Hop til indhold
Partymaker

Asiatisk massage Nær Aalborg

Recommended Posts

Hej venner ..

Jeg ville prøve noget nyt Idag, og fandt den her annonce https://massage.side6.dk/ivy

Fik ringet og booket en tid, og kørte mod stedet . Inden jeg ankom skulle jeg ringe for at få nummeret på huset , fair nok tænkte jeg men havde helt glemt og spørge hende om billeder var af hende og ægte ..

Ork ja jeg ville ikke blive skuffet , og samtidig forsikrede hun om at det er en oplevelse man sent vil glemme . Det lød da meget lovende så jeg fortsatte .

Fik bilen parkeret og bankede på døren ... 

Og her knækkede filmen, at hun kunne finde på at fortælle de billeder var af hende fatter jeg ikke, hun havde vel troede at pga tørken var folks øjne tørrer ud så man næsten intet kunne se .. Et trick hun bruger er at gemme sig bag døren når hun åbner for så at gå direkte ind i den mørkeste gang .. Jeg nåede ikke at sige noget, før man blev trukket med ind i rummet hvor seancen skulle forgå , hun stod og snakkede til mig med ryggen til så man intet opdagede af hun er fuld er løgn .. Men den gik altså ikke her ...

 

Med mindre i har masser af tid , og keder jer . så hold jer væk.. Havde det været for 30  år sidden var hun nok pæn nok..  20 km hver vej spild ..  Ork 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De fleste kunder ( jeg selv undtaget ) har i dag  en iPhone, det samme gælder pigerne. Hvorfor bruger I ikke Face Time til at tale/se pigen inden I kører så mange kilometer.

Det må jo dunke voldsomt i ynglekæppen:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, for 13 timer siden:

De fleste kunder ( jeg selv undtaget ) har i dag  en iPhone, det samme gælder pigerne. Hvorfor bruger I ikke Face Time til at tale/se pigen inden I kører så mange kilometer.

Det må jo dunke voldsomt i ynglekæppen:D

God ide .... Det har jeg faktisk ikke tænkt over :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...