Hop til indhold
Guest bamse22

hygge i naturen ved silkeborg

Recommended Posts

Guest bamse22

På en P plads i skoven på sejsvej ved Silkeborg,  er der nogen der har haft oplevelser der,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bamse22

Gad vide om der skulle være chancer i aften på p plads sejsvej ved 19 tiden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bamse22

Er der ingen der kan berette noget fra p pladsen på Sejsvej ved Silkeborg, på hvilken tider af dagen er der størst muglighed for at møde nogen til hygge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du virker desperat. 

Fordi der er nogen der knalder i naturen er det jo hverken ensbetydning at de vil kigges på eller at du falder i deres smag.

Det aftales på forhånd.

Syntes selv det er pisse træls når man ikke tilbyder dogging/ pipshow at nogen er så liderlig og nysgerrig at de ikke kan beherske sig. Der er noget der kaldes diskretion og det skal man respektere. 

Du har også mulighed for at betale dig fra det, så er der muligvis gevinst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 2 minutter siden:

... Du har også mulighed for at betale dig fra det, så er der muligvis gevinst. 

.... samt en oplagt mulighed for at få en solskoldet røv :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bamse22

Nu var det ikke for at kikke på men for at få chance for at være med, men jeg har nok udtrykt mig forkert , så det må i undskylde, jeg ville gerne ha prøvet denne oplevelse , og jeg ved ikke en disse om hvordan man får kontakt , derfor mit spørgsmål Ida.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bamse22 skrev, for 7 timer siden:

Nu var det ikke for at kikke på men for at få chance for at være med, men jeg har nok udtrykt mig forkert , så det må i undskylde, jeg ville gerne ha prøvet denne oplevelse , og jeg ved ikke en disse om hvordan man får kontakt , derfor mit spørgsmål Ida.

Bamse22

Det er også det forkerte forum, du efterspørger disse ting.

Hvis du vil opleve det, så arranger det med en GP og få en god oplevelse.

Hvis det er fordi, at du vil deltage uden noget mellemværende, så skal du prøve www.dogging-fun.dk

Men lad være med at virke så desperat. Pigerne flygter når de læser dine indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bamse22
Skovfogeden skrev, for 12 timer siden:

Bamse22

Det er også det forkerte forum, du efterspørger disse ting.

Hvis du vil opleve det, så arranger det med en GP og få en god oplevelse.

Hvis det er fordi, at du vil deltage uden noget mellemværende, så skal du prøve www.dogging-fun.dk

Men lad være med at virke så desperat. Pigerne flygter når de læser dine indlæg.

OK tak for svar, for øvrig er jeg ikke desperat, kun nyskærig på at få en sådan oplevelse, men jeg lader være med at skrive mere her

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...