AndreATB 48 Skrevet 28. Juli, 2018 Jeg kender naturligvis godt til Istedgade og Skelbækgade samt Halmtorvet, men synes ofte der er meget begrænset med udbud (isæt Halmtorvet/Skelbækgade) - er der andre steder hvor der findes gadepiger i KBH ? Så et post på dette site omkring Sydhavnsgade og kom derfor til at tænke på om der er opstået nye steder, jeg ikke er bekendt med Såfremt der er nogen der liger inde med viden, så hjælp mig gerne på vej (evt med bedste tidspunkter og om det gælder alle dage eller kun weekender) Alle informationer er velkomne God sommer derude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiuser 681 Skrevet 28. Juli, 2018 Jeg tror du skal forespørge i det generelle forum om København. Det her er underforummet om thaimassage. Thaier arbejder generelt fra klinikker eller barer. Har aldrig hørt om thailandske gadepiger i København. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 352 Skrevet 28. Juli, 2018 AndreATB skrev, for 56 minutter siden: Jeg kender naturligvis godt til Istedgade og Skelbækgade samt Halmtorvet, men synes ofte der er meget begrænset med udbud (isæt Halmtorvet/Skelbækgade) - er der andre steder hvor der findes gadepiger i KBH ? Så et post på dette site omkring Sydhavnsgade og kom derfor til at tænke på om der er opstået nye steder, jeg ikke er bekendt med Såfremt der er nogen der liger inde med viden, så hjælp mig gerne på vej (evt med bedste tidspunkter og om det gælder alle dage eller kun weekender) Alle informationer er velkomne God sommer derude Der er en ung pige ude i Sydhavn som plejer at arbejde fra omkring kl. 20 til ???? Hun står ved busstop stedet i krydset Sydhavnsgade/Frederikskaj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AndreATB 48 Skrevet 29. Juli, 2018 (edited) AndreATB skrev, for 14 timer siden: Redigeret 29. Juli, 2018 af AndreATB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dansk69 0 Skrevet 1. August, 2018 Ikke noget jeg vil anbefale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 1. August, 2018 (edited) Ved ikke om jeg er helt galt på den. Men her forleden kørte jeg ned af Tårnvej i Rødovre lidt efter midnat. Helt nede ved krydset til Roskildevej ved KFC gik en lyshåret pige rundt hvileløst. Kiggede også meget intenst ind til mig mens jeg sad i bilen. Ikke særlig høj. Hvid T-shirt med skrift på. Kort sort nederdel. Langt lyst hår. Lidt chubby. Ok køn. Nu er jeg ikke ekspert i gadepiger. Men hvis jeg måtte få 3 gæt, ville mit første gæt være at hun var ude på narrestreger. Redigeret 1. August, 2018 af underdog40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9573 Skrevet 2. August, 2018 underdog40 skrev, for 21 timer siden: ved KFC Lidt chubby. Nu er jeg ikke ekspert i gadepiger. Men hvis jeg måtte få 3 gæt, ville mit første gæt være at hun var ude på narrestreger. Hun ventede måske på at KFC åbnede igen, så hun kunne vedligeholde sin figur? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 2. August, 2018 underdog40 skrev, den 1/8/2018 at 18:56: Ved ikke om jeg er helt galt på den. Men her forleden kørte jeg ned af Tårnvej i Rødovre lidt efter midnat. Helt nede ved krydset til Roskildevej ved KFC gik en lyshåret pige rundt hvileløst. Kiggede også meget intenst ind til mig mens jeg sad i bilen. Ikke særlig høj. Hvid T-shirt med skrift på. Kort sort nederdel. Langt lyst hår. Lidt chubby. Ok køn. Nu er jeg ikke ekspert i gadepiger. Men hvis jeg måtte få 3 gæt, ville mit første gæt være at hun var ude på narrestreger. Hun missede måske den sidste bus..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg