Hop til indhold
Ctm

Alina, Finkenstrasse 6 Flensburg

Recommended Posts

Hej

Har idag haft den fedeste oplevelse, ja man skulle tro jeg havde aktier i hende men ak nej.

kommer til adressen, sød ung lækker pige tager imod, alt sidder rigtigt, en halv time med mange friheder, lækker frisk mis, faste bryster, og vigtigst megen nærvær uden at være højtidlig, masser af kys hvilket jeg elsker. masser af tid til en god sludder efter, intet hastværk.

ja hvad skal jeg skrive mere, det skal bare prøves igen, og andre behandel hende pænt hun er dejlig og sød

https://annoncelight.dk/showad/240742

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for linket!!

Jeg er lidt nysgerrig efter at høre om hun også kysser? 

I en tysk anmeldelse hvor en kunde havde bestilt 30 min med både Alina og Dayana for 100 EU, skriver han at begge udtrykkelig siger at de ikke kysser - altså ingen tungekys???

Ellers ser det ud til at han fik fuld valuta ud af de 30 min :-)

Redigeret af wilson
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aftalte du prisen i danske kr.? 

Det svarer til ca. 90 Euro, som er noget dyrere end normalt for pigerne i Finkenstrasse. Normalt tager de 50 for 30 euro. Det er så til gengæld også meget billigere end  normalen i Flensborg, som vel er 80 euro. Gik hun op i pris fordi du ville have kys med, eller lagde du ud med at forespørge det inden i aftalte pris? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pris 50€ 30min+ 20€ kys

Men for en sprød pige der er indlevende og kysser godt er fint med mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager Ctm, jeg kan slet ikke genkende oplevelsen med Alina. Er det et reklamenummer fra en ny bruger? Det bedste jeg kan sige om hende er, at hun var sød og smilende at tale med efter akten. Jeg vil ikke udelukke, at det er hende på billederne, men så er de taget på en rigtig god dag for måske 6-8 år siden. 

Sex med hende er maskinsex, der kun handler om at få dig til at afslutte din Geschäft hurtigst muligt. Gaden, huset og værelset er bestemt heller ikke tiltalende. En nitte. Var der i fredags. Heldigvis kun 30 min., og prisen var 70 €. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager at du havde en dårlig oplevelse, jeg arbejdede i Sønderjylland og tog turen over, havde intet med hende at gøre før, men prøver helt sikkert igen, kender kun 1-2 GP der kysser bedre og laver en bedre gfe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bolleman skrev, for 2 timer siden:

Har nu også besøgt hende og vil sige at jeg har fået sex i Flensborg som har været meget bedre en det hun leverer  

Helt enig. Har fået noget af det bedste sex i netop Flensborg, men ikke hos Alina. Min favorit er heller ikke i byen p.t. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...