Hop til indhold
22 cm and thick

Sexy Vera? Nahhh... Christina tjaaa.... :-(

Recommended Posts

Hej med jer

Under denne lidt kryptiske overskrift gemmer sig en oplevelse jeg ikke synes er helt ok fra pigernes side. Havde i god tid bestilt tid hos Vera. https://annoncelight.dk/showad/238588 Fik svar tilbage om hvad jeg ønskede og hvor lang tid. Kort tid inden jeg var der skrev hun om det var ok hun droppede make up'en. Ja, det var helt fint. Fik adresse og ankommet til stedet blev jeg lukket ind. Piger der åbnede var i hvert fald IKKE Vera. Sagde det til hende hvortil hun svarede at Vera havde travlt så hun (Christina) tog over i stedet. Hmmm tænkte jeg er da ikke i orden, men da hun egentlig virkede meget sød og var en lille rigtig fin pige gik jeg med til det.
Fik betalt hende og smed tøjet. Hun havde kun et håndklæde om sig og da hun smed det åbenbarede der sig en flot krop med strittende små bryster og en rigtig lækker fisse med lækre skamlæber....
Hen på sengen, fik gjort pikken nogen lunde stiv og gummi på. Hun suttede løs på den og jeg bad og 69'er. Hun bad mig om ikke at slikke alt for hårdt og vendte sig rundt så vi lå i en 69'er. Hun suttede ok med ikke noget specielt. Fissen var fin og helt glat og smagte friskt. Derefter red hun mig lidt hvor efter hun kom om på ryggen til lidt missionær. Ville have hende bagfra men hun bad mig stoppe da det gjorde ondt. Helt i orden, hun skal jo ikke på nogen måde skades. Så mig om på ryggen og hun red lidt. Stoppede og spurgte om hun skulle gøre mig færdig med hånden. Naaa synes jeg nu ikke hun skulle så hun fortsatte med at ride - og det var hun faktisk rimelig godt til. Kiggede på mig og spurgte om jeg ville komme.... Tja kunne jeg jo lige så godt. Og selvom den halve time da så langt fra var gået satte hun tempoet og og jeg hjalp hende med at "hoppe op og ned" ved at holde om hendes hofter og nærmest brugte hende som en fleshlight.... Fik afleveret klatten og hun kravlede af, gav mig nogle vådservietter og lod mig klare "rengøringen" mens hun straks greb sin telefon. Da jeg havde gjort kalorius ren spurgte jeg om jeg kunne få et glas vand... Så rakte hun ud efter et halvtomt glas der stod på bordet og gav mig det.... Da jeg ikke tog imod det og kiggede på det spurgte hun om jeg hellere ville have noget friskt. Jooo ville jeg da godt. Hun smutte ud og kom ret hurtigt ind med et glas. Lur mig om det ikke var samme glas der bare - i bedste fald - var tømt og noget halvlunken vand hældt i.
Tøjet på og ud af døren. Der var gået ca 20 min fra jeg ringede på døren til jeg igen stod ude på gaden.
Hvad skal jeg så mene om denne oplevelse? Ja, det er da på ingen måde i orden at en anden pige "tager over" i stedet for hende jeg havde booket. Men - kunne jeg bare være gået igen. Gjorde jeg så ikke med det burde jeg, set i bakspejlet, have gjort. Christine var reelt sød nok men havde ikke skyggen af indlevelse, dog tror jeg hun var ret vild med mig, for hun stønnede og sagde "yes yes baby" hele tiden... ;-)  Så må da have kneppet hende godt. ;-)  Men - skal ikke tærske mere langhalm på den oplevelse. Vil dog bare huske at hvis det sker næste gang er jeg bare den der er smuttet igen hvis jeg ikke får den pige jeg har bestilt...

Fortsat god sommer herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thanks for sharing, I myself was tempted to visit Vera, but this just ended that.  I think you did the correct thing in writing, although i am not sure i would have stayed :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det så til samme pris som Vera tilbyder. Har også tidligere været ved Vera, sød pige, men nok et års tid siden.

Er du sikker på navnet Christina,  kan ikke finde nogen annonce på hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm. Det lyder angiveligt som om Vera prøvede at snyde dig ved at komme med den makeup historie. Det er unægtelig dårlig stil. 

Da du opdager det ikke er hende, burde du, i bagklogskabens klare lys, have gået igen. 

Jeg forstår dog godt at du blev når reserven nu så sød og rar ud. At hun så gav dårlig service betyder vel så bare at der er 2 piger man så skal vælge fra. 

Mon du har et link til hende du besøgte? Jeg kan nemlig ikke finde et. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prisen var den samme som Vera tilbød, men efter hvad jeg har læst om Vera havde hendes betjening nok været en del bedre. Men mon ikke hun er ved at være ret "brugt" når hun har kørt med de priser i så lang tid. Kan forestille mig hun har haft rigeligt at lave. Men ja jeg skulle være gået igen, men da jeg hverken kendte hende eller Vera (ud over hvad jeg har læst) tog jeg chancen da hun virkede sød og så ret godt ud. Vil da også sige at jeg så rigeligt har haft dårligere oplevelser for flere penge end jeg havde med Christina.

Ja, jeg er ret sikker på hun kaldte sig Christina. Jeg har en anelse om hvem det kan være, men da jeg ikke er sikker på det er hende vil jeg ikke skrive noget link til hende. Vil ikke skade en der (måske) ikke har fortjent det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke om det kan have været Diana du var sammen med, for hun opholdt sig i samme lejlighed som Vera da jeg besøgte hende:

https://annoncelight.dk/showad/249730

Jeg besøgte Vera for nylig og har vist nok besøgt hende 3 gange før. Jeg ved ikke om de pressede priser er med til at gøre servicen dårligere, men hun levede i hvert fald ikke op til den standard hun tidligere har haft. Det virkede mest som om man skulle gøres færdig hurtigst muligt så den næste kunne komme til. Hun er da stadig sød at snakke med, men det er så også det hun er bedst til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne måske være hende, men er ikke sikker.

Tja vist priserne falder er det vel meget almindeligt at servicen falder, men tror helt sikkert at det giver bagslag. Jeg gider ikke selv betale for "en fisse at spille den af i". Nej, jeg vil have en sød pige der giver lidt indlevelse og god service. Men havde nu trods den lave pris forventet lidt mere fra Vera end det Christina gav mig, men det fik jeg så ikke. Har dog ikke helt afskrevet Vera, kunne godt finde på at besøge hende en anden dag i stedet. Men - er det ikke hende der står klar til mig er jeg den der er smuttet igen. Det er fastslået....

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 3 timer siden:

Kunne måske være hende, men er ikke sikker.

Tja vist priserne falder er det vel meget almindeligt at servicen falder, men tror helt sikkert at det giver bagslag. Jeg gider ikke selv betale for "en fisse at spille den af i". Nej, jeg vil have en sød pige der giver lidt indlevelse og god service. Men havde nu trods den lave pris forventet lidt mere fra Vera end det Christina gav mig, men det fik jeg så ikke. Har dog ikke helt afskrevet Vera, kunne godt finde på at besøge hende en anden dag i stedet. Men - er det ikke hende der står klar til mig er jeg den der er smuttet igen. Det er fastslået....

Jeg mener nu at priserne var det samme sidste gang jeg besøgte Vera (kr.600.-) Der var hun samme sted som Alessia, som tog kr.700.- alt incl, og besøgte dengang begge piger med succes.

har idag besøgt Petit Eva, også til kr. 600.- + kr.100.- for kys og det var også en god oplevelse, så lave priser behøver ikke at give ringere service.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 4 timer siden:

så lave priser behøver ikke at give ringere service.

Det er da rart at høre. :-) Men har nu også selv fået gode oplevelser til lave priser. Denne her var så bare ikke en af dem. Men skal da endnu engang lige pointere at SÅ ringe var hun nu heller ikke.

Mr1time skrev, for 4 timer siden:

Alessia, som tog kr.700.- alt incl

Alessia er bare dejlig. Hun har kun skuffet mig en gang.... Det var sidst hun var i Odense. Da havde hun alle tider booket så jeg ikke nåede at besøge hende. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...