Hop til indhold
Bravion

Julie i Århus

Recommended Posts

Denne pige har ingen tlf nr. På annoncen og vil tilføjes på snapchat med navnet jmosegaard4. Vil have 1400 kr. Pr time. Hun skriver at hun bliver 19 år om 3 måneder. Lyshåret slank pige på billederne.jeg skrev først til hende på hendes mail, men fik ingen svar. Lavede en snapchat profil og snakkede med hende. Hun svarede ikke på mine spørgsmål om kæreste sex på 1/2 time. Men forlangte de 1400 kr betalt forud. Jeg sagde nej. Hun ville så have halvdelen forud. Slettede snapchat igen. Dette er rent svindel. Det kan lige så godt være en mand i den anden ende som stjæler dine penge.

https://annoncelight.dk/showad/256124

Pas på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bravion skrev, for 7 minutter siden:

Denne pige har ingen tlf nr. På annoncen og vil tilføjes på snapchat med navnet jmosegaard4. Vil have 1400 kr. Pr time. Hun skriver at hun bliver 19 år om 3 måneder. Lyshåret slank pige på billederne.jeg skrev først til hende på hendes mail, men fik ingen svar. Lavede en snapchat profil og snakkede med hende. Hun svarede ikke på mine spørgsmål om kæreste sex på 1/2 time. Men forlangte de 1400 kr betalt forud. Jeg sagde nej. Hun ville så have halvdelen forud. Slettede snapchat igen. Dette er rent svindel. Det kan lige så godt være en mand i den anden ende som stjæler dine penge.

https://annoncelight.dk/showad/256124

Pas på.

Annoncen er slettet....men tak for advarslen

Hvis man googler "hendes" snapchat navn kan man se at hun er en driftig "dame" der huserer på alle mulige og umulige sider med tilbud om at sælge billeder og sex !!

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...