Hop til indhold

Kitty hos honeygirls

Featured Replies

Skrevet

Hej,

nogen der har prøvet et besøg hos Kitty? http://www.honeygirls.dk/Kitty.htm

Har haft gode gode oplevelser hos Lise og et par trekanter med diverse, men også en enkelt lidt tykkere pige, som jeg måske nok kunne have sparet mig. Nogle der har kommentarer til kitty?

Skrevet

ja, hun ser squ godt nok køn ud... desværre ingen erfaringer - som du selv nævner, har jeg også kun positivt at sige omkring Lise - men det var jo ik det du søgte... :lol:

Hører også gerne omkring Kitty - måske et besøg værd??

Dressmann

Skrevet

Hejsa,, honeygirls er et udemærket sted, jeg synes dog hjemmesiden er noget slidt og billederne er temmeligt generiske, de ligner lidt hinanden allesamme, eller er det bare mig.

Jeg mener jeg har været sammen med Kitty i en trekant med en supertynd blond pige engang i starten af året.

Jeg husker det som ganske godt specielt den ene gav den gas, men om det var Kitty eller den anden ligger lidt tåget i hukommelsen.

Jeg lurer ofte på honeygirls, men møder kun op når de tilbyder trekanter, det er et godt tilbud og de plejer at give den gas.

Hilsen sejanus

Skrevet

Hej,

Så måtte jeg selv på lidt feltarbejde :)

Alder og størrelse passede helt fint. Håret var dog blevet affarvet siden billederne blev taget. Fin og fast krop med smukke ægte bryster i en str b eller c.

Fik mig blot en omgang fransk med instruktionen om at det skulle være pirrende og længe. Det gjorde hun sgu fint, og var vældig serviceminded da jeg bad hende ændre position, så jeg kunne komme ud over hendes bryster.

God oplevelse - kommer dog formentlig kun igen hvis hun kan træffes i en trekant med Lise

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.