Hop til indhold
Guest Olliver

Charlotte1 - Esbjerg

Recommended Posts

Hej

 

jeg kan bekræfte at bag denne smukke sukker pige, befinder der sig en super lækker og smuk kvinde...

jeg har brugt hende et par gange og kan sgu ikke få nok af hende. Normalt er jeg ikke den der fyre raketten a& på 5 minutter, men hun ved hvor der skal trykkes og har smukke øjne der bare suser i spidsen......

hun er sød, sjov og meget nem at omgås

hun er fræk og har verdens bedste hænder, så drenge bare kløe på og lav aftale med hende i vil ikke blive skuffet..

 

stor ros herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Årgh prisen!!!! Jeg fik jo både massage og blow.. mener det var omkring 800 dask, hun tager vist 1500 for knep og jeg må sgu meddele at hun har en flot veltrænet krop.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jesperesb skrev, for 42 minutter siden:

hvordan kan man kontakte hende hvis man ikke er på SD ?

Mon ikke man skal være på SD? Jeg hører gerne om hvis hun har en mail eller lignende, da jeg pt. Ikke har abonnement.

Blow, var det med eller uden gummi? Er meget fristet af at besøge hende :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pokkers, så blev jeg blokeret, da jeg synes 1500kr for massage og blow/rimming lige var i overkanten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cippo skrev, den 24.8.2018 at 12:51:

Pokkers, så blev jeg blokeret, da jeg synes 1500kr for massage og blow/rimming lige var i overkanten.

Har også oplevet det samme. Man henvender sig pænt og høfligt og får ret hurtigt en aftale i stand. Men hun cutter bare omgående, hvis ikke tilbuddet passer hende. Hun tudede over at pengene var små, så jeg var selvfølgelig imødekommende overfor hende i min næste henvendelse. Men da var det allerede for sent - jeg var blokeret 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest olliver

Jeg fik desværre heller ikke et møde i stand, men mon ikke der er en heldig sjæl el to derude, der kom hele vejen til soveværelset med kvinden, og vil dele info med os forhåbningsfulde ungersvende. Så kan vi jo bedre vurdere om man skal gå benhårdt efter et møde med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
olliver skrev, for 3 timer siden:

Jeg fik desværre heller ikke et møde i stand, men mon ikke der er en heldig sjæl el to derude, der kom hele vejen til soveværelset med kvinden, og vil dele info med os forhåbningsfulde ungersvende. Så kan vi jo bedre vurdere om man skal gå benhårdt efter et møde med hende.

Det kan du jo se længere oppe. Men erfaringerne viser jo også, at hun er fejlcastet derinde på sd. Siden hun blokker omgående, er det åbenbart en gemen luderbiks hun driver, hvor det kun er cool money, der tæller. Listen over blokkede profiler må være enorm. Hendes profil har jo eksisteret et godt stykke tid 

Redigeret af lovingboobs
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest olliver
lovingboobs skrev, for 8 timer siden:

Det kan du jo se længere oppe. Men erfaringerne viser jo også, at hun er fejlcastet derinde på sd. Siden hun blokker omgående, er det åbenbart en gemen luderbiks hun driver, hvor det kun er cool money, der tæller. Listen over blokkede profiler må være enorm. Hendes profil har jo eksisteret et godt stykke tid 

Jeg kan se længere oppe, at den heldige har fået massage samt blow, og da jeg var interesseret i at vide om nogen nåede hele vejen med kvinden, så var min forespørgsel jo relevant for en foresættelse af tråden. Men jeg må jo bare prøve om jeg kan komme i audiens, med mindre hun også blokerer mig inden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, for 9 timer siden:

Siden hun blokker omgående, er det åbenbart en gemen luderbiks hun driver, hvor det kun er cool money, der tæller.

Tværtimod er det vel tegn på, at hun har en høj barre for, hvem hun vil bruge sin tid på. At du ikke bestod prøven er ærgerligt, men berettiger dig vel ikke til at forsøge at sværte hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 1 time siden:

Tværtimod er det vel tegn på, at hun har en høj barre for, hvem hun vil bruge sin tid på. At du ikke bestod prøven er ærgerligt, men berettiger dig vel ikke til at forsøge at sværte hende.

Nej jeg mener ikke hendes barre er høj. Det var hende der tog kontakt til mig. Og det var hende der spurgte til et møde. Takkede pænt nej da hendes fokus var mere på pengene end på oplevelsen. Blev dog ikke blokeret bagefter

Hun er ene og alene drevet af penge. Og rigtig gerne rigtig mange af dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg besøgte hende for et års tid siden og fik både massage og sex hele vejen rundt, tror jeg gav 1500.

Men det var ikke en oplevelse jeg vil gentage, dertil er hun for forretningspreget.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 9 timer siden:

Tværtimod er det vel tegn på, at hun har en høj barre for, hvem hun vil bruge sin tid på. 

Høj barre - tja... Men hun besidder så tilsvarende lav coolness faktor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...