Hop til indhold
Guest Calletti

Jasmin - Seductiongirls

Recommended Posts

Guest Calletti

Hvorfor bliver mine ben ved med at gå mod Rødovrevej, når Jasmin er på vagt? 

Egentlig fortæller min "fornuft" mig at Jasmin nu er besøgt...... men der er altså noget der, der får mig til at blive æderspændt af boblende lyst!

Første gang jeg slog vejen forbi, må jeg indrømme, at jeg blev en smule irriteret over et par ting i hendes beskrivelse (da var hun på Pussygalores under et andet navn). Dels er hun vist nogle flere år end angivet.... måske i start-midt-30'erne. Derudover er hendes bryster ikke ægte. Når det så er sagt, er jeg helt solgt. Hendes drive fra hun kommer ind, til hun forsøger at æde mig, til jeg får vundet kampen og ædt hende, virker bare maximalt godt på mig. Elsker at få hende til at sukke højt og dernæst vende hende og tage hende hårdt bagfra, og til sidst ligne jeg ved ikke hvad, imens brølet lyder ud over stepperne og ventilatorerne arbejder på højtryk for at få temperaturen til at holde sig på et niveau der gør liv muligt...... hold nu op hvor jeg er klar til at miste fornemmelsen af tid og sted igen imorgen!!!!! Waaaargh!! :twisted::ph34r::D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...