Denmand 244 Skrevet 2. August, 2018 Nogen erfaringer med Soulbody Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuperWood 58 Skrevet 2. August, 2018 Denmand skrev, for 2 timer siden: Nogen erfaringer med Soulbody Jeg havde en aftale med hende for noget tid siden, men hun dukket aldrig op og dagen efter var jeg blokeret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 2. August, 2018 Har min tvivl om hun er seriøs har skrevet med hende flere gange men det bliver ikke rigtigt tilnoget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 2. August, 2018 har mødtes med hende for måske 1,5 år siden , intet problem , skulle hente hende og to veninder hang ud af vinduet for at se giraffen det hele var ok har bare ikke lavet ny aftale , fik en fast i stedet til en lidt bedre pris 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flotte Skrevet 2. August, 2018 Hej har mødt soul body for en md siden hentede hinde fra arbejde og havde en times tid sammen virkelig sød og charmerend og det var ikke svært at lave en aftale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 2. August, 2018 flotte skrev, for 5 minutter siden: Hej har mødt soul body for en md siden hentede hinde fra arbejde og havde en times tid sammen virkelig sød og charmerend og det var ikke svært at lave en aftale Pris ? Sex ? Hvor var i ? Hotel ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flotte Skrevet 2. August, 2018 Var hos mig lækkert oral og sex flot og fræk men der ved du jo psps Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 3. August, 2018 flotte skrev, for 9 timer siden: Var hos mig lækkert oral og sex flot og fræk men der ved du jo psps ja ok en time var det nok ja hun er sød nok, lidt for slank , men fin hvad gav du , jeg gav 1500 og det var oral uden og sex med , Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flotte Skrevet 3. August, 2018 ja det var ok med en time jeg gav 1200 for oral uden og sex med ( gør det aldrig uden ) jeg synes hun er kanon flot kan godt lide slanke piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 3. August, 2018 det var billigt, men hun tilbyder ikke sex uden ?? ja slank, og atletisk, flot lys hud, hvis man er til det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrHey 13 Skrevet 3. August, 2018 psps skrev, for 1 minut siden: det var billigt, men hun tilbyder ikke sex uden ?? ja slank, og atletisk, flot lys hud, hvis man er til det Hvordan ser bryster og bagdel ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 3. August, 2018 MrHey skrev, for 5 minutter siden: Hvordan ser bryster og bagdel ud? slank og petite man man vel sige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 7. August, 2018 Jeg har også mødt hende et par gange. Sød og imødekommende. Meget pæn. Og nem at lave aftale med. Første gang hos hende privat (det var vist virkelig undtagelsen) og en gang i solcenter. Dejlig oplevelse begge gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 7. August, 2018 thedanishdude skrev, for 2 timer siden: Jeg har også mødt hende et par gange. Sød og imødekommende. Meget pæn. Og nem at lave aftale med. Første gang hos hende privat (det var vist virkelig undtagelsen) og en gang i solcenter. Dejlig oplevelse begge gange. tak privat, troede hun delte lejlighed med et par piger hvad gav du ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 7. August, 2018 Det gør hun også. Men lige den dag var hun alene hjemme. Og var sikker på at vi forblev alene. Detaljer om penge og andet holder jeg for mig selv, af respekt for hende. Vil jo gerne se hende igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 7. August, 2018 thedanishdude skrev, for 6 timer siden: Det gør hun også. Men lige den dag var hun alene hjemme. Og var sikker på at vi forblev alene. Detaljer om penge og andet holder jeg for mig selv, af respekt for hende. Vil jo gerne se hende igen. ja så giver det ikke meget mening at skrive om hende her, og ingen hjælp i f t at lave aftaler men andre , jeg bl a, har jo skrevet det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 8. August, 2018 Altså. Hun får min anbefaling. Men jeg vil da ikke udlevere hende her. Hun er sød og imødekommende. Og mega pæn. Vedr. aftale. Det er bare at prøve. Send dit nr til hende. Jeg skriver sammen med hende på sms. Ok? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg