Hop til indhold
Gæst

Kitty hos honeygirls

Recommended Posts

Gæst

Hej,

nogen der har prøvet et besøg hos Kitty? http://www.honeygirls.dk/Kitty.htm

Har haft gode gode oplevelser hos Lise og et par trekanter med diverse, men også en enkelt lidt tykkere pige, som jeg måske nok kunne have sparet mig. Nogle der har kommentarer til kitty?

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja, hun ser squ godt nok køn ud... desværre ingen erfaringer - som du selv nævner, har jeg også kun positivt at sige omkring Lise - men det var jo ik det du søgte... :lol:

Hører også gerne omkring Kitty - måske et besøg værd??

Dressmann

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sejanus

Hejsa,, honeygirls er et udemærket sted, jeg synes dog hjemmesiden er noget slidt og billederne er temmeligt generiske, de ligner lidt hinanden allesamme, eller er det bare mig.

Jeg mener jeg har været sammen med Kitty i en trekant med en supertynd blond pige engang i starten af året.

Jeg husker det som ganske godt specielt den ene gav den gas, men om det var Kitty eller den anden ligger lidt tåget i hukommelsen.

Jeg lurer ofte på honeygirls, men møder kun op når de tilbyder trekanter, det er et godt tilbud og de plejer at give den gas.

Hilsen sejanus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej,

Så måtte jeg selv på lidt feltarbejde :)

Alder og størrelse passede helt fint. Håret var dog blevet affarvet siden billederne blev taget. Fin og fast krop med smukke ægte bryster i en str b eller c.

Fik mig blot en omgang fransk med instruktionen om at det skulle være pirrende og længe. Det gjorde hun sgu fint, og var vældig serviceminded da jeg bad hende ændre position, så jeg kunne komme ud over hendes bryster.

God oplevelse - kommer dog formentlig kun igen hvis hun kan træffes i en trekant med Lise

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...