Hop til indhold
Klumb

SB loft

Recommended Posts

Er det ulækkert at være sammen med 8-10 forskellige sugarbabes inden for 3 uger og gi dem alle sammen falske forhåbninger? :lol::rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næh... jeg nappede fire på en uge tilbage i foråret, så det synes jeg ikke. Haha

Måske vi skulle udveksle navne/erfaringer? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrHey skrev, for 10 minutter siden:

Næh... jeg nappede fire på en uge tilbage i foråret, så det synes jeg ikke. Haha

Måske vi skulle udveksle navne/erfaringer? ;)

Hahah vildt nok.. 

ja hvorfor ik?! :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sparkster
Klumb skrev, 1 time siden:

Er det ulækkert at være sammen med 8-10 forskellige sugarbabes inden for 3 uger og gi dem alle sammen falske forhåbninger? :lol::rolleyes:

Næ det vil jeg ikke mene - men at være stolt over at give “falske forhåbninger” gør dig til et sørgeligt menneske, der muligtvis blev taget lidt for hurtigt fra patten.

Held og lykke frem over - det bliver ikke nemt :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klumb skrev, for 2 timer siden:

Hvis du med “falske forhåbninger” mener løfter om giftermål og evigt troskab, er der nok ingen sure miner.

Men hvis du med “falske forhåbninger” mener klamydia, så er det faktisk ret ulækkert ;)

Sådan for min egen helt personlige interesses skyld ville det da være rart med nogle navne, så jeg kan give dem et heads up og en opfordring om en tur forbi Bispebjerg inden en potentiel sugardate :)

Redigeret af MRV

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klumb skrev, for 5 timer siden:

Jeg vil ikke bruge ordet ulækkert, men hvis man føler det nødvendigt, at give piger falske forhåbninger for enten med eller uden betaling at dyrke sex med det, tja.....så synes jeg da at man skulle revurdere sine værdier, eller undersøge om man virkelig er så uinteressant at man skal binde en kortelet rundt om halsen for at hunden vil lege med en. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klumb skrev, for 9 timer siden:

mon ikke det er dig som har fået falske forhåbninger

men jo at lyve og ikke være ærlig i det spil er da klamt , men det er du nok også lyder sådan i mine øjne

det er jo mennesker med følelser , og ikke andet vi møder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ‘ulækre’ i det er nok mere det, at prale med det. 

Men mon ikke de er ligeglade, bare de får dine penge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia

Hvad handler de falske forhåbninger om?

Det er da en gave at kunne se sine egne handlinger udefra og kunne reflektere, især hvis man handler på en måde der ikke er i overensstemmelse med éns samvittighed. Det er bestemt ikke alle forundt at indse det. Så hvad vil du bruge din indsigt til?

Del dette indlæg

Link til indlæg
AmandaCassiopeia skrev, for 21 timer siden:

Hvad handler de falske forhåbninger om?

Det er da en gave at kunne se sine egne handlinger udefra og kunne reflektere, især hvis man handler på en måde der ikke er i overensstemmelse med éns samvittighed. Det er bestemt ikke alle forundt at indse det. Så hvad vil du bruge din indsigt til?

Jeg prøver at finde ud af om jeg skal ændre min adfærd..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klumb skrev, den 30/7/2018 at 21:56:

Jeg synes ikke det er ulækkert, at du har været sammen med så mange, hvis du ellers har passet godt på dem. Men hvis du fx har lovet, at I skal ses flere gange og du ikke har tænkt dig at holde det, så synes jeg det er tarveligt... Rene linjer er god stil, synes jeg :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sparkster
Klumb skrev, den 1/8/2018 at 06:16:

Jeg prøver at finde ud af om jeg skal ændre min adfærd..

Det skal du, primært for din egen skyld :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 17 timer siden:

Jeg synes ikke det er ulækkert, at du har været sammen med så mange, hvis du ellers har passet godt på dem. Men hvis du fx har lovet, at I skal ses flere gange og du ikke har tænkt dig at holde det, så synes jeg det er tarveligt... Rene linjer er god stil, synes jeg :) 

Jeg føler skyld i den sammenhæng for hver gang jeg forlader en kvinde slutter jeg af med at sige vi ses..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...