Hop til indhold

Recommended Posts

Da nøjagtig adresse ikke står annoncen, så er det ikke tilladt at skrive den i en anmeldelse. 

Bed om at få adressen slettet.

Derudover er det iķke en anmeldelse men oplysning om noget.

Bed om at få dit skriv flyttet til rette  forum.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest zidi

De kan bare flytte det hvis de vil jeg er fucking træt af photoshop !!!!!!!!!!!!!!!

Krølle Bølle Jr. skrev, for 9 minutter siden:

Da nøjagtig adresse ikke står annoncen, så er det ikke tilladt at skrive den i en anmeldelse. 

De kan bare flytte det hvis de vil jeg er FUCKING træt af falske tekster og photoshop !!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 7 minutter siden:

Nej det er ikke en decideret anmeldelse men nok mere end advarsel i mod fake eller uoriginale billeder. Advarsler er ligeså brugebare som gode oplevelser, det sparer os andre end masse tid og penge. Selv "rutineret" EG brødre skriver jævnligt en advarsel, som Zidi netop har gjort. Tak for advarslen Zidi 

Vedr. oplysning af adressen er det korrekt, at det ikke må oplyses, hvis det ikke direkte står i annoncen, men så ved Zidi det til næste gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
zidi skrev, for 1 time siden:

Havde ellers glædet mig til en gang B2B med superfransk men sikke en skuffelse DET ER BESTEMT IKKE HENDE PÅ BILLEDERNE selvom hun hårdnakket påstod.

Hvordan så hun så ud ?

Jeg er tidligere blevet narret af annonce med samme billeder. Blev mødt af lille mørkhåret og lidt kraftig model 30+  i stedet for ung lys, slank og lækker babe.

Jeg var ikke så smart at gå...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest zidi
Michael J skrev, for 8 minutter siden:

Hvordan så hun så ud ?

Jeg er tidligere blevet narret af annonce med samme billeder. Blev mødt af lille mørkhåret og lidt kraftig model 30+  i stedet for ung lys, slank og lækker babe.

Jeg var ikke så smart at gå...

En høj  noget deform kvinde 45 +  og ikke køn  og ungdommelig som hende på billedet .. Jeg så lige opserveret at jeg er blevet ringet op af hende 

ca 45 min efter jeg forlod stedet ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
zidi skrev, for 10 timer siden:

En høj  noget deform kvinde 45 +  og ikke køn  og ungdommelig som hende på billedet .. Jeg så lige opserveret at jeg er blevet ringet op af hende 

ca 45 min efter jeg forlod stedet ???

Det er endnu mere dårlig stil:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sweex

Man kan altid være bagklog, men du kunne have søgt her inde og fundet ud af at hun er fake. 

For et godt b2b med afslutning, så vent til pixie kommer tilbage, hende kan jeg ihvertfald stå inde for.

God weekend.

Del dette indlæg

Link til indlæg
zidi skrev, for 13 timer siden:

Havde ellers glædet mig til en gang B2B med superfransk men sikke en skuffelse DET ER BESTEMT IKKE HENDE PÅ BILLEDERNE selvom hun hårdnakket påstod.

Krølle Bølle Jr. skrev, for 12 timer siden:

Selvfølgelig er det en anmeldelse. Den kunne bare ikke blive længere end besøg ved døren da det er fup og bedrag. Meget relevant i dette forum. Tak til zidi! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stort ros til dig, man skal gå og efterfølgende fortælle om episoden her på siden.

Falsk markedsføring er uacceptabelt - og hver eneste gang man ikke går, bliver udfordringen større!

Erik

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...