Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte denne guldklump  i går og glæder mig allerede til hun er tilbage igen.

18 år smuk, superslank og superfræk. Bestilte en time hos hende men hun havde allerede ordnet mig 2 gange efter 35 minutter ... inkl massage. Famntastisk blowjob - nåede ikke engang til andet end 69'er/megafransk.

Alle pengene værd og en super GFE oplevelse ... pas godt på hende venner. 

https://annoncelight.dk/showad/253428

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft fornøjelsen af at besøge denne søde og frække guldklump, og kan fuldt ud bekræfte, at hun er alle pengene værd. Super GFE.

Hun fortalte, at hun er tilbage i september, og jeg skal helt sikkert besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
amateured skrev, den 3/8/2018 at 01:02:

Besøgte denne guldklump  i går og glæder mig allerede til hun er tilbage igen.

18 år smuk, superslank og superfræk. Bestilte en time hos hende men hun havde allerede ordnet mig 2 gange efter 35 minutter ... inkl massage. Famntastisk blowjob - nåede ikke engang til andet end 69'er/megafransk.

Alle pengene værd og en super GFE oplevelse ... pas godt på hende venner. 

https://annoncelight.dk/showad/253428

Det lyder meget lovende.  Næsten for godt til at være sandt.  Hun stiller spørgsmål omkring alder og udseende. 

Hvad mon hendes præferencer er !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Yellow is beautiful skrev, Lige nu:

Det lyder meget lovende.  Næsten for godt til at være sandt.  Hun stiller spørgsmål omkring alder og udseende. 

Hvad mon hendes præferencer er !

 Ikke sikker på hvad du helt præcis spørger om men jeg kan da sige at hun er helt sand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Yellow is beautiful skrev, Lige nu:

Jeg mener om hun ikke kan lide ældre mænd

 Jeg er over 50 år og siger bare at min time med hende var en top oplevelse hvor hun gjorde næsten alt jeg bad om med kun smil på læben.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...