevet 4. August, 2018 TheVoice skrev, for 9 minutter siden: Kæft det er bare god LOL det der. Uhh teenage sprog Det er da godt du har en fest.... lad os se hvor længe det holder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg