Hop til indhold
Guest Aalborg igen og igen

Hvor finder i pigerne?

Recommended Posts

Guest Aalborg igen og igen

Hej gutter/tøser,

Jeg ville høre hvilke sider i bruger til at finde piger på? Jeg kender selvfølgelig annoncelight, men jeg har hørt rygte om en side piger laver opslag hvis de har en time eller mere så man kan kontakte dem der, men ved ikke hvor det er.

Spørgsmålet er vel: Hvor søger i henne, og hvor synes i er bedst i forhold til hvad pigerne lover med billeder og virkeligheden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BadGuy

prøv at se de foreskellige link, så finder du nok ret hurtigt ud af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aalborg igen og igen skrev, for 3 timer siden:

Hej gutter/tøser,

Jeg ville høre hvilke sider i bruger til at finde piger på? Jeg kender selvfølgelig annoncelight, men jeg har hørt rygte om en side piger laver opslag hvis de har en time eller mere så man kan kontakte dem der, men ved ikke hvor det er.

Spørgsmålet er vel: Hvor søger i henne, og hvor synes i er bedst i forhold til hvad pigerne lover med billeder og virkeligheden?

Google er din ven,sværere er det ikke 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aalborg igen og igen skrev, for 3 timer siden:

hvis man kan tale om site der skulle være troværdige end andre, vil jeg mene at Annoncelight er i den bedre ende.   Synes også annoncerne her på EG er rimelige troværdige

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...