Hop til indhold
stenentrille

Pas på de falske scam-tøser

Recommended Posts

En lille dansk pige bød sig på annoncelight. (Kan ikke længere finde link).

Men tog screenshot inden jeg tog chancen.. 

hun ønsker først at sælge billeder eller video for at sikre man er seriøs kunde inden hun vil begå mødeaftaler.. og da beløbet ikke var det store tænkte jeg “hva fanden, kan være jeg er heldig og hende her er undtagelsen”

men nej.. Jeg tog en for holdet på hende her.. Så hermed endnu en opfordring til ALDRIG at overføre på forhånd :)

 

Jeg har dog modtaget en fotoserie a 20stks ligefyldigemobilbilleder - men jo uden garanti for de er af hende - er de nok ikke ;) 

807F5B2E-8C44-4B24-881F-B1873FBC15DA.jpeg

C3A9407E-3D83-4EEB-B188-403B1A5DCF7D.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der ligger allerede en anmeldelse af hende undet “ falsk markedsføring” hun tager opslaget på AL af og på hele tiden. Min opfordring er tjek gruppen før du hiver penge uf af pungen næste gang 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stenentrille skrev, den 28/7/2018 at 01:50:

En lille dansk pige bød sig på annoncelight. (Kan ikke længere finde link).

Men tog screenshot inden jeg tog chancen.. 

hun ønsker først at sælge billeder eller video for at sikre man er seriøs kunde inden hun vil begå mødeaftaler.. og da beløbet ikke var det store tænkte jeg “hva fanden, kan være jeg er heldig og hende her er undtagelsen”

men nej.. Jeg tog en for holdet på hende her.. Så hermed endnu en opfordring til ALDRIG at overføre på forhånd :)

 

Jeg har dog modtaget en fotoserie a 20stks ligefyldigemobilbilleder - men jo uden garanti for de er af hende - er de nok ikke ;) 

807F5B2E-8C44-4B24-881F-B1873FBC15DA.jpeg

C3A9407E-3D83-4EEB-B188-403B1A5DCF7D.jpeg

Det er jo langtfra noget nyt med de snydere,  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...