AndreATB 48 Skrevet 29. Juli, 2018 Jeg kender naturligvis godt til Istedgade og Skelbækgade samt Halmtorvet, men synes ofte der er meget begrænset med udbud (isæt Halmtorvet/Skelbækgade) - er der andre/nye steder hvor gadepigerne nu holder i KBH ? Så et post på dette site omkring Sydhavnsgade (gadepiger) og kom derfor til at tænke på om der er opstået nye steder, jeg ikke tidligere er bekendt med Såfremt der er nogen der ligger inde med viden, så hjælp mig gerne på vej (evt med bedste tidspunkter og om det gælder alle dage eller kun weekender) Alle informationer er velkomne PS. Kommer langvejs fra og har ikke lige muligheden, for selv at køre rundt og lede ! God sommer derude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 574 Skrevet 29. Juli, 2018 (edited) Sydhavnsgade overfor CircleK er der “sigøjneren” og på modsatte side lidt før CIRCLEK Står der ofte 2-3. Alt dette normalt efter 21.30. Redigeret 29. Juli, 2018 af bifyr71 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 29. Juli, 2018 bifyr71 skrev, for 5 timer siden: Sydhavnsgade overfor CircleK er der “sigøjneren” og på modsatte side lidt før CIRCLEK Står der ofte 2-3. Alt dette normalt efter 21.30. Er de danske, og hvad er prisen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Penk 50 Skrevet 29. Juli, 2018 Default User skrev, for 2 timer siden: Er de danske, og hvad er prisen? De er fra Rumænien og tager en plovmand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg