Hop til indhold
Guest JJ4Solo

PA Thai Wellness

Recommended Posts

Guest JJ4Solo

Godaften :)

PA Thai Wellness bliver der jo ikke skrevet så meget om herinde på siderne, så jeg tog én for holdet.

SMS'ede til Kat om hun havde tid til massage, og det havde hun med det samme, så hen og parkere foran trappeindgangen, og op på første sal.

PA Thai Wellness ligger i Glostrup's industrikvarter, på samme vej som Dokkun. Der er andre firmaer i bygningen, og de ved sikkert godt hvad man skal når man går ind i den pågældende opgang.

KAT ligner som på billederne, man kan måske endda fristes til at sige hun er kønnere i virkeligheden end på billederne. Hun er ret høj af en thai at være.

40 min med kombineret tantra/oliemassage med tilhørende hj som afslutning blev aftalt ved massagens start. Ikke nogen større mystik her, menuen blev remset op fra starten, også den udvidede menu.

Det er min første gang på stedet, og som jeg altid må erfare, så tolker hvert thai sted tantra begrebet meget forskelligt. Der skal ikke herske nogen tvivl om at Kat er en meget kompetent massør, under olie-massage delen af min seance, kunne hun virkelig lægge kræfterne i.

Jeg syns desværre ikke jeg mærkede meget til tantra delen, og det efterfølgende hj blev udført med meget hård hånd, og i en hastighed som jeg vil betegne, ganske som en anden broder skrev for et par dage siden i en anden tråd, at det var begrebet som at "få revet den af".

Hastigheden hvorpå hj blev udført, gjorde desværre at jeg ikke kunne komme, men det var nu også okay. Jeg ville egentlig også hellere bare ud igen hurtigst muligt.

Pris: 1000 kr for 40 min med tantra/olie samt hj.

Kat er en sød pige, meget kompetent massør, men jeg kommer ikke igen. 

En finurlig ting var bla. at hun lukkede ikke døren ud til entreen, så man kunne tydeligt høre veninden rumstere rundt derude. Normalt vis er jeg ikke blufærdig når jeg færdes på thai klinikker, men når jeg ligger der og skal køres i havn til et (forhåbentligt?) godt hj foretrækker jeg lidt privatliv.

"Sjovt" nok har jeg været tændt af hendes billeder på nettet igennem længere tid, men der kan man jo bare se hvor udefinerbar vejen udi thai universet kan være nogen gange :)

JJ

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54

Ifølge Pa's hjemmeside er prisen for 1 times tantra 500 kroner, så når du får 40 minutter for 1000 kroner incl HJ, så må man sige det er rigeligt betalt ... med mindre der er en uoverensstemmelse et eller andet sted.

Det er også lidt underligt hun IKKE skriver adressen på EG da den står med store bogstaver på hendes hjemmeside. Men måske det har noget at gøre med at MobilePay ikke vil have kunder, som annoncerer på EG.

Jeg kunne nu godt finde på at tage forbi næste gang. Er blevet lidt træt af mine stamsteder i Hvidovre, så "where to go next" bliver et par forsøg, hvor Pa er et af dem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JJ4Solo

Det var et mix af olie/tantra samt hj som afslutning. 1000 kr er måske lige i overkanten, men jeg syns der er en tendens i miljøet til, at priserne har fået et nøk op. 400kr's massagerne koster pludselig 500kr, osv.

Jeg syns bestemt du skulle lægge vejen forbi PA, og så lige skrive lidt om din oplevelse bagefter. 

 

JJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis vi hopper på de priser for en middelmådig oplevelse, så er vi selv skyld i af priserne kommer for højt op samtidig med at servicen falder!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54
JJ4Solo skrev, for 1 time siden:

Det var et mix af olie/tantra samt hj som afslutning. 1000 kr er måske lige i overkanten, men jeg syns der er en tendens i miljøet til, at priserne har fået et nøk op. 400kr's massagerne koster pludselig 500kr, osv.

