Hop til indhold
Guest tzatiki

Thai Massage Vesterbro 139A, Odense

Recommended Posts

Guest tzatiki

Det er ikke svært at finde thai massage i Odense, men så er det uden ekstra ydelser.

En annonce på eb.dk med thai massage på Vesterbro lover "store bryster", og så skal man ikke have en studenterhue for at vide, at her kan man få hele pakken 8-). Jeg tog afsted for at kigge nærmere på menukortet.

Adressen har vist længe været brugt som bordel. Det er et ganske lille hus, som udefra virker godt brugt. Stedet ligger centralt, dog i den ende af gaden, som er længst fra byens gågader. Dermed ikke sagt, at det har en særlig diskret beliggenhed!

Det var mit første besøg på stedet. Flere telefonopkald gav ikke respons, udover en telefonsvarer, så jeg tog chancen og ringede på døren. Kvinden i døren virkede da også lidt overrasket, men jeg blev pænt budt ind. Jeg kunne se, at der lå et menukort med forskellige ydelser, men jeg spurgte kun efter oliemassage. Jeg undlod at spørge efter mere, da jeg gerne ville sikre, at massage fik 1. prioritet fra start!

Efter en ordveksling på thai bag en lukket dør, hvor jeg kun forstod ordet "farang", blev jeg vist op på 1. sal af en nydelig kvinde på omkring de 40 år. Et lille rum blev fyldt godt ud med både seng og massagebriks, men det var nu ganske ok.

Der blev brugt varm olie til massage, og der var ikke tale om det ellers velkendte oliesjaskeri. Massage på ben, ryg og skulder var middel, ikke prangende, men jeg oplevede dog fuld fokus på opgaven. Så om på ryggen - og så blev der straks taget fat om den endnu halvslappe tissemand og uddelt ros for størrelsen. "Vil du ha?", lød det uundgåelige spørgsmål. Jeg kvitterede med at spørge om prisen, som var 300 for handjob, 400 for blow og 500 for blow uden kondom.

Jeg valgte det første, som blev udført straks og med nogenlunde tilfredshed. Jeg fik lov til at røre fissen samtidig, og det var et stort plus i min bog. Det var sådan set ganske happy, men det var ikke the ending, for seancen blev efterfulgt af endnu ca. 25 minutters massage.

Hvis man går efter meget unge og flotte thaipiger, så tvivler jeg på, at man bliver tilfreds på Vesterbro, selvom jeg selvfølgelig ikke kan udelukke, at der findes en sådan på stedet ;). Kan man nøjes med mindre, så er det måske et forsøg værd. Jeg følte mig ihvertfald godt tilpas.

Prisen for massage er i øvrigt 300 kroner for en time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har været der et par gange, altid tilfreds. De er 2, begge omkring de 40. Du kunne have fået massagen 50 kr billigere, da de reklamerer, med en times massage til 250 på Tlf svarer. ( hvilket du får det til, hvis du nævner det, men har nu selv betalt de 300, da det er udmærket massage) jeg har nu booket blow med massagen, for så er pigen nøgen under massagen. Dejligt med noget at se på :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Jeg har været dernede en enkelt gang for at lige se 'whats what', men synes ikke rigtig at nogle af damerne passede i deres falske reklame og så virkede de rimelig slidte, så jeg gik igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg har været dernede en enkelt gang for at lige se 'whats what', men synes ikke rigtig at nogle af damerne passede i deres falske reklame og så virkede de rimelig slidte, så jeg gik igen.

Nu ved jeg ikke hvornår du har været på besøg, men der er skiftet ud for noget tid siden (helt præcist hvor lang tid siden, det ved jeg ikke). Hvis 40+ automatisk er lig med slidt i dine øjne, så har du helt ret 8-), men jeg synes nu ikke, at det var tilfældet.

Telefonsvareren er ikke blevet ændret (!!) og bl.a. derfor stemmer angivne priser i telefonsvarer heller overens med de priser, som man bliver oplyst på stedet. Det er selvfølgelig ikke godt nok og vidner ret godt om, at det ikke drives særlig professionelt.

Man kunne godt ønske sig et større og bedre thai-massage-bordel i Odense!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

”Vil du have en stor menu med for kun 8 kroner?”. Vi kender nok alle spørgsmålet fra burgerkæderne, og det er et spørgsmål, som man kan have svært ved at sige nej tak til.

