Hop til indhold

Recommended Posts

Igenogigen skrev, den 28/7/2018 at 13:53:

Er bestemt os interesseret, kan bare ikke i dag.. ellers så skulle hun da nok få lov at sutte og sluge. 

Hvis manden vil kigge på så fint med mig, bare han ikke skal hjælpe hende ;-)

Blow med slug til 400,- det er sgu ikke hver dag man får tilbudt det

Jeg kan da ikke se i hendes annonce med 400 kr ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Hun har skiftet tekst igen nu. Synes egentlig det er meget fedt med lidt forskellige menuer, alt efter hvad de selv synes er frækt. Tror ikke de gør det direkte for pengenes skyld. Så var det nok lidt dyrere. Det var også hvad de skrev til mig. 

Håber selv at få mulighed for en sutter med slug en dag. B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bliver vist et mere og mere bizart koncept. Kom til at tænke på den film på nettet med den originale sluger, som en anden bruger havde linket til herinde, men hurtigt blev slettet, hvor man ser slugeren i en swingerclub gennemgå en bukkake seance. (Og ja, hun er sgu en lækker steg, der kan li’ sperm “en gros”). I filmen rammer en enkelt “supersprøjter” slugerens mand, der står bag hende og holder et tørklæde foran hendes øjne, mens hun knælende tager imod “skumsprøjt” i ansigtet fra den ene saftspændte herre efter den anden. Det samme kan ske for slugeren2’s mand. Gad vide om han har tænkt den tanke? Udover renlighed bliver kravet måske udvidet til begrænset “rækkevidde” for gæsterne :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Larsebro

Det er for mærkeligt til mig, hvis manden står og kigger. Så kan jeg ikke :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mit vedkommende, så er jeg der, hvor det kun er den Originale Sluger der frister til gentagelser :-)

Men der er vist ikke mange chancer for, at det kommer til at ske - desværre ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Såvidt jeg husker, så var det kun et krav i begyndelsen at manden var tilstede(hos den oprindelige sluger)? Jeg har i hvert tilfælde besøgt hende hvor hun var alene. Hun har vist fået et nyt liv, så tror desværre ikke hun gør comeback i gamet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...