Hop til indhold

hygge i naturen ved silkeborg

Featured Replies

Skrevet

På en P plads i skoven på sejsvej ved Silkeborg,  er der nogen der har haft oplevelser der,

Skrevet

Gad vide om der skulle være chancer i aften på p plads sejsvej ved 19 tiden

• 3 weeks later...
Skrevet

Er der ingen der kan berette noget fra p pladsen på Sejsvej ved Silkeborg, på hvilken tider af dagen er der størst muglighed for at møde nogen til hygge

Skrevet

Du virker desperat. 

Fordi der er nogen der knalder i naturen er det jo hverken ensbetydning at de vil kigges på eller at du falder i deres smag.

Det aftales på forhånd.

Syntes selv det er pisse træls når man ikke tilbyder dogging/ pipshow at nogen er så liderlig og nysgerrig at de ikke kan beherske sig. Der er noget der kaldes diskretion og det skal man respektere. 

Du har også mulighed for at betale dig fra det, så er der muligvis gevinst. 

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 2 minutter siden:

... Du har også mulighed for at betale dig fra det, så er der muligvis gevinst. 

.... samt en oplagt mulighed for at få en solskoldet røv :D

Skrevet

Nu var det ikke for at kikke på men for at få chance for at være med, men jeg har nok udtrykt mig forkert , så det må i undskylde, jeg ville gerne ha prøvet denne oplevelse , og jeg ved ikke en disse om hvordan man får kontakt , derfor mit spørgsmål Ida.

Skrevet
bamse22 skrev, for 7 timer siden:

Nu var det ikke for at kikke på men for at få chance for at være med, men jeg har nok udtrykt mig forkert , så det må i undskylde, jeg ville gerne ha prøvet denne oplevelse , og jeg ved ikke en disse om hvordan man får kontakt , derfor mit spørgsmål Ida.

Bamse22

Det er også det forkerte forum, du efterspørger disse ting.

Hvis du vil opleve det, så arranger det med en GP og få en god oplevelse.

Hvis det er fordi, at du vil deltage uden noget mellemværende, så skal du prøve www.dogging-fun.dk

Men lad være med at virke så desperat. Pigerne flygter når de læser dine indlæg.

Skrevet
Skovfogeden skrev, for 12 timer siden:

Bamse22

Det er også det forkerte forum, du efterspørger disse ting.

Hvis du vil opleve det, så arranger det med en GP og få en god oplevelse.

Hvis det er fordi, at du vil deltage uden noget mellemværende, så skal du prøve www.dogging-fun.dk

Men lad være med at virke så desperat. Pigerne flygter når de læser dine indlæg.

OK tak for svar, for øvrig er jeg ikke desperat, kun nyskærig på at få en sådan oplevelse, men jeg lader være med at skrive mere her

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.