Hop til indhold
Guest Nemtøs

Flere profiler

Recommended Posts

Guest Piraten
Røvslikker skrev, for 12 minutter siden:

Nu er EG jo gået fra at være et anmeldelses board, til et ustillingsvindue for købesex branchen....mon ikke motiverne for flere profiler har flyttet sig, fornemmer klart en interesse fra pigerne side i at have en hjord af klappere....hvordan forholdes til den udvikling ?? udviklingen af de såkaldte anmeldelser har de udviklet sig til forklædte annoncer ?? 

Mener nu stadig at det er reglen der bekræfter undtagelsen (eller omvendt?). I den tid jeg har været her husker jeg ikke at en pige er blevet afsløret i at have en “ekstra” profil. Det har altid været en profil sat i verden for at bakke en anmeldelse eller mening op. Men sjovt nok at det falder så mange for brystet hvis man bakker en af pigerne op. Det betyder jo ikke nødvendigvis at man er “rygklapper” men blot giver udtryk for sin ærlige mening

vh. Piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Røvslikker skrev, for 18 minutter siden:

Nu er EG jo gået fra at være et anmeldelses board, til et ustillingsvindue for købesex branchen....mon ikke motiverne for flere profiler har flyttet sig, fornemmer klart en interesse fra pigerne side i at have en hjord af klappere....hvordan forholdes til den udvikling ?? udviklingen af de såkaldte anmeldelser har de udviklet sig til forklædte annoncer ?? 

Hvis  en  anmeldelse  ikke  er  reel beskrivelse  af  oplevelsen  og  formålet  kun  er  at  skaffe  nye/flere  kunder  er  det  jo  ikke  troværdigt.  

De  fleste  mænd  jeg  er  sammen  med  taler  vi  kort  om  en  anmeldelse.  Jeg  lader  det  være  helt  op  til  manden  om  han  vil  skrive  hans  oplevelse, men beder  ham  om  at  undlade  at  gå  i  detaljer, skrive  personlige  oplysninger om  mig,  ligesom  prisen  er  mellem ham  og  mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Piraten skrev, for 38 minutter siden:

Mener nu stadig at det er reglen der bekræfter undtagelsen (eller omvendt?). I den tid jeg har været her husker jeg ikke at en pige er blevet afsløret i at have en “ekstra” profil. 

Der har været adskillige lyserøde med tiden der er blevet ekskluderet...vil ikke nævne navne da nogen stadig er aktive på markedet, men ikke aktive her på eg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Nemtøs skrev, for 47 minutter siden:

De  fleste  mænd  jeg  er  sammen  med  taler  vi  kort  om  en  anmeldelse.  Jeg  lader  det  være  helt  op  til  manden  om  han  vil  skrive  hans  oplevelse, men beder  ham  om  at  undlade  at  gå  i  detaljer, skrive  personlige  oplysninger om  mig,  ligesom  prisen  er  mellem ham  og  mig. 

De fleste mænd og dig i fælleskab bliver nok ikke enige om en mindre flaterende historie, er det ikke en form for skjult reklame ??..de historier der er fyldt for meget på skal man jo også forholde sig til....er de mere saglige end dem som har dobbelt profil ??

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Røvslikker skrev, for 6 minutter siden:

De fleste mænd og dig i fælleskab bliver nok ikke enige om en mindre flaterende historie, er det ikke en form for skjult reklame ??..de historier der er fyldt for meget på skal man jo også forholde sig til....er de mere saglige end dem som har dobbelt profil ??

Emnet  har  været  drøftet  tidligere. 

Der  kan  være  fakta  oplysninger  i en  anmeldelse så  som  om  billeder  og  alder  størrelse  hænger  sammen  med  annoncen. 

Om  gp'en  er  fræk, sød,  køn, giver  det  bedste  blow ect  er  jo en individuel vurdering. 

Der  er  et  forum  til  anmeldelser, om  de  gode  anmeldelser  er  reklame kommer  vel  an på  øjnene  som  læser anmeldelsen. 

