Hop til indhold

Hvor er det dejligt

Featured Replies

Skrevet

Utroligt hvor meget kønnere hun er på det mere afslappede, mindre make-uppede og mindre redigerede tredje billede.

Skøn historie og hvor er hun sej!

Skrevet
Onslow skrev, for 1 time siden:

når nogen har mod og kvindehjerte nok til at udfordre det gængse.

https://ekstrabladet.dk/flash/kultur/miss-danmark-finalist-jeg-vil-ikke-skjule-mit-handicap/7248637

Og for hulen, hvor er hun smuk og dejlig, :) 

Onslow, vi er enige. Hun er en køn pige og jeg lagde først ikke mærke til den manglende underarm.

Hvis hun vinder, er det fordi hun er dejlig. Fik lige læst nogle af kommentarerne under artiklen :twisted:, men andre er :razz: (heldigvis)

Skrevet

Hun skal ikke have særbehandling (tror heller ikke at hun/ønsker det), men skal kun bedømmes som alle andre.

Men ..... hun ser godt nok dejlig og naturlig ud.

Hun kan godt få min stemme.

Skrevet
Martin1963 skrev, 1 time siden:

Hun skal ikke have særbehandling (tror heller ikke at hun/ønsker det), men skal kun bedømmes som alle andre.

Det har hun jo allerede fået :)   Jeg synes det er helt ok, at hun stiller op, men al det crap omkring at hun derved skal gøres til et forbillede og bla bla… er jeg ikke enig i.   

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.