Hop til indhold
Blueberry

Kessy, XS in Rodovre. Prev. Keszi, but still sweet :)

Recommended Posts

I re-visted Keszi, or KESSY as in the advert, today and had my enthusiasm for her confirmed. She is still a very good looking little girl, and I doubt if you can find them more petite around here right now. And she is not petite as in short legs, but she is really nicely put together with a smooth and light, almost translucent, skin. Yummy :).

This time it was easy to make an appointment with her, and arriving on time, she opened the door for me immediately. I don't last long with such a tightbody, so I ordered only 15 minutes - and sure enough, I was back in the street with a happy smile on my face after 11 minutes. There wasn't much GFE, but I'm not after that so fine by me, but there is no mocking about either, so kudos for that. I was allowed to use one of my own preservatives, she willingly lay down and opened up, and I had the sweetest time. When I came, I had to let out a few "JESUS", "FUCK" and "OMGs", which made her smile in the cutest way.

On the way out, Kessy got a small bonus and I now give her my best recommendations. Treat her nicely, please!

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 21 minutter siden:

Dansk..??

Der er nogen herinde der af en eller anden besynderlig årsag nogen gange skriver på engelsk. Nok for at skulle imponere den pågældende pige. Unødvendigt og ligegyldigt. Han/de kunne skrive deres indlæg på dansk og så kunne pigen oversætte med translate.......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han fik simpelt hen lov at bruge sine egne konserveringsmidler!!! Wow

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PreferEnglish
DK fyr 34 skrev, for 1 time siden:

imponere

Off course that must be the reason. Completely logical :)

Piece of advice to you and anyone else who fail to get the message. You are supposed to comment on the review here. The topic you brought up does not belong here!

:D Nice review Blueberry. I have this girl on my list..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PreferEnglish
Blueberry skrev, for 4 timer siden:

There wasn't much GFE

Do you know if tongue kissing is included in the base price for 15,30,60 minutes?

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 2 timer siden:

Der er nogen herinde der af en eller anden besynderlig årsag nogen gange skriver på engelsk. Nok for at skulle imponere den pågældende pige. Unødvendigt og ligegyldigt. Han/de kunne skrive deres indlæg på dansk og så kunne pigen oversætte med translate.......

Præcis og man skriver vel ikke sine indlæg for at gøre pigen glad? Kunne man hurtigt begynde at tænke over. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PreferEnglish skrev, for 49 minutter siden:

Off course that must be the reason. Completely logical :)

Piece of advice to you and anyone else who fail to get the message. You are supposed to comment on the review here. The topic you brought up does not belong here!

:D Nice review Blueberry. I have this girl on my list..

Du forstår og skriver jo udemærket dansk. Hvorfor skriver du så på engelsk?

Jeg kommenterer også på anmeldelsen. Bare ikke på indholdet men valg af sprog. Der må jo være en særlig grund til at den er formuleret på engelsk og ikke på dansk som største partens af trådstarters øvrige indlæg.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PreferEnglish
DK fyr 34 skrev, for 3 minutter siden:

Du forstår og skriver jo udemærket dansk. Hvorfor skriver du så på engelsk?

Congratulations to the gigolo. You just got an interesting review derailed. Hope it makes you proud!

Del dette indlæg


Link til indlæg
PreferEnglish skrev, for 2 minutter siden:

Congratulations to the gigolo. You just got an interesting review derailed. Hope it makes you proud!

Jeg har ikke afsporet tråden. Anmeldelsens indhold er der jo ikke en finger at sætte på, men det undrer mig bare at man vælger at skrive den på engelsk !! Det er et ligeså relevant spørgsmål som om pigen ligner pigen på billederne

@Blueberry Tak for en fin anmeldelse og tak for at dele med os andre. Jeg er dog nysgerrig på at vide hvorfor du har valgt at formulere dig på engelsk??

Bedste hilsner

DK fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hellige guds moder, nu har jeg vist nærmest startet et værtshusslagsmål her i sommervarmen, og dét var i hvert fald ikke meningen. Peace, my friends!.

Jeg tænkte ikke så meget over over sprogvalget (heller ikke "undersættelsen" af præservativ - tak for belæringen) jeg har bare bemærket, at der optræder flere og flere indlæg på engelsk, så det var vist bare en slags turistservice. Jeg har IKKE linket pigen til anmeldelsen. Da dette forum (tåbeligt) forhindrer mig i at rette et indlæg, må jeg jo forsøge at rette op på skaden ved at skrive anmeldelsen på dansk :

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg gen-besøgte Keszi, eller KESSY som annonceret, i går og fik min begejstring for hende bekræftet. Hun er stadig en meget dejlig, lille pige, og jeg tvivler på, om man kan finde dem mere petite her lige nu. Og hun er ikke petite som i korte ben, men hun er rigtig godt skruet sammen med en glat og næsten gennemsigtig hud. Yummy :).

