Hop til indhold
Med-Lem

Århus - Amita - Nancy

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Jeg har ikke, men hold nu helt op hvor en forfærdelig hjemmeside. Lavet som projekt i 7, klasse? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 6 timer siden:

Jeg har ikke, men hold nu helt op hvor en forfærdelig hjemmeside. Lavet som projekt i 7, klasse? 

 

helt sikkert ... men fotografen skal ha ros .... for han har fået lokalerne til at se helt attraktive ud :)) 555

Del dette indlæg


Link til indlæg
Med-Lem skrev, for 23 timer siden:

Er der nogle der har prøvet massage af Nancy, ved Amita. Jeg kan forstå hun er ny dernede. 

https://basbak3.wixsite.com/amita

Jeg har været sammen med Nancy et par gange. Men ny er hun ikke tror første gang er 2 år siden. Hun er ok til sex og levere egentligt hæderligt. Hvis hun er 27 år så er jeg sytten igen. 

Hvis du leder er jeg sikker på jeg har skrevet om hende før  

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 1 time siden:

Jeg har været sammen med Nancy et par gange. Men ny er hun ikke tror første gang er 2 år siden. Hun er ok til sex og levere egentligt hæderligt. Hvis hun er 27 år så er jeg sytten igen. 

Hvis du leder er jeg sikker på jeg har skrevet om hende før  

8000

er det den samme Nancy som også har været i banegårdsgade  ?  kan ikke huske butikkens navn, den er i kælderen lige over for printer centeret og en arabisk spille bule, så ikke sådan specielt diskret samtidigt med at busserne kører konstant frem og tilbage.. så der er stor risiko for at blive spottet og det er ikke et sted man kan undskylde med:" jeg havde ondt i ryggen ..."

men jeg havde set hende på vej ud fra Bruuns galleri, kald mig fordomsfuld, men jeg har nok bare set for mange prostituerede i bangkoks gade, skytrain osv osv...  og tænkte gad vide hvor hun arbejder?  ..for hun lignede en karikatur tegning af hvordan en prostitueret så ud i tegneserie i 1970'erne - høje hæle - selvsidende strømper - super kort nederdel ... kort jakke ... og krigsmalling -  der var sådan et eller andet slutty over hende, på den gode måde  ;) (ikke som man ønsker sin lille søster gå i byen på det er helt sikkert :) 555 )

så på bedst spionvis fuldte jeg efter hende i behørig afstand .... da de her piger ikke plejer at gå langt væk fra deres "jagtmarker" tænkte jeg det måtte være en butik tæt på.

og jeg fik en fin service af hende i banegårdsgade ....  :P men du har ret hun er ikke 27 .... nok tættere på 47 

 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 15 timer siden:

er det den samme Nancy som også har været i banegårdsgade  ?  kan ikke huske butikkens navn, den er i kælderen lige over for printer centeret og en arabisk spille bule, så ikke sådan specielt diskret samtidigt med at busserne kører konstant frem og tilbage.. så der er stor risiko for at blive spottet og det er ikke et sted man kan undskylde med:" jeg havde ondt i ryggen ..."

men jeg havde set hende på vej ud fra Bruuns galleri, kald mig fordomsfuld, men jeg har nok bare set for mange prostituerede i bangkoks gade, skytrain osv osv...  og tænkte gad vide hvor hun arbejder?  ..for hun lignede en karikatur tegning af hvordan en prostitueret så ud i tegneserie i 1970'erne - høje hæle - selvsidende strømper - super kort nederdel ... kort jakke ... og krigsmalling -  der var sådan et eller andet slutty over hende, på den gode måde  ;) (ikke som man ønsker sin lille søster gå i byen på det er helt sikkert :) 555 )

så på bedst spionvis fuldte jeg efter hende i behørig afstand .... da de her piger ikke plejer at gå langt væk fra deres "jagtmarker" tænkte jeg det måtte være en butik tæt på.

og jeg fik en fin service af hende i banegårdsgade ....  :P men du har ret hun er ikke 27 .... nok tættere på 47 

 

Ved ikke med banegaardsgade, har aldrig været der.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 3 minutter siden:

Ved ikke med banegaardsgade, har aldrig været der.

8000

kan heller ikke helt anbefale det :P 

ved ikke helt, hvad der fik mig til at bruge penge der  (eller jo det ved jeg godt :) 555)

men vidste godt bagefter det nok ikke kom til at ske igen .... den er bare lidt for public 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...