Hop til indhold
Guest Calletti

Gaby - Seductiongirls

Recommended Posts

Guest Calletti

Fik glæden af Gaby her hen over sommeren. 

Venlig, sød og serviceminded pige, som man ikke er i tvivl om ønsker, at man skal have en god oplevelse. 

Er altid en smule spændt når der skal besøges nye piger...... efterhånden har man jo en meget god ide om hvad man lader sig forføre af og hvad der lukker lidt ned for festen. Gaby gjorde det fortrinligt - smiler, hyggesnakker, forsøger at pejle sig ind på hvad man ønsker, ægte bryster, fine lange ben og et lille grin i ny og næ. 

Det skal jeg bestemt ikke udelukkes, at jeg kunne forføres til at gentage besøget...... meeeeen det tager jo gerne op til 3-4 besøg før jeg sidder uhjælpeligt fast i nettet, og sidder allerede godt viklet ind i et par andre henrivende skønheder...... så vi må se :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng

Hold da op du besøger godt nok mange piger i disse dage din lille liderlige bandit! :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Calletti
liderlig-dreng skrev, for 4 minutter siden:

Hold da op du besøger godt nok mange piger i disse dage din lille liderlige bandit! :P

Ja....... jeg trives særdeles glimtende i nøgne kvinders selskab i denne varme :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest GABBYGOLD
Guest Calletti skrev, den 2/8/2018 at 10:36:

Fik glæden af Gaby her hen over sommeren. 

Venlig, sød og serviceminded pige, som man ikke er i tvivl om ønsker, at man skal have en god oplevelse. 

Er altid en smule spændt når der skal besøges nye piger...... efterhånden har man jo en meget god ide om hvad man lader sig forføre af og hvad der lukker lidt ned for festen. Gaby gjorde det fortrinligt - smiler, hyggesnakker, forsøger at pejle sig ind på hvad man ønsker, ægte bryster, fine lange ben og et lille grin i ny og næ. 

Det skal jeg bestemt ikke udelukkes, at jeg kunne forføres til at gentage besøget...... meeeeen det tager jo gerne op til 3-4 besøg før jeg sidder uhjælpeligt fast i nettet, og sidder allerede godt viklet ind i et par andre henrivende skønheder...... så vi må se :)

Hej Mr. Calletti ;)

Mange tak for dit søde indlæg :)

Knus Gaby

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...