Hop til indhold

Recommended Posts

Ålleren skrev, for 16 timer siden:

Er man til en mørk pige, wow så må det her være hende, har besøgt hende idag, hvilken petit lille sag, hendes billeder er 100% hende, hun er rigtig sød og venlig, med krammer lige med det samme man træder ind, resten må i selv vurdere, jeg var 100% tilfreds...

Sikke en krop :o 

https://massage.side6.dk/hotsexybella

Det ligner ellers billeder der er "hugget" andre steder på nettet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ålleren skrev, for 2 timer siden:

Mou

Mou ?

Så er hun åbenbart flyttet siden hun var her i foråret - dengang skrev en anden anmelder , at hun var i Hou ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps, jeg har selv været der, der hvor man drejer til højre for at komme ind til Mou der drejer man til venstre istedet for, det er et sommerhus område, tror det hed Skelhuse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, den 2/8/2018 at 10:17:

Er der andre som har mødt hende Irl og som kan anmelde hendes udseende

Det er ikke hende, hun ser okay ud, så heller ikke mere. 
Men du skal nok ikke stole på det som står i hendes annonce - jeg fik i hvert fald at vide, at fordi jeg ikke tog en time så måtte man ikke dit eller dat. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
K2pac2 skrev, den 3/8/2018 at 20:07:

Det er ikke hende, hun ser okay ud, så heller ikke mere. 
Men du skal nok ikke stole på det som står i hendes annonce - jeg fik i hvert fald at vide, at fordi jeg ikke tog en time så måtte man ikke dit eller dat. 

Igen en fake annonce :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 1 time siden:

Igen en fake annonce :(

Ik for mit vedkommende, nu ved jeg ikke hvad K2pac2  forventer når han ikke synes hun er lækker, der er ikke et gram på hendes krop der sidder forkert, dejlige ung pige bryster der sidder som de skal, et bette numse der strutter lige som sådan en skal, jeg skal ikke kan sige det, men det minder mere om at K2pac2 og pigen er kommet skævt fra land, eller han har forventet noget andet, eller hun har haft en træls dag whoo knows, jeg var 100 % tilfreds med det hele, det var kun træls jeg ikke kunne holde længere end jeg kunne :-)  men alle har jo forskellige præferencer, og at du Liverpool kalder det en fake annonce hvad har du at ha det i? har du været der?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ålleren skrev, for 6 timer siden:

Ik for mit vedkommende, nu ved jeg ikke hvad K2pac2  forventer når han ikke synes hun er lækker, der er ikke et gram på hendes krop der sidder forkert, dejlige ung pige bryster der sidder som de skal, et bette numse der strutter lige som sådan en skal, jeg skal ikke kan sige det, men det minder mere om at K2pac2 og pigen er kommet skævt fra land, eller han har forventet noget andet, eller hun har haft en træls dag whoo knows, jeg var 100 % tilfreds med det hele, det var kun træls jeg ikke kunne holde længere end jeg kunne :-)  men alle har jo forskellige præferencer, og at du Liverpool kalder det en fake annonce hvad har du at ha det i? har du været der?

Skal vi starte med at billederne er fake. På telefonen garanterer hun, at billederne er 10.000 % ægte og af hende ....... så er de virkelig ægte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 2 timer siden:

Skal vi starte med at billederne er fake. På telefonen garanterer hun, at billederne er 10.000 % ægte og af hende ....... så er de virkelig ægte.

Jeg er enig i det med billederne, jeg personligt synes hun er lige så lækker, men jeg føler at lige meget hvad man siger/skriver så er det lige meget, du er i mange af de indlæg jeg har læst ikke en person der smider om dig med de store roser, det skal du også ha lov til, men her har du ikke engang været... så tror den stopper her fra min side, og kan man ikke bruge min anmeldelse, så må man jo bare afsted selv :-)  

Redigeret af Ålleren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ålleren skrev, for 2 timer siden:

Jeg er enig i det med billederne, jeg personligt synes hun er lige så lækker, men jeg føler at lige meget hvad man siger/skriver så er det lige meget, du er i mange af de indlæg jeg har læst ikke en person der smider om dig med de store roser, det skal du også ha lov til, men her har du ikke engang været... så tror den stopper her fra min side, og kan man ikke bruge min anmeldelse, så må man jo bare afsted selv :-)  

Så har du ikke læst mine indlæg ordentlig. Piger som lille Julia, Samantha21, Mina, Sonja og mange flere har fået mine bedste anbefaling. Der vel 10-20 rigtig rigtig skønne piger pt (jeg ved godt at lille Julie er stopper).

 

Jeg ligger vægt på at pigens profil er retvisende. Billeder eller ingen billeder. Super service er også vigtig for mig, ellers kunne jeg lige så godt bruge højre hånd.

Udseendet er også vigtigt, men som du kan se af de piger jeg har nævnt, så er nogle af dem måske kun en 8’er på en 10 skala, men det samlede indtryk gør dem til et “best buy".

 

Hvis man således bnytter falske billeder og lyver om dem over telefonen, så er man bagud på points i min bog.

Det.sted hun var før er Danmarksmester i dårlig service og falske profiler.

Når man.medregner at andre brugere som har anmeldt hende har også anført andre kritikpunkter, så bliver hele indtrykket lidt for mudret til at jeg gider at køre helt til Mou.

 

Det er min kriterier. Jeg er helt åben overfor, at andre har andre. 

 

Endelig må du undskylde hvis det ikke er helt fair, men en helt ny profil kommer men en meget stærk anbefaling hvor i billederne beskrives som 100% ægte (når de tydeligvis ikke er dette), rejser min alarmklokker. Jeg reagerede alene billedernes ægthed.

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ålleren skrev, den 4/8/2018 at 22:54:

Ik for mit vedkommende, nu ved jeg ikke hvad K2pac2  forventer når han ikke synes hun er lækker, der er ikke et gram på hendes krop der sidder forkert, dejlige ung pige bryster der sidder som de skal, et bette numse der strutter lige som sådan en skal, jeg skal ikke kan sige det, men det minder mere om at K2pac2 og pigen er kommet skævt fra land, eller han har forventet noget andet, eller hun har haft en træls dag whoo knows, jeg var 100 % tilfreds med det hele, det var kun træls jeg ikke kunne holde længere end jeg kunne :-)  men alle har jo forskellige præferencer, og at du Liverpool kalder det en fake annonce hvad har du at ha det i? har du været der?

Vi kom på ingen måde skævt ind på hinanden, jeg starte med at sige jeg gerne vil ha' 30min, måske en time - Så skulle man tro, hun vil yde lidt for jeg skulle blive der en time, men nææ NEJ, øko fransk, kun hvis det var en time, nå okay, slikke hende, kun hvis det var en time - åhhh nå, så skulle jeg da aldrig ha' været kommet.
Synes bestemt ikke hun var 200 kr værd for de 25min jeg var der. 
Fordi de ikke er tykke gør dem altså ikke lækre. Men hvis hun er den flottest sort pige du har været sammen med, så har du da vidst en masse i vente da. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, den 5/8/2018 at 09:52:

Endelig må du undskylde hvis det ikke er helt fair, men en helt ny profil kommer men en meget stærk anbefaling hvor i billederne beskrives som 100% ægte (når de tydeligvis ikke er dette), rejser min alarmklokker. Jeg reagerede alene billedernes ægthed.

Okay, jeg beklager at jeg er ny i dette forum, og jeg kan forstå på det at det gør at min anmeldelse ikke er retvisende, nu er det jo ikke første gang jeg besøger en GP det er startet for mange år siden... men jeg kan konkludere at der er store forskelle for hvad der skal til før man synes en pige er lækker og hvad man kan li.

K2pac2, jeg kan godt se du ikke er enig med mig at hun er lækker, du er iøvrigt også uenig med andre der synes hun er ret fin, det virker bare lidt på mig at du er blevet lidt pigefornærmet på hende da hun åbenbart ikke har levet op til dine forventninger... 

Konklusion: vi er ikke enige og bliver det heller ikke, herfra bliver det ellers bare til mudderkastning, så den er lukket herfra

God weekend ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ålleren skrev, den 10/8/2018 at 06:52:

Okay, jeg beklager at jeg er ny i dette forum, og jeg kan forstå på det at det gør at min anmeldelse ikke er retvisende, nu er det jo ikke første gang jeg besøger en GP det er startet for mange år siden... men jeg kan konkludere at der er store forskelle for hvad der skal til før man synes en pige er lækker og hvad man kan li.

K2pac2, jeg kan godt se du ikke er enig med mig at hun er lækker, du er iøvrigt også uenig med andre der synes hun er ret fin, det virker bare lidt på mig at du er blevet lidt pigefornærmet på hende da hun åbenbart ikke har levet op til dine forventninger... 

Konklusion: vi er ikke enige og bliver det heller ikke, herfra bliver det ellers bare til mudderkastning, så den er lukket herfra

God weekend ;-) 

Hun er som okay af udseende, men ikke som du beskriver, Gude smuk, og hvis du mener med pigefornærmet, at man ikke fik de ting - som hun skrev hun gjorde, men kun gjorde hvis man var der en time, så har du ret ellers ikke. 
Kan slet ikke forstår du kan forsvar det. Jeg fik på ingenmåde det jeg betalte for, derfor er hun ikke 200kr værd. 
At du mener du fik fuldvaluta for pengene er jo godt for dig, men jo skidt når jeg ikke gjorde. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...