Denne gang var det nemt at lave en aftale med hende, jeg ankom til tiden og hun åbnede døren for mig med det samme. Jeg holder ikke længe med sådan en lille tightbody, så jeg bestilte kun 15 minutter - og ganske rigtigt stod jeg ude på vejen med et smil på læben ca 11 minutter senere :P Der var ikke meget GFE over seancen, og det er heller ikke vigtigt for mig, men der var heller ingen begrænsninger eller dumme trick, så hatten af for det. Jeg fik lov til at bruge en af mine egne kondomer, hun lagde sig villigt ned, åbnede for herlighederne, trak benene godt op og jeg kom kortvarigt i himlen. Da jeg kom, måtte jeg udbryde et par "JESUS", "FUCK" og "OMGs" og dét lokkedede den sødeste latter ud af hende.

På vej ud af døren gav jeg Kessy en lille bonus, og hun får nu mine bedste anbefalinger. Pas godt på hende og opfør jer ordentligt overfor hende (og alle andre)!

Del dette indlæg


Link til indlæg
PreferEnglish skrev, for 13 timer siden:

Do you know if tongue kissing is included in the base price for 15,30,60 minutes?

I don't think so. I was offered a variety of extras, but declined them without paying attention to them.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 14 timer siden:

Han fik simpelt hen lov at bruge sine egne konserveringsmidler!!! Wow

Tak for belæringen. Den får mig til at trække på smilebåndet ved tanken om konserveringsmidler i dén sammenhæng. Men der skal nok være en eller anden skør skid, der har prøvet det på et eller andet tidspunkt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blueberry skrev, for 2 minutter siden:

Tak for belæringen. Den får mig til at trække på smilebåndet ved tanken om konserveringsmidler i dén sammenhæng. Men der skal nok være en eller anden skør skid, der har prøvet det på et eller andet tidspunkt...

Nåh ja. Det var nu mest fordi order "preservatives" blev brugt. På engelsk betyder det jo "konserveringsmidler", og ikke præservativer...... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg scroller også lige forbi al sludderet - kan slet ikke problemet i at nogen foretrækker at skrive på engelsk...

anyways, på godt dansk, var jeg et smut forbi Keszi. Hun er sgu yndig, virkelig en lille godte. Havde set anmeldelsen her, så tak for det :-) .. men havde lige overset at der stod XS. Og hun er XS, nok den mest ‘petit’ gp jeg har besøgt. Jeg er vild med den slags men da hun så mit lem sagde hun at de kunne ikke lade sig gøre! Forstår hende godt, men jeg lovede at være ‘gentle’ og så gik det fint. Det viste sig at det ikke var et problem. Og jeg fik lov at ligge og nyde den smukke krop. Dejlig oplevelse og sød pige :) Har set hendes profil nogle gange men hun er kønnere på hendes nye billeder og endnu kønnere i virkeligheden. Der ville man nok ønske sig en knap så stor pik :(:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Keszi i fredags :) 

Keszi er en smuk pige, som tidligere skrevet, pænere IRL end på billederne ;) Mega lille krop, vil skyde på 150 cm og max 40 kg... Små konfirmand bryster, total flad mave og en lille bitte røv, men stadig dejlig fyldig... Hun har en meget lille stram fisse :P 

Hendes service... Hmmm, ved sgu ikk rigtig... Hun er sød, men virker meget genert... Hun kan efter min mening ikke sutte pik, det var så blidt at jeg næsten ikke kunne mærke det, ingen koordinering mellem hånd/mund og uden nogen form for øjenkontakt overhovedet... Hun spredte knap nok benene i missionæren, men tog udemærket fra i doggy :P Så meget blandet... 

Om jeg kommer igen... Nej, tror det ikke, så skulle det kun være for at knalde hende for vildt bagfra... Hun har den mindste talje jeg nogensinde har holdt om ;) 

Kontakt... Jeg skrev til hende 21.15, dukkede op på adressen 22.16 og kom direkte ind... Pæn lejlighed, diskret indgang fra alm opgang, men havde nær aldrig fået skruet mine 101 kg bed af vindel trappen :D :D :D 

Mvh Buttfreak 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Keszi optrådte senest i Nordvest under navnet Kira, og jeg besøgte hende dér i søndags, på trods af afbrændingen for nogen tid siden. Denne gang var der ingen problemer med at at holde aftalen, og hun var lille og lækker som sædvanligt. Hun er simpelthen så stram, at selv min hårdhudede ven må overgive sig og aflevere sin ladning efter ret kort tid - Det er sgu dejligt at på den måde føle sig lidt som konfirmand igen  :)

Som sædvanligt afleverede jeg min ladning sammen med udbrud af "jesus christ, fuck, holy shit" osv. Jeg véd ikke helt, hvad det er der farer i mig, men måske har jeg et religiøst potentiale ??? ;) Kessi/Kira knækkede sammen af grin, og det klædte hende så godt, at jeg lod mig rive med. Som Sokrates sagde: "Ingen dag er mere spildt, end den, hvor du ikke har leet"

Når hun kommer tilbage vil jeg risikere en ny afbrænding!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Blueberry skrev, for 39 minutter siden:

Keszi optrådte senest i Nordvest under navnet Kira, og jeg besøgte hende dér i søndags,

 

har du et frisk link til hende, kan ikke finde hende ved at søge på Kira

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, den 23/11/2018 at 10:59:

har du et frisk link til hende, kan ikke finde hende ved at søge på Kira

Nej, hun er taget afsted, men hun sagde, at hun ville komme tilbage i december.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...