Hop til indhold

Megafransk hos pige på sted med aircon

Featured Replies

Skrevet

Jeg har et problem. Trænger virkelig til en runde købesex, men kan ikke overskue at stå/ligge et alt for varmt sted... 

Derfor... Hvilke steder i Københavnsområdet kan man få megafransk i afkølet værelse?

Skrevet

Man skal yde før man kan nyde :rolleyes:, og sådan en smule varme klarer du nok.

Hvis du finder det rigtige sted med den rigtige dame til at give dig megafransk, så er jeg sikker på, at du glemmer alt om varmen udenfor. I stedet fokuserer alle dine sanser sig med garanti om den varme, der bliver ophobet i din krop i stedet. Så frygt ej min ven, der er ingen grund til at finde et sted med aircon.

Redigeret af fynbomanden

Skrevet
xo-nix skrev, for 4 timer siden:

Jeg har et problem. Trænger virkelig til en runde købesex, men kan ikke overskue at stå/ligge et alt for varmt sted... 

Derfor... Hvilke steder i Københavnsområdet kan man få megafransk i afkølet værelse?

Luksus probelmer :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.