Hop til indhold
diverse

erfaringer søges

Recommended Posts

Tjaee...

Sød pige, lidt kønnere IRL end på billederne. Har Amagernummerplade.

Hun er meget venlig og imødekommende.

Har kun prøvet hendes blow.

Hun sutter helt godt. Tog den til roden og modtager afslutning i munden. Desværre skulle hun ud og spytte efterfølgende, istedet for at sluge og sutte videre. Vil opfordre til at hun lader det sive næste gang, således at hun kan sutte den ordentlig færdig.

Hun tog uopfordret al tøjet af inden legen - og havde intet problem med berøringer.

Jeg havde ikke fornemmelsen af det bare skulle overstås - så der var god tid til at nyde :)

Der var ikke noget ekstraordinært godt over det - bare godt nok til at jeg kommer igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fik prøvet hende igen - denne gang med en opfordring til enten at sluge helt, eller lade det sive.

Hun lod det sive og afslutningen blev dermed meget bedre. Hun fortsatte med kærlig læbe/tungebehandling i et par minutter - Fantastisk ;)

Havde hun fået lov til at fortsætte yderligere et par minutter, er jeg sikker på hun havde fået den pustet så meget op at det havde kostet mig yderligere en halv time... :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...