Hop til indhold
Håb

Episk massage i Randers - uventet oplevelse

Recommended Posts

Der er skrevet relativt meget om den episke massage. Ikke kun her på EG, men også på deres eget website (www.episkm.com). Og uanset hvor i landet det er oplevet, så er anmeldelserne overvejende positive (grænsende til mistænkeligt positive ;)). Det var alligevel ikke med en bekymring om manglende evner eller lignende hos den pågældende massøse, som tidligere har holdt mig tilbage fra at opleve denne form for massage. Det har været en tvivl om hvorvidt jeg ville kunne agere/leve mig ind i massagen på en sådan måde, at jeg i sidste ende ville ende med at få de samme oplevelser (eller tilnærmelsesvis samme oplevelser) som de mest positive anmeldere herinde. For de er godt nok af den ekstatiske slags..! :razz:

Men hvo intet vover... Tid blev forsøgt booket på dagen i Aalborg (ingen ledige tider), men heldigvis en sidste ledig tid i Randers. Booket via websites, og hurtigt svar. Ja tak - god service, og så ind i bilen og afsted til Kronjylland.

Jeg er relativt visuel "inspireret", så første bekymring var, om den pågældende massøses udseende, krop, alder mv. på en eller anden måde ville være et turn off; en mental blokade for kravet om indlevelse. Men tro mig når jeg siger, at det ikke er tilfældet (i Randers), og at det i virkeligheden overhovedet ikke har nogen form for relevans (i min optik). Så skyd tvangstanken om massøsens ydre ud af frontallappen, og lad for en gang skyld ikke uvidenheden stå i vejen for beslutningen om at ville udvide horisonten. B)

Næste bekymring var om det egentligt blot ville ende ud med at være en voldsomt dyr og ophøjet gang svensk, eller om der er mere at hente ved denne form for massage. Det korte af det lange er: Ja - det er der! I den grad.

Blev modtaget venligt og med smil i fine lokaler i et meget roligt område (industriområde). Skyldes nok primært at arbejdsdagen var forbi for 8-15 befolkningen. Fik en god snak med Mai om hvad jeg skulle forvente, fokusere på og hvordan den bedste oplevelse - efter hendes erfaring - ville kunne opnås. Meget sød og imødekommende. God start der også.

Efter anbefaling fra andre herinde på AL, og for at geare ned mentalt og geare op kropsmæssigt, så havde jeg booket 90 minutter - startende med en halv times kropsmassage til listepris. Det kan anbefales, at spare samtlige 1800 kr. sammen, så "rejsen" bliver mere komplet, så at sige. Ikke nogen dybdegående massage på dagsordenen, men en massage, hvor massøsen får din hjerterytme ned, og du får mulighed for fokusere på det vigtigste i den episke massage - nemlig fokusering på den berøring massøsen giver samtidigt med at du får "dræbt" tendensen til hele tiden at tænke på noget. Det skal man ikke her. Ikke tænke - kun føle. Ikke tænke - kun føle. Ikke tænke.......

Efter fantastiske 90 minutter, hvor jeg til sidst stort set ikke kune bevæge en eneste muskel i mit ansigt, mine arme eller hænder, men bare var hyldet ind i en fabelagtig summen, prikken og ophøjet tilstand, så gav Mai mig lov til bare at ligge på briksen, mens jeg "kom til mig selv". Jeg oplevede personligt ikke at få en "våd" orgasme, men det gjorde faktisk slet ikke oplevelsen dårlig, skuffende eller negativ. Ja - underligt nok den ikke kom, da det ER dit mest feterede organ som er i centrum i næsten samtlige 60 minutter..! Fik jeg tørre orgasmer? Det aner jeg ikke. Men lad mig bare konstatere, at oplevelsen kommer med store anbefalinger.

Bottom line:

Gå ikke ind til episk massage med forventningen om at opnå en forløsning, intimitet, samspil eller udløsning, som kan opnås ved et besøg hos en GP. Det er slet ikke det, som episk massage drejer sig om. Lidt ophøjet bliver episk massage episk, hvis du formår udelukkende at fokusere på den berøring du får, og de følelser det vækker. Vi taler overførsel af energi fra massøsen til mig, og en reaktion fra din krop, som (efter min nu indhentede erfaring) sjældent opnås i livet - erotisk set.

Lidt retorisk kunne man stille spørgsmålstegn ved om anmeldelsen af episk massage overhovedet burde ligge på Eroguide, eller på en mere filosofisk anlagt blog.. :D 

Således opstemt og med håb for flere gode oplevelser..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Mthom skrev, for 18 timer siden:

Lyder som en omgang god tantra, hvor du slet ikke må noget

Det er bestemt ikke tilfældet. Du må alt, bortset fra at komme med sexuelle tilnærmelser/opfordringer, selv om at jeg er sikker på at Mai sagtens selv kan sige fra. Et lille kram efter endt seance bliver dog vel modtaget:)

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Mthom skrev, for 3 minutter siden:

He he he he

som jeg sagde, ingenting.

 

Så er episk nok ikke noget for dig. Du må kun nyde, ikke yde:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, for 19 timer siden:

Øh du er ikke på AL...

:) Du har ret... Måske den episke massage alligevel har medført en mental blokering i en periode.. Ville. gerne rette (hvis jeg kunne.. :( )

Redigeret af Håb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en stor oplevelse, tak for anmeldelsen.

Koldings passer lidt bedre til min geografi.

Er der nogen der har erfaringer herfra?

Mvh

Vest

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
vestnudisten skrev, den 9/8/2018 at 09:25:

Lyder som en stor oplevelse, tak for anmeldelsen.

Koldings passer lidt bedre til min geografi.

Er der nogen der har erfaringer herfra?

Mvh

Vest

 

Jeg har prøvet i Århus og i Kolding. KLART bedre oplevelse i Århus. Men det er jo så subjektivt.

Redigeret af Ray Hollis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...