Hop til indhold

Recommended Posts

Sandrababe

Jeg havde i et par uger kigget på pigen, både herinde og på diverse annoncesider og efter jeg blev brændt af af en sb så tænkte jeg at det var på tide at besøge denne petite..

vi korrespondere over SMS, og aftaler en halv times tid med blow, sex og slug. Jeg får en adresse. Da jeg står der får jeg besked om at hun er sent på den men at hun snart er ved lejligheden til at lukke mig ind. Efter halv times tid bliver det min tur. Jeg kommer op i en lejlighed der minder om kaos, altså et tæppe, nogle puder og noget madras der flyder på hele gulvet. Vi går i gang og bliver oss færdig og så er jeg videre.. blow blev kun til hovedet blev stimuleret, halvdelen af sex tiden blev til at holde min pik str ud, ved ik om hun ik ku klare den eller hva faen og slug blev til sæd i fjæs. Vi snakkede lidt bagefter og hun fortalte mig om at hun lægger krop til for de er en flok veninder der skal rejse.. synes det er at udnytte andre for fornøjelsesskyld, det bryder jeg mig ik om så ingen gentagelse. Og hende jeg korresponderede med var så en af veninderne og ik hende selv..

Del dette indlæg


Link til indlæg
peter peter skrev, for 10 minutter siden:

yes de andre piger udnytter hende, lige mine ord. 

Hun er så ung så hun ik forstår det, stakkels hende... hun er nu ellers sød som person

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klumb skrev, for 5 minutter siden:

Hun er så ung så hun ik forstår det, stakkels hende... hun er nu ellers sød som person

suk ja det er sgu trist ind imellem det man møder , man kan kun passe på sig selv og være ordentlig, og sige klart til pigerne, hvis de ikke bliver behandlet, eller behandler sig selv ordentligt

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
psps skrev, for 4 minutter siden:

suk ja det er sgu trist ind imellem det man møder , man kan kun passe på sig selv og være ordentlig, og sige klart til pigerne, hvis de ikke bliver behandlet, eller behandler sig selv ordentligt

 

Jeg prøvede oss men hun er simpelthen så blind i det så jeg ønskede hende bare held og lykke med det og forlod pænt lejligheden 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...