Præcis på samme måde havde jeg det, da jeg for et par uger siden var forbi det lille hus på Vesterbro 139A i Odense. Jeg havde brug for massage, men også lyst til lidt mere. Så er der ikke mange valgmuligheder i Odense :(

Jeg har endnu ikke prøvet at få fat i andet end telefonsvareren på stedet, når jeg ringer. Det sker heller ikke denne dag. Jeg tager dog chancen alligevel og ringer på døren uden aftale. Jeg bliver lukket ind af en lidt buttet, men egentlig ganske pæn (inklusiv store bryster), thaikvinde i 40’erne, som kun har en tynd natkjole på. Jeg bestiller en times oliemassage uden at nævne noget om ekstra ydelser.

Jeg bliver vist op på 1. salen og ind i et temmelig mørkt og køligt rum, smider tøjet og ligger mig på sengen. Det er ret vanskeligt at komme til for massøsen, så massagen foregår med hende overskrævs på mig. Dét kunne såmænd have været rart nok, hvis hun havde været lidt mindre og sengen lidt mere komfortabel :? I det her tilfælde trykkede det bare på blæren, imens jeg lå der og ærgede mig over de slappe hænder på ryggen.

Massagen på ryg, balder og ben var en slap omgang, men lysten til massage af pikken var ikke forsvundet. Efter 5 minutters massage på forsiden, kom spørgsmålet da også: ”Vil du ha?”. Jeg spørger efter prisen, bare lige for en sikkerhedsskyld, og har i mine tanker allerede fundet 300 kr. frem fra lommen. ”300 for hånd og 400 for sex”, lyder svaret. Jeg måtte lige bede hende om at gentage en gang. Nu var jeg egentlig ikke kommet for det sidste, men dét tilbud var nu alligevel for fristende.

Der var ikke tale om sprød tigerreje i hot chilisauce, men nok nærmere en portion almindelig jasminris. På plussiden bør det dog nævnes, at der ikke var nogen stram tidsstyring eller berøringsangst, men det var heller ikke nogen eksplosion af sex.

Da jeg har fået tøjet på igen og kigger på uret, kan jeg se, at det er 1 time og 20 minutter siden, at jeg ringede på døren!

Forrige gang (dog ikke samme kvinde) var prisen helt anderledes, så jeg gætter på, at der kan være tale om et ekstraordinært tilbud.

Massagen var ret dårlig, og jeg fik bestemt ikke det indtryk, at hun havde en uddannelse i det. Til gengæld opvejes den samlede oplevelse ret meget af den lave pris og at der var god tid.

Jeg kommer sikkert forbi en anden dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

nogen der ved om der stadig er åben der

Der er skam åbent. Jeg har fået at vide, at når man ringer til det nummer, som er angivet i EB, så får man altid kun fat i en telefonsvarer :?::!:

Du kan givetvis få et privat mobilnummer efter første gang. Du må tage den på chancen og møde op, men de vidst ikke ligefrem travlt, så mon ikke der er åbent.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

hva tid på dagen er det bedst at komme på besøg der ????

Det ved jeg ikke - de siger, at de har døgnåbent.... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Magen til dårlig behandling!!!

Glemmer min pung i bilen, og fortæller den lille dame, at jeg vil hente den..

Så siger hun.

"Fint"

"gå nu"

....

Jeg fortæller så jeg kommer tilbage lynhurtigt.

"Nej gå med dig"

"jeg ikke tro på dig"

Selvom jeg prøver og vise hende at alle mine lommer er tomme, og min pung ligger på passagersædet pga. jeg havde hævet penge...

Sætter aldrig mine fødder der igen, og håber jeg heller ikke i gør...

Jeg valgte massage, kl 2 om natten... Stedet er døgnåbent, så kan ikke se problemet..

Men er da glad for jeg glemte min pung, for hun ligner da ikke en der gider at være der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I fælge annonce i eb, ny med store bryster.

besøgte stedet 5. august ,

kom kun lige ind, hvor jeg mødte thaikvinde inden for hoveddøren.

fik prisliste i hovedet, da jeg så bad om kontakt til hende med store bryster,

blev hun vildelig og bad mig gå gå nu og kom aldrig igen.

i selvforsvar, strejfede jeg hende i hovedet med fingerne.

jeg forlod stedet, og hun råbte efter mig ude på gaden.

kommer der aldrig, selvom jeg har lyst til thai massage, og normalt er thaikvinder venlige og søde.

dette kan tages som en ADVARSEL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...