Liv 14445 Skrevet 1. August, 2018 Kunne man forestille sig, at kvinder der arbejder privat fra eget hjem, gerne selv vil bestemme, hvem der får deres adresse, hvem de får besøg af og hvornår? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikael0061 33 Skrevet 1. August, 2018 Liv skrev, for 9 minutter siden: Kunne man forestille sig, at kvinder der arbejder privat fra eget hjem, gerne selv vil bestemme, hvem der får deres adresse, hvem de får besøg af og hvornår? Det har du fuldstændig ret i, men tænker også at disse kvinder gerne vil have kunder, hvorfor kontaktinfo gerne må formidles . Adresse gives normalt mår aftale om møde er etableret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 1. August, 2018 Mikael0061 skrev, Lige nu: Det har du fuldstændig ret i, men tænker også at disse kvinder gerne vil have kunder, hvorfor kontaktinfo gerne må formidles . Adresse gives normalt mår aftale om møde er etableret Mon ikke kvinden sætter en annonce i, hvis hun ønsker nye kunder? I må slet ikke formidle info herinde jf reglerne, hvis det ikke står i annnoncen. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 1. August, 2018 Mikael0061 skrev, for 6 minutter siden: Det har du fuldstændig ret i, men tænker også at disse kvinder gerne vil have kunder, hvorfor kontaktinfo gerne må formidles . Adresse gives normalt mår aftale om møde er etableret Jeg har aldrig mødt en aktiv pige, der ikke blev pist når hun blev kontaktet af totalt fremmede mænd i en periode hvor hun ikke havde en annonce. Jeg har måske også tænkt "Nå, er det så forfærdelig ?" Jeg har set nogle reaktioner, som klart indikere at det er det for rigtig mange. Det har jo noget at gøre med diskretion og fortrolighed. Pigen tænker jo "Hvem af mine ellers søde gæster kan ikke holde kæft, og hvad render han ellers rundt og fortæller". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg