eroguy664 10 Skrevet 30. Juli, 2018 "Penishovedet er skabt til at skrabe sæd ud fra andre mænd" Citat: Joan Ørting https://www.bt.dk/debat/joan-oerting-saa-mange-maend-har-jeg-vaeret-sammen-med Det gamle ordspil om, at "sidste mand ryster og tømmer" holder åbenbart ikke længere. Hvordan fortrækker i at tømme en sædcontainer? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 30. Juli, 2018 eroguy664 skrev, for 49 minutter siden: Hvordan fortrækker i at tømme en sædcontainer? Ikke sikker på hvordan denne sætning skal forstås.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 30. Juli, 2018 eroguy664 skrev, 1 time siden: Hvordan fortrækker i at tømme en sædcontainer? Nu er jeg ikke så meget til for at tømme andres efterladenskaber. Man skal huske at gøre rent efter sigselv, så man bør sørge for at være sammen med 2 kvinder, lad os kalde dem Olga og Maria for nemhedens skyld, på samme tid, en trekant. I løbet at samværdet kommer et tidspunkt, hvor du som mand ikke kan holde dig længere, og dine små haletudser svømmer ind i Olga. Derefter giver du Maria et sugerør, meget gerne et af de gennemsigtige snoede festsugerør, og siger til hende, at det nu er hendes ansvar at sørge for, at Olga ikke bliver gravid, medens man peger på Olgas velfyldte sprække og sugerøret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 31. Juli, 2018 Citat Når en mand sprøjter sæd op i en kvinde, sikrer han sig, at det er hans børn, der efterfølgende kommer ud. Penishovedet er skabt til at skrabe sæd ud fra andre mænd. Øøøøh hvordan fanden er hun kommet på den tanke. ? Det vist noget hun har drømt op ligesom da hun engang i et læserbrev hævdede at der var et bestemt antal skud i kanonen, hvorfor mænd generelt skulle holde lidt igen med gokkesokken. Jeg synes det er fint at kvinder står ved deres seksualitet, men om det ændre meget ved den gamle tese "Hun er et godt knald, let at score osv men ikke kæreste/mor potentiale" Kunne jeg godt tvivle på. Til gengæld tror jeg så ej heller på, at manden der har været i seng med rigtig mange kvinder, nødvendigvis anset for kærestepotentiale hos hovedparten af kvinderne. At han kan være spændende betvivler jeg ikke, det kvinden jo også. Urgamle teorier omkring at vil sikre at det er hans afkom, kunne måske også trænge til lidt nyfortolkning. I min opvækst hørte jeg rigtig mange kvinder give udtryk for, at mænd er ligeglade med børn, samt at sådan havde det altid været. Hvordan harmonere det lige med urteorien. Tjo…. hvis teorien i stedet handlede om magt demonstration overfor andre mænd "jeg må kneppe du må ikke, for jeg er stærkere eller har mere magt end dig", så gav det måske mere mening, og så adskilte mennesket sig ikke besynderligt fra de fleste dyrearter. Det har så nok senere udviklet sig til "ok, andre mænd må også gerne kneppe men ikke med min - Hun er min ejendom". Ser man lidt på kvindesynet i visse lande, så er der vist belæg for at hævde, at det vist ikke er helt ved siden af. Har man dette syn, er det vel logisk at kvinder ikke skal være seksuelle aktive med mange mænd, før at bliver mandens ejendom, hvorfor man naturlig er gået lidt stille med dørene. I disse lande er det vist også kutyme at det er manden der vælger sin mage og ikke omvendt. I nogen lande, herunder også i vores har man så indført tilnærmelsesvis ligeberettigelse, nok mere korrekt at tale om ligeværd, for kønnere er og bliver aldrig ens. Kvinder bestemmer i sådanne lande over deres egen krop, og de opfattes som ligeså seksuelle væsener som mænd. At mænd altid i maskuline forsamlinger praler af deres erobringer er vel ikke ukendt. Jeg tænker mere på, hvor udbredt er samme adfærd blandt kvinder, holder de lidt igen får måske ikke at blive stemplet af deres eget køn. At mænd ikke ønsker at stifte familie med en meget seksuel aktiv (forstået ved mange seksuelle partnere) pige forsvinder nok ikke bare sådan lige ved at debattere faktuelt og logisk. For mange mennesker hænger kæreste potentiale jo også sammen med at man ønsker familie, stabilitet, tryghed og...