Jeg  får  ikke  flere  henvendelser  efter  en  anmeldelse, selvom  anmeldelsen er positiv. 

Jeg  fastholder  det  oprindelige  indlæg,  at  mænd  der  skriver  fra  flere  forskellige  profiler for  en  rose  en  bestemt  gp  er  jeg  modstander af.  Det  giver  ikke  i min  optik  en  troværdig  anmeldelse.  Gper  som  bliver  rosende  anmeldt  af  flere  forskellige  mænd  er  da  kun  dejligt  at  læse  om. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pik sprøjt
Nemtøs skrev, for 17 minutter siden:

Emnet  har  været  drøftet  tidligere. 

Der  kan  være  fakta  oplysninger  i en  anmeldelse så  som  om  billeder  og  alder  størrelse  hænger  sammen  med  annoncen. 

Om  gp'en  er  fræk, sød,  køn, giver  det  bedste  blow ect  er  jo en individuel vurdering. 

Der  er  et  forum  til  anmeldelser, om  de  gode  anmeldelser  er  reklame kommer  vel  an på  øjnene  som  læser anmeldelsen. 

Jeg  får  ikke  flere  henvendelser  efter  en  anmeldelse, selvom  anmeldelsen er positiv. 

Jeg  fastholder  det  oprindelige  indlæg,  at  mænd  der  skriver  fra  flere  forskellige  profiler for  en  rose  en  bestemt  gp  er  jeg  modstander af.  Det  giver  ikke  i min  optik  en  troværdig  anmeldelse.  Gper  som  bliver  rosende  anmeldt  af  flere  forskellige  mænd  er  da  kun  dejligt  at  læse  om. 

Hej Nemtøs.

Du har fuldstændig ret.

Mvh. PS. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Ok....nu kan man forstå at du sammen med de fleste mænd smeder en historie sammen som bliver kaldt en anmeldelse ....hmmmm hvad er forskellen på at der er nogen der har flere profiler som profilerer pigen, er det ikke lige utroværdigt ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Røvslikker skrev, for 4 minutter siden:

Ok....nu kan man forstå at du sammen med de fleste mænd smeder en historie sammen som bliver kaldt en anmeldelse ....hmmmm hvad er forskellen på at der er nogen der har flere profiler som profilerer pigen, er det ikke lige utroværdigt ??

Jeg  gider  ikke  din  personlige hetz mod  mig. 

Denne  "man" er  ikke  særlig  god til  at  forstå.  Jeg  har  ingen  indflydelse  på  de  anmeldelser  der  er  skrevet  om  mig. 

Og  nu  handler  indlægget  fortsat ikke  om  mig  - tag  et  koldt  brusebad. Jeg  har  forstået  du  ikke  bryder  dig  om  mig,  du  angriber  mig  så  snart  du  har  mulighed  for  det. 

Den  nemmeste  løsning  for  din  galde  er  at  blokere  mig, så  kan  du  fokusere  på  det  du  kan  lide. 

Fortsat god dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Piraten skrev, for 3 timer siden:

... Men sjovt nok at det falder så mange for brystet hvis man bakker en af pigerne op. Det betyder jo ikke nødvendigvis at man er “rygklapper” men blot giver udtryk for sin ærlige mening

Ork, det, du ser i dag, er da intet i sammenligning med situationen herinde for 5-6 år siden. Det var dengang, der evigt og altid blev talt om "ridderne på hvide damecykler", hvis man var lidt for positiv i visse brugeres øjne.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

De  fleste  mænd  jeg  er  sammen  med  taler  vi  kort  om  en  anmeldelse

Nemtøs skrev, for 35 minutter siden:

Denne  "man" er  ikke  særlig  god til  at  forstå.  Jeg  har  ingen  indflydelse  på  de  anmeldelser  der  er  skrevet  om  mig. 

hmmmm....er det noget "man" har misforstået her ???? om der bliver brugt flere profiler, eller pigen smeder noget sammen med en kunde, og bruger dennes profil som stand in er da lige fedt, det er lige usmageligt.

