Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var en tur forbi sif i mandags hos MC. Sif hos mon cherie

Det var andet besøg af en halv time. Sif har billeder på hjemmesiden, som passer fint og alderen er ca. 25 år vil jeg skyde på. Få diskrete tusser. Flot hvid glat og velplejet hud. Meget flotte naturlige bløde bryster og lækker booty. Kønt ansigt og lyst hår. Jeg har fin kemi med hende og nyder at besøge hende. Meget imødekommende pige som også nyder agten men det kommer jo an på kemi, stemning mm. Selve agten er forbudt for voksne men hun fik mig op og ringe helt vildt. Jeg skal klar besøge hende igen og jeg kan klart anbefale hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng

Nu er der godt mange der har rost Sif og derfor overvejer jeg også tage et nærmere kig på de dejlige omtalte ungpigebryster! :P

Men ingen har nævnt noget med om hun kysser? Er der nogle der har oplevet det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har også naturlige og meget perfekte bryster:D og så sidder de på en ung og smuk pige, så hun er klart at anbefale.

Hun tilbyder GFE og der indgår kys, vi kyssede også men det var klart bedre under andet besøg:D jeg ku godt igen arrrhhh

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Raderat. PS44 hann före mig.

Redigeret af Lillemand
Inlägget överflödigt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...