Hop til indhold

Recommended Posts

Var på vej hjem fra arbejde da dyret begyndte at dunke igen igen..

Jeg måtte lige holde ind til siden og tjekke de varme sider...

Havde kun 600 I kontanter så det begrænser ligesom udvalget.. Men jeg faldt over Eva fra Polen.. 

Link

Og det tilbud på 600 for 30 minutter virkede lidt for perfekt til at være sandt.. Hun er slet ikke den type jeg normalt går efter men jeg rationaliserede det og kom frem til at man jo skal have et åbent sind og prøve nye ting osv.. Jeg var top LIDERLIG.. 

 

Det viste sig at være lige i mit nabolag nær vesterbro torv i Aarhus, og hun havde tid med det samme. 

Jeg blev lukket ind af pigen på billederne iført en meget stram "one piece" og hun var super rar og sjov og vi havde tydeligvis en rigtig god start.. Hun fik 600 kr og jeg fik et bad, hvor efter hun tog et bad og så gik det ellers løs. Startede med en rigtig god gang grundig super fransk med dejligt meget tunge og bare helt perfekt, hun gik ned og mine balls fik en god omgang så tilbage til kalorius.. A++ I min bog. Jeg fik lov at pille samtidigt og det er første gang jeg har været sammen med en stor pige, det var en ny og spændende oplevelse. 

Så fik jeg gummi på og hun kravlede op i cow girl hvor hun gik til den, hun var dejlig stram og lod til at nyde det. Hun stoppede og den fik lidt mere med munden og så i doggy, rigtig frækt jeg fik lov til at støde igennem og hun var klar på faste klap i bagdelen, det var rigtig godt. Så et skift til missionær.. Hvor jeg efterfølgende fik low til at afslutte på de store naturlige bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ÅrhusmedbolleÅ skrev, for 14 timer siden:

Sikker på det er hende? Har prøvet og få en tid med hende flere gange, og der har det været maya, som har noget af det samme krop,

Ja, det er den rigtige pige. Hun ligner og svare navnet Eva.

Så med mindre de er MEGET ens og udgiver sig for at være hinanden er jeg ret sikker på at pigen er Eva.

Redigeret af sleipnir

Del dette indlæg


Link til indlæg
ÅrhusmedbolleÅ skrev, for 15 timer siden:

Sikker på det er hende? Har prøvet og få en tid med hende flere gange, og der har det været maya, som har noget af det samme krop,

De har tilsyneladende fælles adresse, på deres annoncer står samme gadenavn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...