Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige fået et svar tilbød 2000 for mad og vin og sex

Hun svarede 2500 for et glas vin og sex 

Hmm nu får vi se

Andre med held !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan komme til Høng og få sex i min bil for 1500

Hun syntes der er langt til kbh hvor jeg vil hente hende

Først nu kan jeg se privat foto :-):-) virkelig lækker pige

Nå forhandler videre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været heldig OG uheldig med hende. 

Var på besøg en sen nattetime, hvor hun var alene, så vi kunne være hos hende. Sød pige, ganske lækker. God sex (går ikke i detaljer). Meget hyggesnak bagefter, snak om at gentage mødet. Hvilket vi begge gerne ville. Positiv oplevelse. Jeg nævner ikke beløb her. 

Nogle dage senere - skal vi ses i morgen, det var ok, nyt beløb aftales. Næste dag overfører jeg beløbet til hende og hun skriver tilbage at hun har fået menstruation. Hvad med pengene? Jeg overfører bare tilbage, bliver der tilbudt. Jdg tænker pyt, vi har jo mødtes, jeg har nummer og adresse, og hun tilbyder af sig selv at overføre. Og vi har en aftale om at ses når det røde er overstået (kun et par dage, siger hun). Et par dage senere, stadug ikke klar, men ca.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 42 minutter siden:

Jeg har været heldig OG uheldig med hende. 

Var på besøg en sen nattetime, hvor hun var alene, så vi kunne være hos hende. Sød pige, ganske lækker. God sex (går ikke i detaljer). Meget hyggesnak bagefter, snak om at gentage mødet. Hvilket vi begge gerne ville. Positiv oplevelse. Jeg nævner ikke beløb her. 

Nogle dage senere - skal vi ses i morgen, det var ok, nyt beløb aftales. Næste dag overfører jeg beløbet til hende og hun skriver tilbage at hun har fået menstruation. Hvad med pengene? Jeg overfører bare tilbage, bliver der tilbudt. Jdg tænker pyt, vi har jo mødtes, jeg har nummer og adresse, og hun tilbyder af sig selv at overføre. Og vi har en aftale om at ses når det røde er overstået (kun et par dage, siger hun). Et par dage senere, stadug ikke klar, men ca.

Fortsat... 

Lang historie kort. Aftalen bliver ikke til noget, svarer ikke længere sms'er eller opkald. Og jeg er ikke en bølle, der møder uanmeldt op på adressen ig virker truende. 

Eneste trøst, det var et mindre beløb anden gang. Lektion: selvom du har mødt vedkommende, kan du stadig blive snydt

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 34 minutter siden:

Fortsat... 

Lang historie kort. Aftalen bliver ikke til noget, svarer ikke længere sms'er eller opkald. Og jeg er ikke en bølle, der møder uanmeldt op på adressen ig virker truende. 

Eneste trøst, det var et mindre beløb anden gang. Lektion: selvom du har mødt vedkommende, kan du stadig blive snydt

Ja en skylder mig stadig en tusse efter vi havde mødtes 6-7 gange

Men hvad kan jeg gøre

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 5 timer siden:

Intet. Medmindre du vil true eller det, der er værre. Men spdan vi jo ikke, vel? 

privat gæld er svær at bevise

du kan dog godt nævne din overførsel for politiet, de kan i nogle tilfælde tage en snak med dem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...