Hop til indhold

Recommended Posts

Kate

Var idag och träffade Kate på Amager. 20 år, från Polen och billede stämmer 100%. Om muligt er hon ännu mer flodt i virkeligheden, kroppen er i min smag helt perfekt, lille og petit med fitness-former på numse, bryster og mave. Et stort smil, noen sexy tattoo og fint sminkad. Hon yder go service med et smil, ikke perfekt engelsk men gick godt at snakke. Dagens tilbyd var riktigt godt pris, 1 timma med megafransk og to gange til 1000dkk (1450sek :o). Hon startade med fræck superfransk hvor hon kladdade ud sit læbestift, savlade, spyttede og tog den dybt og hårt med munden. Efter ca 10-15 min (hvor jag fikk holde igen) kom kondom på og hon red mig, meget försiktigt først, nokk den mindste fisse jag prøvet. Men efter et par minuter blev hon våd og satte farten op og jag kunde kneppe med i fuld fart. Jag hade germe tagit hende i flere stillinger, men synen af den lille perfekte kropp, følelsen av hendes fisse og læberne som omsløt min pikk (store yttre skammelæber og klitoris men en riktigt lille og stram fisse) gjorde at jag ikke kunde hålle tilbage. Nokk den vildeste orgasm/cum jag fått noensind, og hun var lige så vild. Efter det massage, som efter hele bagsiden overgikk till franskt. Kom ikke till at knæppe hende igen eftersom jag var knæsvag efter første omgang, men afslutede med at spille av selv i hendes lille søde mund.

En riktigt sød pige, sød nokk til at blive forelsket i, men som holder det professionellt nokk till at vare en riktigt god service. She aim’s to please, for at sige det på engelsk. Tror faktiskt at hon ligede kneppet næsten lige meget som jag, fikk den følelsen, hon førlorede kontrollen en lille stund:x

Udseende 10

Personlighed 9

Service 9

Gentagelse JA!!!

Redigeret af Lemac

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må erklære mig enig. Besøgte Kate i går og bestilte 1 time ... og hold nu op en lækker måde at bruge tiden på ;)

Kate var sød, smilende, måske lidt genert men også professionel på den gode måde. Gudekrop, lige efter min smag. Stedet er ok, når man lige har fundet opgangen.

Vi nåede 2 runder med lidt snak imellem. Der var god tid, hed sex og fin mulighed for både at røre og smage  :)

Det kunne jeg godt finde på gøre igen ved lejlighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Well ... I enjoyed it :) She took her time, and there was no rush. Wet and with different little tricks ;)

Redigeret af Latenight

Del dette indlæg

Link til indlæg

Really wet! She slubbered, drooled, spit and smeared her lipstick. Deep and hard, no deepthroat though, but really good. 

Det eneste jag ikke fikk var kys, nu når jag tænker på det. Men alt andet var så fedt at jag glemte det. Indstæmmer Latenight at hon er lidt genert, men på en sød og sexy måde, og hon kompencerer for det med rå sexighet når hon kom igang.:x

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lemac skrev, for 17 timer siden:

Really wet! She slubbered, drooled, spit and smeared her lipstick. Deep and hard, no deepthroat though, but really good. 

Det eneste jag ikke fikk var kys, nu når jag tænker på det. Men alt andet var så fedt at jag glemte det. Indstæmmer Latenight at hon er lidt genert, men på en sød og sexy måde, og hon kompencerer for det med rå sexighet når hon kom igang.:x

Er stedet diskret?

Del dette indlæg

Link til indlæg
kunforsjov75 skrev, 1 time siden:

Er stedet diskret?

Nej. En etage op, loftgang i almindelig lejlighed. Fordelen er en læge/tandlæge-praxis på samme etage, så mange som passerer indgangen i forskællige foretninger. Nackdelen, alle lejligheder har terass vid sin dørr som man passerer. Udenfor lejligheden brevid satt et pensionistpar og drack førmiddags kaffe på sin terass, de smilede mot mig når jag gick in genem den halvt åbne dørr 2 meter fra dem. De vet 100% vad for businuiess som forigår i naboens air-b’n’b-udlejede lejlighed:-P

Men som svensker er det ikke noen risiko at møde noen jag kender. Og det er 100% lagligt, i Sverige hade pensionisterne ringet politiet/socialdemokraterna istedet for at hilse. Føles som et paradis, jag søger snart asyl! (Er 1/4 dansk efter min bedstefar).

Redigeret af Lemac

Del dette indlæg

Link til indlæg

I made an appointment with her and got it confirmed, but she stood me out, she simply didn't reply on her phone when I had arrived at the appointed time. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...