… et skønt og aktivt sexliv. Umiddelbart kan jeg ikke få øje på de store kønsforskelle i disse ønsker. Jamen hvorfor er der så forskel ? "tja..... måske er der ikke en direkte forklaring, som man skriver i artiklen, og da man aldrig kan finde den perfekte partner, må der jo naturligt ske en vægtning af parametre. Der er vist belæg for at hævde at kvinder dels vurdere på flere parametre end mænd samt at de seksuelle parametre er mindre fremherskende end hos mænd. Det er jo ikke helt løgn, at mænd meget forenklet vælger den smukkeste eller den med de største patter, bedste røv osv blandt de muligheder de har. Uden af det skal voldbolles vælger mænd parforholdet for seksuel tilgang, og kvinder for støtte, tryghed, familie osv. De seksuelle parametre fylder derfor mere for manden, hvilket også kommer til udtryk når man ser lidt på forhold der ikke fungere helt optimalt. Kvindernes liste over mangler er meget mangfoldig, mænds liste indeholder næsten altid sætning vi har for lidt sex, eller sexen med konen er kedelig. Selvfølgelig er der også andre punkter på mænds liste, men det er iøjnefaldende at den med for lidt sex er mere udbredt hos mændene. Det er i hvert fald mindre udbredt, at man hører en mænd sige "Jeg synes vi taler for lidt sammen, da vi var nyforelskede kunne vi tale om hele natten og dele en flaske rødvin" end hos kvinder Hvis mænd kunne få sex ligeså nemt som kvinder uden et forpligtende forhold, var der nok mange der fravalgte forholdet, og levede et liv hvor de uden de store anstrengelser kunne kneppe på kryds og tværs med mange forskellig kvinder Med lidt god vilje kan man godt få øje på det mønster i sexbranchen, hvor det for en del mænd handler meget om let tilgang til mange forskellige kvinder, og ikke nødvendigvis at finde en enkelt GP. Nu er jeg så noget frem til at mænd vægter de seksuelle parametre højere end kvinder når vi taler parforhold og ikke sex i singlelivet. For kvinder betyder et velfungere sexliv bestemt også meget, meennnn en god far, en velhavende mand, en sjov mand, en magtfuld mand osv osv kan kompensere på seksuelle "mangler". Omvendt ser man ikke det samme, jo, men ikke med samme styrke. Nu er jeg jo selv mand, så om vi er specielt følsomme omkring vores reelle seksuelle formået skal jeg ikke kunne sige. Jeg vil dog ej heller afvise, at man gerne vil have kæresten til at synes at man er en tyr i sengen. I det sammenhæng gør man det jo lettere for kvinden, hvis hun har begrænset seksuel erfaring - Så behøver hun jo ikke at lyve. Igen taler vi nuancer, men hvis de seksuelle parametre fylder lidt mere hos mænd, så behøver hun jo ikke at tvivle på om hun er et godt knald, for ellers var hun nok groft sagt ikke blevet valgt. Senere kan man så ændre holdning - Det er jo det dejlige med livet. Der kan sikkert også være nogle elementer i ønsket om at oplære samt udforske kvinden, finde sidder hun ikke selv var klar over m.v. Nå, men indlægget skal jo også rundes af, selvom der er mange ting der er udelagt omkring emnet, så afslutningsvis vil jeg bare sige begge køn er jo stærkt tiltrukket af hinanden, og selvom vi kan finde nogle kønsbestemte "uretfærdigheder" så fungere det jo trods alt ganske godt kønnene imellem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 31. Juli, 2018 joan, har ikke forstand på en skid at sammenligne åbenhed , med at være eks alkoholiker , er bare dumt med dumt på, det er jo ikke et misbrug ? hun er bare så skudt i hovedet som man kan være , en skam nogle ser op til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg