Hop til indhold
mif

Graziela - mere end OK

Recommended Posts

Link til Graziela 

Har netop besøgt denne skønhed i sommervarmen på Østerbro til 1/2 time lige ud af landevejen. Og det fik jeg for de kr. 800,- som fremgår af hendes annonce.

Sød, blød, elegant, smilende, smuk, rolig ... Superlativerne står i kø, og den halve time bød kun på et enkelt lille minus, idet Graziela er lidt for overfølsom på bryster og brystvorter. De er ellers meget smukke og fortjener opmærksomhed, men den er hun helst være foruden.

Hun er efter eget udsagn brasiliansk, 30 år og bosiddende i Barcelona. Hun taler et glimrende engelsk og holder til på en sidegade til Østerbrogade. Hun oplyser et gadenummer pr. sms, som ændres til et andet ved telefonopkald ved ankomst. Diskret og fint sted, men det er på 1. sal i en beboelsesopgang, så man risikerer at støde ind i andre beboere ved ankomst og afgang. Graziela rejser hjem til Spanien 8/8 men vender måske tilbage til september. Det gør jeg nok også ;-)

Samlet score: 9/10 til Graziela, 7/10 til stedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt skrevet indlæg. Kort og kontant uden så meget pjat. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng

Hun er sød ja. Men havde hun ikke dårlige ånde? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 39 minutter siden:

Hun er sød ja. Men havde hun ikke dårlige ånde? 

... Måske gæsterne skal have en Tic-Tac med..? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
liderlig-dreng skrev, for 8 timer siden:

Hun er sød ja. Men havde hun ikke dårlige ånde? 

?????

Del dette indlæg


Link til indlæg

@liderlig-dreng

Nej, ingen dårlig ånde, så vidt jeg observerede. Og selv om der ikke var kys på programmet, kom vi MEGET tæt på hinanden <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

Må tilslutte mig mif....... virkelig sexet og rolig latina. Besøger hende jævnligt. Ubegribelig naturlig og smuk krop og nul dårlig ånde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Graziela her til aften. En vidunderlig oplevelse. Hun er smuk og dejlig, sød og fræk. Billederne er helt tydeligt af hende. Jeg skal på besøg igen, næste gang hun er i landet. Dejligt, dejligt, dejligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...