Jeg syns bestemt du skulle lægge vejen forbi PA, og så lige skrive lidt om din oplevelse bagefter. 

 

JJ

... jeg ville sige det er 3-400 kr i overkanten, så ikke bare lidt. 300 kroner max for en halv times oliemassage/tantra + HJ.... du har nok skiftet mening undervejs og så er taxametret startet for forskellige ydelser og uden at levere tiden endte prisen hvor den endte. Oplever jeg dette når jeg kommer derud, så bliver det også en engangsoplevelse for mit vedkommende. Og jeg skal nok beskrive det efterfølgende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaa :(

Hvis så bare service og massage tiden holder 1 time og det ekstra kommer derefter, så..... ok fra mig :)

Men sjældent det sker nu om dage :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JJ4Solo
D54 skrev, for 3 timer siden:

... jeg ville sige det er 3-400 kr i overkanten, så ikke bare lidt. 300 kroner max for en halv times oliemassage/tantra + HJ.... du har nok skiftet mening undervejs og så er taxametret startet for forskellige ydelser og uden at levere tiden endte prisen hvor den endte. Oplever jeg dette når jeg kommer derud, så bliver det også en engangsoplevelse for mit vedkommende. Og jeg skal nok beskrive det efterfølgende. 

Nej, jeg skiftede ikke mening undervejs. Forretningsaftalen blev indgået fra start af, inden massagen begyndte. Hvilket også tager lidt af det spændende af for mig. Jeg plejer altid når jeg er et nyt sted jeg ikke har været før, kun at bede om oliemassagen, og så opleve mystikken/spændingen om man bliver tilbudt noget ekstra undervejs, og hvilke tiltag (læs: strejf, pirring) der bliver gjort for at fremme mersalget :)

Men det er jo fedt nok for dem som måske ikke kan li' at spørge efter det, eller bare godt kan li' at få af vide fra start af hvad der er muligt.

 

JJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JJ4Solo
butterfly skrev, for 2 timer siden:

Tjaa :(

Hvis så bare service og massage tiden holder 1 time og det ekstra kommer derefter, så..... ok fra mig :)

Men sjældent det sker nu om dage :(

Jeg syns nu nok - fair skal det være - at de fleste steder får man den time man betaler for, og nogen gange også mere. Sjovt nok hører man aldrig nogen brokke sig over "ja, hun gav mig sgu 10 min ekstra, hvad faen bilder hun sig ind", men den anden vej ryger man straks i blækhuset.

For mig (og det er bare min lokale mening), er det ikke så væsentligt om det er 50 eller 55 minutter, bare oplevelsen har været god. Det er med meget få thai gudinder, jeg har ønsket at ligge og slappe af, efter evt. udvidet menu er blevet gennemført. Normalt vis vil jeg bare gerne ud og hjem bagefter og absorbere oplevelsen.

Jeg oplever f.eks. hos Dokkun (bare kald det reklame), at de er meget rimelige med tiden, og man reelt får det man betaler for.

JJ

Redigeret af JJ4Solo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54
JJ4Solo skrev, for 21 timer siden:

Jeg syns nu nok - fair skal det være - at de fleste steder får man den time man betaler for, og nogen gange også mere. Sjovt nok hører man aldrig nogen brokke sig over "ja, hun gav mig sgu 10 min ekstra, hvad faen bilder hun sig ind", men den anden vej ryger man straks i blækhuset.

For mig (og det er bare min lokale mening), er det ikke så væsentligt om det er 50 eller 55 minutter, bare oplevelsen har været god. Det er med meget få thai gudinder, jeg har ønsket at ligge og slappe af, efter evt. udvidet menu er blevet gennemført. Normalt vis vil jeg bare gerne ud og hjem bagefter og absorbere oplevelsen.

Jeg oplever f.eks. hos Dokkun (bare kald det reklame), at de er meget rimelige med tiden, og man reelt får det man betaler for.

JJ

Helt enig .... meeeeen .... der er dog forskel på 40 og 60 minutter ... småting skal vi ikke hænge os i ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...