Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle sammen, er ny her så måske jeg kunne lave fejl.

Besøgte i sidste uge Saibua på Silkeborgvej i Århus, bad om en times massage og nøgen på briksen kom den unge ind, ved ikke hvad hun hedder, men hun gav en lækker massage og stod for det meste så jeg kunne nyde synet af hendes smukke ben og fødder med frække røde negle. 

Efter en forsigtig vending, briksen er meget smal, kom tilbuddet om mere, efter et ja fra mig gik hun i gang med benene og med frække berøringer som vækkede fyren og så fik jeg nok det bedste HJ jeg nogensinde har fået. Hun var alle andre steder med den anden hånd, super lækkert og jeg blev grundig vasket af med både en varm klud og håndklæde, og jeg kommer gerne igen. 

600,- og så tilbød hun at smide toppen + BH for 100 ekstra. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
TYR1975 skrev, for 5 minutter siden:

Link?

Google eller kig  ;) i menu punket: Thai Massage øverst på denne side. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8260 skrev, den 28/7/2018 at 12:16:

Hej alle sammen, er ny her så måske jeg kunne lave fejl.

Besøgte i sidste uge Saibua på Silkeborgvej i Århus, bad om en times massage og nøgen på briksen kom den unge ind, ved ikke hvad hun hedder, men hun gav en lækker massage og stod for det meste så jeg kunne nyde synet af hendes smukke ben og fødder med frække røde negle. 

Efter en forsigtig vending, briksen er meget smal, kom tilbuddet om mere, efter et ja fra mig gik hun i gang med benene og med frække berøringer som vækkede fyren og så fik jeg nok det bedste HJ jeg nogensinde har fået. Hun var alle andre steder med den anden hånd, super lækkert og jeg blev grundig vasket af med både en varm klud og håndklæde, og jeg kommer gerne igen. 

600,- og så tilbød hun at smide toppen + BH for 100 ekstra. 

 

Velkommen til, og fin anmeldelse. 

Jeps, Saibua er et fint sted, med rigtigt gode HJ. 

Man skal ikke regne med mere end det, men når det er sagt, så er det i absolut topklasse her i Århus; både HJ og selve klinikken, der er pæn, ren og ikke lugter for meget af thai-cuisine. Mine egne og de fleste andres oplevelser på stedet er i hvert fald gode. Jeg har været ved Pat et par gange, men ikke med de andre piger på stedet. 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, for 23 minutter siden:

Velkommen til, og fin anmeldelse. 

Jeps, Saibua er et fint sted, med rigtigt gode HJ. 

Man skal ikke regne med mere end det, men når det er sagt, så er det i absolut topklasse her i Århus; både HJ og selve klinikken, der er pæn, ren og ikke lugter for meget af thai-cuisine. Mine egne og de fleste andres oplevelser på stedet er i hvert fald gode. Jeg har været ved Pat et par gange, men ikke med de andre piger på stedet. 

Det ville jo være dejligt, hvis de var nøgne - som i Tyskland - også når det kun er HJ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...