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Røvslikker skrev, for 6 minutter siden:

hmmmm....er det noget "man" har misforstået her ???? om der bliver brugt flere profiler, eller pigen smeder noget sammen med en kunde, og bruger dennes profil som stand in er da lige fedt.

Du  har  åbenbart  brug  for  at  få  skåret  tingene  ud  i pap.  De  fleste  mænd  spørger  om  det  er  OK  for  mig  (Jeg  opfatter  dette  som  pli   respekt  for  mig) at  de  skriver  en  anmeldelse  af  deres  oplevelse sammen med mig. 

Jeg  svarer  det  er  op  til  dem, blot  de undlader  personlige  oplysninger  om mig, detaljer  og  pris.

Jeg  har  ingen  indflydelse  på  indholdet. 

Så  jo  der  er  stor  forskel  på  at  en  og  samme  person  skriver  positivt  om  en  gp  fra flere  forskellige  profiler  og  der  bliver  skrevet  en  anmeldelse  fra  en  enkelt  person. 

Hvor  kommer  ordet  smeder  ind? Er  det  sådan  du  selv  laver  anmeldelser?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 52 minutter siden:

Den eneste der "smeder" noget her er vist dig, når du antager at Nemtøs har været med til at skrive sine egne anmeldelser. 

Og nej, jeg har ikke besøgt hende. 

Mon hun har afvist at have besøg af dig og du et blevet børnefornærmet? 

• Synes godt om 1
  • Haha 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

@nemtøs har en fornuftig pointe ;) alle burde ta’ et koldt brusebad (jeg har lige taget et og jeg er så rolig lige nu at nogle måske vil finde hjertestarteren frem) :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
AalborgLook skrev, for 41 minutter siden:

når du antager at Nemtøs har været med til at skrive sine egne anmeldelser. 

Mon hun har afvist at have besøg af dig og du et blevet børnefornærmet? 

Der har du helt ret...læs nu hvad der bliver skrevet.

Mener at hun ikke modtager besøg, men hun kan træffes under andre forhold....nu er det jo ikke hende det drejer sig om, selvom hun gerne vil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten

Et eller andet sted er det sgu da sindsygt at @Nemtøs starter tråden med at sige at hun fordømmer falske anmeldelser og falske profiler. @Røvslikker  hvorfor skulle nogen lade sig påvirke til at lave anmeldelser de ikke kan stå inde for? Det kan vel være lige meget hvordan de er “komponeret”, bare er er sandfærdige. Måske jeg tager fejl, men du tilhører åbenbart en fraktion på EG som foretrækker et forum uden pigerne. Nuvel, hverken du eller jeg laver reglerne, og så vidt jeg ved er pigerne velkomne her.

vh. Piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 29 minutter siden:

Der har du helt ret...læs nu hvad der bliver skrevet.

Mener at hun ikke modtager besøg, men hun kan træffes under andre forhold....nu er det jo ikke hende det drejer sig om, selvom hun gerne vil.

Nu kommenterede hun så bare på tråden, hvorefter du nærmest overfalder hende verbalt - hvis nogen vil have, at det her skal handle om Nemtøs, så er det dæleme da dig...

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Velkommen  til  @Grubbe  - nyt  medlem  eller  ny  profil som  støtter  @Røvslikker

Ja, jeg undrede mig godt nok også over hvad jeg dog havde gjort siden et spritnyt medlem reagerede så voldsomt:)

vh. Piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Piraten skrev, for 2 minutter siden:

Ja, jeg undrede mig godt nok også over hvad jeg dog havde gjort siden et spritnyt medlem reagerede så voldsomt:)

vh. Piraten

Det  er  kanon  god sort humor  hvis  det  er  samme  person  bag  begge  profiler,  understøtter  mit oprindelige indlæg. 

Undre også  mig rigtig  meget hvad  årsagen  til  de  vrede  smileys hos  et  nyt  medlem,  også  min  hilsen  blev  mødt  med  en  vred  smiley.

Del dette indlæg

Link til indlæg

NU STOPPER I! 

Grubbe er min anden profil jeg kun bruger når jeg er sur og deler negative smiley's ud. 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...