Hop til indhold
8000

Nami lækker thaipige Aabyhøj

Recommended Posts

Aften 

Det lykkedes mig i andet forsøg at få kontakt til denne pige   https://annoncelight.dk/showad/251636

Jeg var der fredag efter en uge sydpå. Havde lyst til noget nyt og prøvede at få kontakt til Nami for anden gang, første gang gik der fejl i korrespondancen men denne gang gik det let. Et opkald og et par SMS så var jeg klar til at besøge Nami. Hun holder til på førstesalen i en villa i Åbyhøj , ikke det mest diskrete for mig men ok lokaler og bad.

Billeder i annonce passer med tattoos og de er fine. Alderen der vil jeg ikke ligge hovedet på blokken. Men Nami har en lækker spændstig krop.stor C skål (hårde med lækre vorter)

Jeg bestilte en time fp som blev lavet om til 45 min pga pris. Betalte 1000kr 

Massage er ikke pigens kernekompetence men sex gik godt med mig. Der var oral begge veje kys og masse af stillinger og fuld knald på i varmen.

Det endte med at jeg var der over en time incl bad så der var ikke noget ud af vagten med det samme.

Nami taler godt Engelsk og skal besøges igen i løbet at de næste 2 mdr.

Venligst 8000

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, den 29/7/2018 at 01:39:

Jeg var der fredag efter en uge sydpå. Havde lyst til noget nyt og prøvede at få kontakt til Nami for anden gang, første gang gik der fejl i korrespondancen men denne gang gik det let. Et opkald og et par SMS så var jeg klar til at besøge Nami. Hun holder til på førstesalen i en villa i Åbyhøj , ikke det mest diskrete for mig men ok lokaler og bad.

Billeder i annonce passer med tattoos og de er fine. Alderen der vil jeg ikke ligge hovedet på blokken. Men Nami har en lækker spændstig krop.stor C skål (hårde med lækre vorter)

Jeg bestilte en time fp som blev lavet om til 45 min pga pris. Betalte 1000kr 

 

Alle tiders det endelig lykkedes én at komme igennem med Nami ...prøvede selv, men uden held...!  Og tak for anmeldelsen !  Godt du havde en overvejende positiv oplevelse !

 

Har lige et par spørgsmål, 8000...

1. Var der i det mindste egen indgang i villaen, eller var det igennem en tredje parts hus ? 

2. Når du siger "hårde" bryster, mener du så kunstige ?

3. Hvis 45 min. kostede dig 1000,- , hvad ville hun så have for 1 time ?

 

På forhånd tak !  :-)

MVH.

Z

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zorba skrev, for 8 timer siden:

Alle tiders det endelig lykkedes én at komme igennem med Nami ...prøvede selv, men uden held...!  Og tak for anmeldelsen !  Godt du havde en overvejende positiv oplevelse !

 

Har lige et par spørgsmål, 8000...

1. Var der i det mindste egen indgang i villaen, eller var det igennem en tredje parts hus ? 

2. Når du siger "hårde" bryster, mener du så kunstige ?

3. Hvis 45 min. kostede dig 1000,- , hvad ville hun så have for 1 time ?

 

På forhånd tak !  :-)

MVH.

Z

1. der en opgang ... men det er sådan lidt kollegium agtig ...så man støder ofte på nogen fra stueetagen, hvor døren altid står åben eller der sidder nogen på trappen udenfor ... 

det er ihvertfald sket for mig når jeg har været der ... 

2.  faste ;) 

3. der tror jeg, at det nok er nemmest at snakke med hende selv .... tror ikke "8000" er Pimp og kan forhandle priser på hendes vegne :P 

 

priser i den her branche er jo meget forskelligt .....

nogen betaler gladeligt 700 for et hj og 1400 for FP og synes vi andre er lidt nærige, når vi forhandler prisen betragtelig ned i forhold til det...

men det er klart, at når der lige har været en 65 årig mand som gav pigen 1500 for 25min massage olie pjask massage og 20 min sex, er det svært,

at komme lige bagefter få forhandlet sig til, en halv time for 700 kr hvor hun skal "arbejde" lidt mere for pengene,(det her var ment som et generelt eksempel og ikke Nami  )

og så er der også bare forskellige start priser til forskellige kunder .... 

Når  "8000" kan få 45 min for 1000,- kr  skal du se det mere som en retningslinje.....

altså, skal du nok ikke regne med 1400 for 30 min (som nogle steder, hvilket er totalt crazy i min verden ).... men heller ikke 800 kr for 60 min 

 

:) 

 

 

 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zorba skrev, for 9 timer siden:

Alle tiders det endelig lykkedes én at komme igennem med Nami ...prøvede selv, men uden held...!  Og tak for anmeldelsen !  Godt du havde en overvejende positiv oplevelse !

 

Har lige et par spørgsmål, 8000...

1. Var der i det mindste egen indgang i villaen, eller var det igennem en tredje parts hus ? 

2. Når du siger "hårde" bryster, mener du så kunstige ?

3. Hvis 45 min. kostede dig 1000,- , hvad ville hun så have for 1 time ?

 

På forhånd tak !  :-)

MVH.

Z

1 Som Thomas 123 beskriver ikke videre diskret , men jeg mødte ingen

2 silikone

3 1200kr for en time. Jeg sagde normal pris 1000kr i Århus og den lavede hun hurtigt om til 45 min for en tudse.Men der var intet hastværk. Jeg fik en god gang sex. Massage var la la

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pokkers også med det silikone... jeg kan bare ikke ha' det...!  Og hendes billeder afslører endda på ingen måde, at hun har fået dem lavet... men mange tak begge to for svarene !  ;-) 

Mvh.

Z.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Zorba skrev, den ‎05‎-‎08‎-‎2018 at 00:27:

Pokkers også med det silikone... jeg kan bare ikke ha' det...! 

Pressis :huh:  al plastik burde afskaffes :P 

det må lige være en sag for Føtex :rolleyes: 

Sorry afsporing, men sikkert en sød pige :rolleyes:

Redigeret af Thaimig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg har også besøgt hende, sød pige, men man skal være forberedt på at det ikke diskret der hvor hun holder til. Det er i en stor villa hvor der bor en masse unge mennesker, som da jeg var der hyggede sig foran foran indgangen og i køkkenet lige ind til venstre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi - ja ikke så diskret men ok med parkering i nærheden

i modsætning til andre synes jeg faktisk massagen var ganske god - bad om lidt hårdt.

pænt og rent, og ok med bad før/efter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ifgl. linket har hun nu ændret navn, nationalitet og opholdssted... :-)

Men hun ser nu stadig dejlig ud.

jeg er ung pige fra malaysia i Randers.(privat og diskret)

Midtjylland

 

I dag, kl. 09:47

 

Hello boys og gentlemen.

jeg Hedder Aura og jeg er sød og fræk pige fra Malaysia.jeg er 25 år gammel:)

Jeg tilbyder dejlig oliemassage. Sensuel massage, en dejlig b2b, og fuld pakke."

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ny udvikling: Nu er hun så fra Thailand ifgl. overskriften, men Malaysia i brødteksten. 

Desuden er der tilføjet 2-3 billeder.

 

The plot thickens, men Deres opsøgende holder skarpt øje med sagen :-D 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...