Hop til indhold
AndreATB

GADEPIGER I KBH (nye spots/områder) HJÆLP ??

Recommended Posts

Jeg kender naturligvis godt til Istedgade og Skelbækgade samt Halmtorvet, men synes ofte der er meget begrænset med udbud (isæt Halmtorvet/Skelbækgade) - er der andre/nye steder hvor gadepigerne nu holder i KBH ?
Så et post på dette site omkring Sydhavnsgade (gadepiger) og kom derfor til at tænke på om der er opstået nye steder, jeg ikke tidligere er bekendt med :-) 

Såfremt der er nogen der ligger inde med viden, så hjælp mig gerne på vej (evt med bedste tidspunkter og om det gælder alle dage eller kun weekender) 
Alle informationer er velkomne 

PS. Kommer langvejs fra og har ikke lige muligheden, for selv at køre rundt og lede ! ;)

God sommer derude

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sydhavnsgade overfor CircleK er der “sigøjneren” og på modsatte side lidt før CIRCLEK Står der ofte 2-3. Alt dette normalt efter 21.30.

Redigeret af bifyr71

Del dette indlæg


Link til indlæg
bifyr71 skrev, for 5 timer siden:

Sydhavnsgade overfor CircleK er der “sigøjneren” og på modsatte side lidt før CIRCLEK Står der ofte 2-3. Alt dette normalt efter 21.30.

 

Er de danske, og hvad er prisen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 2 timer siden:

 

Er de danske, og hvad er prisen?

De er fra Rumænien og tager en plovmand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...