mrXX 20 Skrevet 27. Juli, 2018 Nogen som har besøgt denne dame ? https://annoncelight.dk/showad/255578 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 718 Skrevet 27. Juli, 2018 mrXX skrev, 1 time siden: Nogen som har besøgt denne dame ? https://annoncelight.dk/showad/255578 Fake det er Angelina Castro billeder som bliver i den annonce Link til angelina castro billeder Hun er vel ikke startet op som GP i Danmark 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1419 Skrevet 30. Juli, 2018 Der står i annoncen hun er i Odense....Så den hører vel til under Fyn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alcacer 354 Skrevet 30. Juli, 2018 Big3lover skrev, for 23 minutter siden: Der står i annoncen hun er i Odense....Så den hører vel til under Fyn. Nu ved jeg ikke, hvad hendes annonce sagde i fredags, men det er vel tilladt for pigerne at flytte gesjæften? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1419 Skrevet 30. Juli, 2018 Alcacer skrev, for 1 minut siden: Nu ved jeg ikke, hvad hendes annonce sagde i fredags, men det er vel tilladt for pigerne at flytte gesjæften? Jep. Men den sagde også Odense....også onsdag og torsdag sidste uge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alcacer 354 Skrevet 30. Juli, 2018 Big3lover skrev, for 52 minutter siden: Jep. Men den sagde også Odense....også onsdag og torsdag sidste uge. Nuvel ja, så ligger tråden jo det forkerte sted. Og du beder bare admin flytte den... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1419 Skrevet 30. Juli, 2018 Hun er vist ikke værd at bruge tid på. Fik langt om længe en aftale i stand....(man skulle nærmest rykke for svar). Sød kvinde med et pænt mellemøstligt udseende, og et par meget stor bløde babser. Hun er ikke tyk, men lidt buttet. Hun siger hun er fra Rumænien. Ankom til adressen hvor hun igen var forsinket trods klar aftale. Blev lukket ind med beskeden om ikke at sige et kuk, da det foregår på lejede værelser. Og så gik hun ellers ombord i mobilen....skulle lige ringe, tjekke sms og dit og dat. Havde dårligt tid til at tage imod penge. Favel og tak sagde jeg så! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 31. Juli, 2018 Big3lover skrev, for 8 timer siden: Favel og tak sagde jeg så! Blev du ikke bedt om ikke at sige et kuk? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg