Hop til indhold

Recommended Posts

Med et par skuffelser i bagagen, senest på Helge Rodes vej, havde jeg faktisk besluttet mig for noget sikkert, men kom i tanke om Solbjerg. Det er meget længe siden, vi har set anmeldelser fra dette sted, og med teksten i annoncen "en ny lille fræk og sexy thaipige på 35 år" tænkte jeg, det kan sgu ikke gå helt galt.

Jeg ringede og bestilte tid, mødte glad op på adressen, døren blev åbnet af en smuk lille pige i ultrakort kjole, og jeg blev vist ind i et af rummene, og hun bad mig tage tøjet af.

Jeg lagde mig tilrette, med let spredte ben, på en meget blød seng. Den smukke lille pige kom ind, kravlede op på sengen, og spredte mine ben lidt mere. Det tog jeg som et godt tegn :)

Hun startede med at massere mine ben nedefra, skiftevis rimelig hård og nærmest fjerlet. Det var et godt mix og en behagelig fornemmelse. Ikke for meget olie, kun lige så hendes hænder kunne glide. Da hænderne kom helt op på låret, var de en smule "tæt på", men ikke direkte strejf Samme behandling på ryg og skuldre, skiftevis hård og let.

Det ringede på døren, og hun forlod rummet et par gange, men var hurtig tilbage.

Jeg vendte mig, og hun begyndte igen helt nedefra på benene, og strejfede et par gange, når hun kom helt til tops. Det havde selvfølgelig sin virkning, og der gik ikke lang tid, før jeg fik tilbud om hand, hvilket jeg naturligvis svarede ja tak til.

Et rigtig dejligt handjob med masser af berøringer på nosser og mellemkød samtidig. Intet hastværk, virkelig en nydelse.

Total set var massagedelen så som så, men alligevel dejlige berøringer, og alt i alt en udmærket oplevelse.

Pigen er ca. halvanden meter høj, meget køn store bryster, flot makeup, og snakker rigtig godt engelsk. Hun sagde, at hun kun var afløser, men jeg skulle bare spørge efter hende en anden gang, så hun er tilsyneladende afløser tit, eller nem at få fat i med kort varsel. Navnet er Puk, og priserne er som i Århus. Der blev ikke tilbudt andet end hand, og jeg spurgte ikke til andet.

Edit: Link https://annoncelight.dk/showad/235542

 

Redigeret af Julius

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har været afløsere/3-måneders piger af varierende kvalitet i Solbjerg, men hende her lyder jo god og på fotos ser hun fin ud. Man plejer dog at kunne få hele pakken der på stedet, selv om Nana selv ikke gør det mere - så mon ikke man blot skal spørge efter det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har for nyligt været forbi stedet. Nøj, for en skuffelse.

Et koldt hus, med et lille rum, med en meget smal massagebriks. Det var ikke mere end lige at mine skuldre kunne være på den - og jeg er altså ikke nogen body builder...

Mutter selv var lettere uhøflig da jeg ankom, og kom da ikke i bedre stemning, da jeg sagde at det kun skulle være massage i første omgang.

Hun sendte så hendes unge pige ind, som kom ind i rummet, efter jeg allerede havde placeret mig med hovedet ned af.

Nå, men hun gik i gang med massagen, mens resten af kroppen var dækket til med et håndklæde. Når ben, arm osv var færdig med at blive masseret, blev der lige duppet lidt med håndklædet, og så videre til næste legemsdel.

Uden former for pirringer kom vi til vend-rundt, og her fortsatte så massage på benene, uden at komme tæt på.

Efter lidt hovedmassage - ja så var jeg færdig. Eh ok... Der var så gået lige omkring 40 minutter.

Men så var man da færdig med at ligge der og fryse.

Undervejs kom der en anden kunde som mutter (går jeg ud fra) selv servicerede i rummet ved siden af - væggene var så tynde, så man næsten ordret kunne høre, hvad der blev sagt, hvis man ellers gad at følge med. På et tidspunkt kom der nogle højlydte mandelyde, og få minutter senere var han ude af døren. Satme heller ikke ligefrem noget der fremmer stemningen, havde der så været en fra starten af...

Pigen virkede sød nok - men enten var hun bare i dårligt humør, eller også havde mutter sagt til hende, at der ikke var mere at komme efter, da hun ikke allerede havde fået lavet mersalg ved min ankomst.

Gentagelse? Nej, aldrig på det sted, da jeg ikke gider høre på andre mænd ligger og stønner, mens jeg får massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...