19517 575 Skrevet 31. Juli, 2018 Har I også lang mærke til, at priserne på GP'er har ændret sig de sidste 5 år? Den gang var det så godt som umuligt at finde en dansk pige til under 2000 for en time. Selv de billigste, er blevet billigere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 31. Juli, 2018 Jeg har ikke bemærket at priserne på danske piger skulle have ændret sig. På klinikker koster en time vist stadig 2.100 - 2.200. Priserne i PD kan sagtens have ændret sig uden at jeg har bemærket det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 31. Juli, 2018 19517 skrev, for 25 minutter siden: Har I også lang mærke til, at priserne på GP'er har ændret sig de sidste 5 år? Den gang var det så godt som umuligt at finde en dansk pige til under 2000 for en time. Selv de billigste, er blevet billigere Det må være de udenlandske piger du mener. Hvad angår danske piger, så syntes jeg at selv PD pigernes priser efterhånden ligner klinik priser. Der syntes heller ikke at være så mange, så måske dem der er har ret frit slag til at sætte prisen... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 31. Juli, 2018 Giver dig ret i at priserne generelt er faldende (udbud/efterspørgsel), men som TheVoice skriver er de danske piger (både klinik og PD) stadig godt og vel 500,-kr. over de udenlandske piger for en times sex. Derfor er det med at finde "guldklumperne" mellem de udenlandske piger... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 31. Juli, 2018 Ratata skrev, for 6 minutter siden: Derfor er det med at finde "guldklumperne" mellem de udenlandske piger. Hvorfor egentligt? Er det ikke bare at finde en pige man kan lide og som kan sit kram, og så bare betale det det koster. Har hun lavere priser end de andre er det ren win-win, men jeg synes da det er forkert kun at fokusere på prisen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 31. Juli, 2018 LastResort skrev, for 8 minutter siden: Hvorfor egentligt? Hvis man kan få noget til 1700,-kr som er af samme kvalitet som noget til 2200,-kr, er det vel oplagt at gå efter prisen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 31. Juli, 2018 (edited) Ratata skrev, for 7 minutter siden: Hvis man kan få noget til 1700,-kr som er af samme kvalitet som noget til 2200,-kr, er det vel oplagt at gå efter prisen... Hvis man kunne sammenligne 1:1 så ja. Men der kan f.eks. være det med at den udenlandske pige måske kun er i landet i kortere perioder, hvorfor man jo så oftere skal ud at finde en ny "guldklump". Men grundlæggende forstår jeg godt hvad du mener, jeg synes bare ikke det er så simpelt som at se på prisskiltet. Redigeret 31. Juli, 2018 af LastResort sprogspasser :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 31. Juli, 2018 LastResort skrev, for 6 minutter siden: jeg synes bare ikke det er så simpelt som at se på prisskiltet. Helt enig - der er også andre parametre... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tja66 636 Skrevet 31. Juli, 2018 Står du og skal købe en bil eller et TV så giver det god mening at gå efter prisen. Hvis du leder efter en fabriksny Golf og den ene forhandler giver dig rabat så tager man den selvfølgelig. Med de regler der er i dag behøves du jo ikke at benytte forhandleren efterfølgende for at opretholde garantien. Med GP'er er der også mange andre faktorer, en af dem kunne være kemi, indlevelse og hvis du har specielle ønsker. Nogle piger har en grundpris for et knald - og så hvis man ønsker ekstras så koster det - og så er det nødvendigvis ikke billigt efterfølgende. Danske piger - der er det ofte fornuftigt at tage ex. ½ eller 1 time, hvor alt på menuen er inkluderet - eneste ekstra jeg har set hos danske piger er græsk. Selvfølgelig findes der guldkorn blandt alle de udenlandske piger, men når man læger med herinde, så der er flere nitter end gevinster. Nitterne blandt de danske piger er til gengæld færre - sikkert også fordi man er bedre til på forhånd af aftale hvad man ønsker og grænser - det kan være svært hvis kvinden ikke taler et sprog som man selv gør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg