diverse 4 Skrevet 31. Juli, 2012 med hende her... https://annoncelight.dk/annonce/11762/so ... r-at-sluge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 270 Skrevet 16. August, 2012 Tjaee... Sød pige, lidt kønnere IRL end på billederne. Har Amagernummerplade. Hun er meget venlig og imødekommende. Har kun prøvet hendes blow. Hun sutter helt godt. Tog den til roden og modtager afslutning i munden. Desværre skulle hun ud og spytte efterfølgende, istedet for at sluge og sutte videre. Vil opfordre til at hun lader det sive næste gang, således at hun kan sutte den ordentlig færdig. Hun tog uopfordret al tøjet af inden legen - og havde intet problem med berøringer. Jeg havde ikke fornemmelsen af det bare skulle overstås - så der var god tid til at nyde Der var ikke noget ekstraordinært godt over det - bare godt nok til at jeg kommer igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 270 Skrevet 3. September, 2012 Fik prøvet hende igen - denne gang med en opfordring til enten at sluge helt, eller lade det sive. Hun lod det sive og afslutningen blev dermed meget bedre. Hun fortsatte med kærlig læbe/tungebehandling i et par minutter - Fantastisk Havde hun fået lov til at fortsætte yderligere et par minutter, er jeg sikker på hun havde fået den pustet så meget op at det havde kostet mig yderligere en halv time... :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
diverse 4 Skrevet 3. September, 2012 lyder super håber hun vender tilbage til kbh, der er sku lidt langt til vejle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg