Babsoman 26 Skrevet 30. Juli, 2018 Frække Tanja, er der nogen der har været forbi og hilse på? https://annoncelight.dk/showad/246819 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 30. Juli, 2018 (edited) Der ligger allerede et par anmeldelser af mig Redigeret 30. Juli, 2018 af Frække Tanja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4598 Skrevet 1. August, 2018 Klar anbefaling af Tanja. Hun er en rigtig frækkert og ud over at hun knepper godt, er hun også sød. Ligger her og bliver halvstiv ved tanken om mit besøg hos hende. Se at komme afsted. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babsoman 26 Skrevet 24. September, 2018 Jamen så er der jo ikke andet at gøre end at komme på hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babsoman 26 Skrevet 2. November, 2018 Oldtimer skrev, den 1/8/2018 at 07:23: Klar anbefaling af Tanja. Hun er en rigtig frækkert og ud over at hun knepper godt, er hun også sød. Ligger her og bliver halvstiv ved tanken om mit besøg hos hende. Se at komme afsted. Tak for anbefalingen, var helt sikkert besøget værd da jeg endelig havde tid til at komme forbi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg