Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg var en tur forbi sif i mandags hos MC. Sif hos mon cherie

Det var andet besøg af en halv time. Sif har billeder på hjemmesiden, som passer fint og alderen er ca. 25 år vil jeg skyde på. Få diskrete tusser. Flot hvid glat og velplejet hud. Meget flotte naturlige bløde bryster og lækker booty. Kønt ansigt og lyst hår. Jeg har fin kemi med hende og nyder at besøge hende. Meget imødekommende pige som også nyder agten men det kommer jo an på kemi, stemning mm. Selve agten er forbudt for voksne men hun fik mig op og ringe helt vildt. Jeg skal klar besøge hende igen og jeg kan klart anbefale hende.

Skrevet

Nu er der godt mange der har rost Sif og derfor overvejer jeg også tage et nærmere kig på de dejlige omtalte ungpigebryster! :P

Men ingen har nævnt noget med om hun kysser? Er der nogle der har oplevet det? 

Skrevet
  • Author

Hun har også naturlige og meget perfekte bryster:D og så sidder de på en ung og smuk pige, så hun er klart at anbefale.

Hun tilbyder GFE og der indgår kys, vi kyssede også men det var klart bedre under andet besøg:D jeg ku godt igen arrrhhh

Skrevet

Raderat. PS44 hann före mig.

Redigeret af Lillemand
Inlägget överflödigt

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg har besøgt Sif hos Vojensdream. Alletiders søde imødekommende pige, en rigtig ungpige godte:rolleyes:

Skrevet

Kan tilsutte mig, har besøgt SIF hos Mon-cherie, rigtig god gfe oplevelse med kys og god øjenkontakt under SF.

natdyr

Skrevet
  • Author

Ja der kan ikke gå længe og heldigvis er det snart mandag hos MC :D du er bare så kamp lækker

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.