Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kender naturligvis godt til Istedgade og Skelbækgade samt Halmtorvet, men synes ofte der er meget begrænset med udbud (isæt Halmtorvet/Skelbækgade) - er der andre steder hvor der findes gadepiger i KBH ?
Så et post på dette site omkring Sydhavnsgade og kom derfor til at tænke på om der er opstået nye steder, jeg ikke er bekendt med :-) 

Såfremt der er nogen der liger inde med viden, så hjælp mig gerne på vej (evt med bedste tidspunkter og om det gælder alle dage eller kun weekender) 
Alle informationer er velkomne 

God sommer derude

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror du skal forespørge i det generelle forum om København. Det her er underforummet om thaimassage.

Thaier arbejder generelt fra klinikker eller barer. Har aldrig hørt om thailandske gadepiger i København.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AndreATB skrev, for 56 minutter siden:

Jeg kender naturligvis godt til Istedgade og Skelbækgade samt Halmtorvet, men synes ofte der er meget begrænset med udbud (isæt Halmtorvet/Skelbækgade) - er der andre steder hvor der findes gadepiger i KBH ?
Så et post på dette site omkring Sydhavnsgade og kom derfor til at tænke på om der er opstået nye steder, jeg ikke er bekendt med :-) 

Såfremt der er nogen der liger inde med viden, så hjælp mig gerne på vej (evt med bedste tidspunkter og om det gælder alle dage eller kun weekender) 
Alle informationer er velkomne 

God sommer derude

Der er en ung pige ude i Sydhavn som plejer at arbejde fra omkring kl. 20 til ????

Hun står ved busstop stedet i krydset Sydhavnsgade/Frederikskaj

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved ikke om jeg er helt galt på den. Men her forleden kørte jeg ned af Tårnvej i Rødovre lidt efter midnat. Helt nede ved krydset til Roskildevej ved KFC gik en lyshåret pige rundt hvileløst. Kiggede også meget intenst ind til mig mens jeg sad i bilen. Ikke særlig høj. Hvid T-shirt med skrift på. Kort sort nederdel. Langt lyst hår. Lidt chubby. Ok køn. 

Nu er jeg ikke ekspert i gadepiger. Men hvis jeg måtte få 3 gæt, ville mit første gæt være at hun var ude på narrestreger. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 21 timer siden:

ved KFC

Lidt chubby. 

Nu er jeg ikke ekspert i gadepiger. Men hvis jeg måtte få 3 gæt, ville mit første gæt være at hun var ude på narrestreger. 

Hun ventede måske på at KFC åbnede igen, så hun kunne vedligeholde sin figur?

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, den 1/8/2018 at 18:56:

Ved ikke om jeg er helt galt på den. Men her forleden kørte jeg ned af Tårnvej i Rødovre lidt efter midnat. Helt nede ved krydset til Roskildevej ved KFC gik en lyshåret pige rundt hvileløst. Kiggede også meget intenst ind til mig mens jeg sad i bilen. Ikke særlig høj. Hvid T-shirt med skrift på. Kort sort nederdel. Langt lyst hår. Lidt chubby. Ok køn. 

Hun missede måske den sidste bus.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...