Hop til indhold

Pas på de falske scam-tøser

Featured Replies

Skrevet

En lille dansk pige bød sig på annoncelight. (Kan ikke længere finde link).

Men tog screenshot inden jeg tog chancen.. 

hun ønsker først at sælge billeder eller video for at sikre man er seriøs kunde inden hun vil begå mødeaftaler.. og da beløbet ikke var det store tænkte jeg “hva fanden, kan være jeg er heldig og hende her er undtagelsen”

men nej.. Jeg tog en for holdet på hende her.. Så hermed endnu en opfordring til ALDRIG at overføre på forhånd :)

Jeg har dog modtaget en fotoserie a 20stks ligefyldigemobilbilleder - men jo uden garanti for de er af hende - er de nok ikke ;) 

807F5B2E-8C44-4B24-881F-B1873FBC15DA.jpeg

C3A9407E-3D83-4EEB-B188-403B1A5DCF7D.jpeg

Skrevet

Der ligger allerede en anmeldelse af hende undet “ falsk markedsføring” hun tager opslaget på AL af og på hele tiden. Min opfordring er tjek gruppen før du hiver penge uf af pungen næste gang 

Skrevet
stenentrille skrev, den 28/7/2018 at 01:50:

En lille dansk pige bød sig på annoncelight. (Kan ikke længere finde link).

Men tog screenshot inden jeg tog chancen.. 

hun ønsker først at sælge billeder eller video for at sikre man er seriøs kunde inden hun vil begå mødeaftaler.. og da beløbet ikke var det store tænkte jeg “hva fanden, kan være jeg er heldig og hende her er undtagelsen”

men nej.. Jeg tog en for holdet på hende her.. Så hermed endnu en opfordring til ALDRIG at overføre på forhånd :)

Jeg har dog modtaget en fotoserie a 20stks ligefyldigemobilbilleder - men jo uden garanti for de er af hende - er de nok ikke ;) 

807F5B2E-8C44-4B24-881F-B1873FBC15DA.jpeg

C3A9407E-3D83-4EEB-B188-403B1A5DCF7D.jpeg

Det er jo langtfra noget nyt med de snydere,  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.