Guest Piraten Skrevet 29. Juli, 2018 Røvslikker skrev, for 12 minutter siden: Nu er EG jo gået fra at være et anmeldelses board, til et ustillingsvindue for købesex branchen....mon ikke motiverne for flere profiler har flyttet sig, fornemmer klart en interesse fra pigerne side i at have en hjord af klappere....hvordan forholdes til den udvikling ?? udviklingen af de såkaldte anmeldelser har de udviklet sig til forklædte annoncer ?? Mener nu stadig at det er reglen der bekræfter undtagelsen (eller omvendt?). I den tid jeg har været her husker jeg ikke at en pige er blevet afsløret i at have en “ekstra” profil. Det har altid været en profil sat i verden for at bakke en anmeldelse eller mening op. Men sjovt nok at det falder så mange for brystet hvis man bakker en af pigerne op. Det betyder jo ikke nødvendigvis at man er “rygklapper” men blot giver udtryk for sin ærlige mening vh. Piraten Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. Juli, 2018 Røvslikker skrev, for 18 minutter siden: Nu er EG jo gået fra at være et anmeldelses board, til et ustillingsvindue for købesex branchen....mon ikke motiverne for flere profiler har flyttet sig, fornemmer klart en interesse fra pigerne side i at have en hjord af klappere....hvordan forholdes til den udvikling ?? udviklingen af de såkaldte anmeldelser har de udviklet sig til forklædte annoncer ?? Hvis en anmeldelse ikke er reel beskrivelse af oplevelsen og formålet kun er at skaffe nye/flere kunder er det jo ikke troværdigt. De fleste mænd jeg er sammen med taler vi kort om en anmeldelse. Jeg lader det være helt op til manden om han vil skrive hans oplevelse, men beder ham om at undlade at gå i detaljer, skrive personlige oplysninger om mig, ligesom prisen er mellem ham og mig. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 29. Juli, 2018 Piraten skrev, for 38 minutter siden: Mener nu stadig at det er reglen der bekræfter undtagelsen (eller omvendt?). I den tid jeg har været her husker jeg ikke at en pige er blevet afsløret i at have en “ekstra” profil. Der har været adskillige lyserøde med tiden der er blevet ekskluderet...vil ikke nævne navne da nogen stadig er aktive på markedet, men ikke aktive her på eg. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 29. Juli, 2018 (edited) Nemtøs skrev, for 47 minutter siden: De fleste mænd jeg er sammen med taler vi kort om en anmeldelse. Jeg lader det være helt op til manden om han vil skrive hans oplevelse, men beder ham om at undlade at gå i detaljer, skrive personlige oplysninger om mig, ligesom prisen er mellem ham og mig. De fleste mænd og dig i fælleskab bliver nok ikke enige om en mindre flaterende historie, er det ikke en form for skjult reklame ??..de historier der er fyldt for meget på skal man jo også forholde sig til....er de mere saglige end dem som har dobbelt profil ?? Redigeret 29. Juli, 2018 af Røvslikker Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. Juli, 2018 Røvslikker skrev, for 6 minutter siden: De fleste mænd og dig i fælleskab bliver nok ikke enige om en mindre flaterende historie, er det ikke en form for skjult reklame ??..de historier der er fyldt for meget på skal man jo også forholde sig til....er de mere saglige end dem som har dobbelt profil ?? Emnet har været drøftet tidligere. Der kan være fakta oplysninger i en anmeldelse så som om billeder og alder størrelse hænger sammen med annoncen. Om gp'en er fræk, sød, køn, giver det bedste blow ect er jo en individuel vurdering. Der er et forum til anmeldelser, om de gode anmeldelser er reklame kommer vel an på øjnene som læser anmeldelsen. Jeg får ikke flere henvendelser efter en anmeldelse, selvom anmeldelsen er positiv. Jeg fastholder det oprindelige indlæg, at mænd der skriver fra flere forskellige profiler for en rose en bestemt gp er jeg modstander af. Det giver ikke i min optik en troværdig anmeldelse. Gper som bliver rosende anmeldt af flere forskellige mænd er da kun dejligt at læse om. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pik sprøjt Skrevet 29. Juli, 2018 Nemtøs skrev, for 17 minutter siden: Emnet har været drøftet tidligere. Der kan være fakta oplysninger i en anmeldelse så som om billeder og alder størrelse hænger sammen med annoncen. Om gp'en er fræk, sød, køn, giver det bedste blow ect er jo en individuel vurdering. Der er et forum til anmeldelser, om de gode anmeldelser er reklame kommer vel an på øjnene som læser anmeldelsen. Jeg får ikke flere henvendelser efter en anmeldelse, selvom anmeldelsen er positiv. Jeg fastholder det oprindelige indlæg, at mænd der skriver fra flere forskellige profiler for en rose en bestemt gp er jeg modstander af. Det giver ikke i min optik en troværdig anmeldelse. Gper som bliver rosende anmeldt af flere forskellige mænd er da kun dejligt at læse om. Hej Nemtøs. Du har fuldstændig ret. Mvh. PS. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 29. Juli, 2018 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Jeg fastholder det oprindelige indlæg, at mænd der skriver fra flere forskellige profiler for en rose en bestemt gp er jeg modstander af. Det giver ikke i min optik en troværdig anmeldelse. Gper som bliver rosende anmeldt af flere forskellige mænd er da kun dejligt at læse om. Ok....nu kan man forstå at du sammen med de fleste mænd smeder en historie sammen som bliver kaldt en anmeldelse ....hmmmm hvad er forskellen på at der er nogen der har flere profiler som profilerer pigen, er det ikke lige utroværdigt ?? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. Juli, 2018 Røvslikker skrev, for 4 minutter siden: Ok....nu kan man forstå at du sammen med de fleste mænd smeder en historie sammen som bliver kaldt en anmeldelse ....hmmmm hvad er forskellen på at der er nogen der har flere profiler som profilerer pigen, er det ikke lige utroværdigt ?? Jeg gider ikke din personlige hetz mod mig. Denne "man" er ikke særlig god til at forstå. Jeg har ingen indflydelse på de anmeldelser der er skrevet om mig. Og nu handler indlægget fortsat ikke om mig - tag et koldt brusebad. Jeg har forstået du ikke bryder dig om mig, du angriber mig så snart du har mulighed for det. Den nemmeste løsning for din galde er at blokere mig, så kan du fokusere på det du kan lide. Fortsat god dag. Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 29. Juli, 2018 (edited) Piraten skrev, for 3 timer siden: ... Men sjovt nok at det falder så mange for brystet hvis man bakker en af pigerne op. Det betyder jo ikke nødvendigvis at man er “rygklapper” men blot giver udtryk for sin ærlige mening Ork, det, du ser i dag, er da intet i sammenligning med situationen herinde for 5-6 år siden. Det var dengang, der evigt og altid blev talt om "ridderne på hvide damecykler", hvis man var lidt for positiv i visse brugeres øjne. Redigeret 29. Juli, 2018 af Borende X Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 29. Juli, 2018 (edited) Nemtøs skrev, for 3 timer siden: De fleste mænd jeg er sammen med taler vi kort om en anmeldelse Nemtøs skrev, for 35 minutter siden: Denne "man" er ikke særlig god til at forstå. Jeg har ingen indflydelse på de anmeldelser der er skrevet om mig. hmmmm....er det noget "man" har misforstået her ???? om der bliver brugt flere profiler, eller pigen smeder noget sammen med en kunde, og bruger dennes profil som stand in er da lige fedt, det er lige usmageligt. Redigeret 29. Juli, 2018 af Røvslikker Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. Juli, 2018 Røvslikker skrev, for 6 minutter siden: hmmmm....er det noget "man" har misforstået her ???? om der bliver brugt flere profiler, eller pigen smeder noget sammen med en kunde, og bruger dennes profil som stand in er da lige fedt. Du har åbenbart brug for at få skåret tingene ud i pap. De fleste mænd spørger om det er OK for mig (Jeg opfatter dette som pli respekt for mig) at de skriver en anmeldelse af deres oplevelse sammen med mig. Jeg svarer det er op til dem, blot de undlader personlige oplysninger om mig, detaljer og pris. Jeg har ingen indflydelse på indholdet. Så jo der er stor forskel på at en og samme person skriver positivt om en gp fra flere forskellige profiler og der bliver skrevet en anmeldelse fra en enkelt person. Hvor kommer ordet smeder ind? Er det sådan du selv laver anmeldelser? Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 29. Juli, 2018 Røvslikker skrev, for 52 minutter siden: Ok....nu kan man forstå at du sammen med de fleste mænd smeder en historie sammen som bliver kaldt en anmeldelse ....hmmmm hvad er forskellen på at der er nogen der har flere profiler som profilerer pigen, er det ikke lige utroværdigt ?? Den eneste der "smeder" noget her er vist dig, når du antager at Nemtøs har været med til at skrive sine egne anmeldelser. Og nej, jeg har ikke besøgt hende. Mon hun har afvist at have besøg af dig og du et blevet børnefornærmet? 1 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 29. Juli, 2018 @nemtøs har en fornuftig pointe alle burde ta’ et koldt brusebad (jeg har lige taget et og jeg er så rolig lige nu at nogle måske vil finde hjertestarteren frem) Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 29. Juli, 2018 AalborgLook skrev, for 41 minutter siden: når du antager at Nemtøs har været med til at skrive sine egne anmeldelser. Mon hun har afvist at have besøg af dig og du et blevet børnefornærmet? Der har du helt ret...læs nu hvad der bliver skrevet. Mener at hun ikke modtager besøg, men hun kan træffes under andre forhold....nu er det jo ikke hende det drejer sig om, selvom hun gerne vil. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 29. Juli, 2018 Et eller andet sted er det sgu da sindsygt at @Nemtøs starter tråden med at sige at hun fordømmer falske anmeldelser og falske profiler. @Røvslikker hvorfor skulle nogen lade sig påvirke til at lave anmeldelser de ikke kan stå inde for? Det kan vel være lige meget hvordan de er “komponeret”, bare er er sandfærdige. Måske jeg tager fejl, men du tilhører åbenbart en fraktion på EG som foretrækker et forum uden pigerne. Nuvel, hverken du eller jeg laver reglerne, og så vidt jeg ved er pigerne velkomne her. vh. Piraten Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1217 Skrevet 29. Juli, 2018 Røvslikker skrev, for 29 minutter siden: Der har du helt ret...læs nu hvad der bliver skrevet. Mener at hun ikke modtager besøg, men hun kan træffes under andre forhold....nu er det jo ikke hende det drejer sig om, selvom hun gerne vil. Nu kommenterede hun så bare på tråden, hvorefter du nærmest overfalder hende verbalt - hvis nogen vil have, at det her skal handle om Nemtøs, så er det dæleme da dig... 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. Juli, 2018 Velkommen til @Grubbe - nyt medlem eller ny profil som støtter @Røvslikker Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 29. Juli, 2018 Nemtøs skrev, for 6 minutter siden: Velkommen til @Grubbe - nyt medlem eller ny profil som støtter @Røvslikker Ja, jeg undrede mig godt nok også over hvad jeg dog havde gjort siden et spritnyt medlem reagerede så voldsomt vh. Piraten Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. Juli, 2018 Piraten skrev, for 2 minutter siden: Ja, jeg undrede mig godt nok også over hvad jeg dog havde gjort siden et spritnyt medlem reagerede så voldsomt vh. Piraten Det er kanon god sort humor hvis det er samme person bag begge profiler, understøtter mit oprindelige indlæg. Undre også mig rigtig meget hvad årsagen til de vrede smileys hos et nyt medlem, også min hilsen blev mødt med en vred smiley. Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 29. Juli, 2018 NU STOPPER I! Grubbe er min anden profil jeg kun bruger når jeg er sur og deler negative smiley's ud. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 29. Juli, 2018 Jeg er ved at forberede mig på en lang aften. Nu kører det rigtig med rouladen. 2 Del dette indlæg Link til indlæg