xo-nix 420 Skrevet 30. Juli, 2018 Jeg har et problem. Trænger virkelig til en runde købesex, men kan ikke overskue at stå/ligge et alt for varmt sted... Derfor... Hvilke steder i Københavnsområdet kan man få megafransk i afkølet værelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 30. Juli, 2018 (edited) Man skal yde før man kan nyde , og sådan en smule varme klarer du nok. Hvis du finder det rigtige sted med den rigtige dame til at give dig megafransk, så er jeg sikker på, at du glemmer alt om varmen udenfor. I stedet fokuserer alle dine sanser sig med garanti om den varme, der bliver ophobet i din krop i stedet. Så frygt ej min ven, der er ingen grund til at finde et sted med aircon. Redigeret 30. Juli, 2018 af fynbomanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest liderlig-dreng Skrevet 30. Juli, 2018 xo-nix skrev, for 4 timer siden: Jeg har et problem. Trænger virkelig til en runde købesex, men kan ikke overskue at stå/ligge et alt for varmt sted... Derfor... Hvilke steder i Københavnsområdet kan man få megafransk i afkølet værelse? Luksus probelmer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg