Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Ja tak, meget gerne. Glæder mig til at se anmeldelsen. Pøj pøj.

Skrevet

Det er desværre et meget tarveligt foretagende de stakkels piger er en del af :(

Skrevet
Ebden_jj skrev, for 17 minutter siden:

Det er desværre et meget tarveligt foretagende de stakkels piger er en del af :(

Hvordan tarveligt?

Jeg tror det var samme sted jeg var i sidste uge og har bedømt herinde. Men glæder mig til womancheck tager en prøvetur for holdet :)

Skrevet

I mine øjne er pigen så lidet tiltrækkende at hun kun kan skaffe kunder ved at tilbyde sex uden gummi. Ikke at jeg vil fordømme nogen ved at besøge hende, men hun ser sgu noget sølle ud den pige.

Redigeret af Jimbo

Skrevet

I disse dage med HD kamera på alle mobiler, får det mine alarmklokker at ringe når der posteres så dårlige billeder. Enten har hun smurt vaseline på linsen eller der er redigeret med verdens dårligst kamera app. Begge dele peger nedad for mig.

Skrevet
Thomas28 skrev, for 4 timer siden:

eller der er redigeret med verdens dårligst kamera app. 

Der er jo et stempel på samtlige billeder fra den app, der er brugt, så det er overraskende, at du kan være i tvivl.

WomanCheck skrev, den 30/7/2018 at 21:30:

Er der nogen der har prøvet Simona eller Maya

Maya har været her flere gange og er anmeldt (bl.a. af mig for over 1½ år siden).

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.