DenOmrejsende 7 Skrevet 27. Juli, 2012 Vil dele denne med jer alle i anonymiseret form. Havde kontakt med en pige i dag. Spurgte om hun modtog sæden i munden og slugte. Dertil svarede hun: "Nej, det indeholder for mange kalorier" Først var jeg lidt irriteret, fordi det er forkert. Dernæst kunne jeg ikke lade være med at grine. For hvad og HVEM er det, som spreder sådanne myter? Eller havde hun bare ikke særligt mange brikker at flytte med? Så slog det mig, at jeg ikke vidste hvor gammel hun var, da det ikke stod i hendes annonce. Det blev sgu lige pludselig for en tand for mærkeligt... Hun var sgu en køn pige... men hold nu kæft altså..."sperm indeholder for mange kalorier" :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smith 0 Skrevet 27. Juli, 2012 Vil dele denne med jer alle i anonymiseret form. Havde kontakt med en pige i dag. Spurgte om hun modtog sæden i munden og slugte. Dertil svarede hun: "Nej, det indeholder for mange kalorier" Først var jeg lidt irriteret, fordi det er forkert. Dernæst kunne jeg ikke lade være med at grine. For hvad og HVEM er det, som spreder sådanne myter? Eller havde hun bare ikke særligt mange brikker at flytte med? Så slog det mig, at jeg ikke vidste hvor gammel hun var, da det ikke stod i hendes annonce. Det blev sgu lige pludselig for en tand for mærkeligt... Hun var sgu en køn pige... men hold nu kæft altså..."sperm indeholder for mange kalorier" Hvem er hun? Link? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nody Skrevet 27. Juli, 2012 Det har jeg hørt flere piger sige i spøg, så det kan altså være en spøgefuld afvisning af at sluge. De er få, men der findes altså kvinder med humor Nody Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. Juli, 2012 Vil dele denne med jer alle i anonymiseret form. Havde kontakt med en pige i dag. Spurgte om hun modtog sæden i munden og slugte. Dertil svarede hun: "Nej, det indeholder for mange kalorier" Først var jeg lidt irriteret, fordi det er forkert. Dernæst kunne jeg ikke lade være med at grine. For hvad og HVEM er det, som spreder sådanne myter? Eller havde hun bare ikke særligt mange brikker at flytte med? Så slog det mig, at jeg ikke vidste hvor gammel hun var, da det ikke stod i hendes annonce. Det blev sgu lige pludselig for en tand for mærkeligt... Hun var sgu en køn pige... men hold nu kæft altså..."sperm indeholder for mange kalorier" Jeg tror, at du har haft fat i åndshøvdingen Amalie fra Paradise :lol: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenOmrejsende 7 Skrevet 27. Juli, 2012 Det værste ved dette er, at det IKKE var en spøg. Det var åbenlyst en pige, som gik op i kalorier (så har vidst allerede sagt for meget). Det giver ikke mening at jeg henviser til hende. 1) Har ikke lyst til at personificere hende, for så vil dette indlæg være en nedgørelse af hende. 2) Hun er måske en svag person, hvorfor jeg kun kan gisne om folks pludselige interesse i hende (syge stoddere!) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
s.f.s 60 Skrevet 28. Juli, 2012 Jeg har oplevet lige det modsatte - lå og fik fransk og kunne mærke at det ikke gik ret længe. Jeg spurgte om vi skulle slutte, hvortil hun svarede nej kom du bare, det er sundt, derfor er jeg aldrig syg ;) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenOmrejsende 7 Skrevet 28. Juli, 2012 Jeg har oplevet lige det modsatte - lå og fik fransk og kunne mærke at det ikke gik ret længe. Jeg spurgte om vi skulle slutte, hvortil hun svarede nej kom du bare, det er sundt, derfor er jeg aldrig syg Haha, fedt! "...så gerne" :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 374 Skrevet 28. Juli, 2012 Kineserne har fra gammel tid formået, at bilde deres kvinder ind, at det ville øge deres chancer for sunde graviditeter. Og hvem går op imod det folk, der har opfundet krudtet? Den kloge narrer den mindre kloge (no offense til de kvindelige medkiggere - blot lidt værkstedshumor) :lol: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mallen 46 Skrevet 28. Juli, 2012 Kineserne har fra gammel tid formået, at bilde deres kvinder ind, at det ville øge deres chancer for sunde graviditeter. Faktisk ikke helt korrekt, undersøgelser viser faktisk at kvinder der sluger sæden reducerer risikoen for svangerskabsforgiftning.... Men mht. at bruge det som protein tilskud eller frygte det skulle være fedende så skal man da vist sluge pænt meget da mængden jo er så lille som den er... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 374 Skrevet 28. Juli, 2012 @mallen Kan du ikke fremskaffe videnskabelig dokumentation? Der er sikkert et par stykker af os, der gerne vil gå ud og sprede det sygdomsforebyggende budskab, der burde være tilgængeligt for alle Kineserne er sgu ikke helt "skævøjede"! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mallen 46 Skrevet 29. Juli, 2012 Igen kan man jo kun sige at google er din ven ^^ Men kan da lige sidde er hurtigt link: http://videnskab.dk/krop-sundhed/hyppig ... orgiftning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ommeren 315 Skrevet 11. Februar, 2014 Apropos: En mand med elefanthue kommer ind i banken med oversavet gevær. Hen til damen ved første skrivebord og siger "hit med pengene". "vi har ingen penge" siger damen "dette er en sædbank" "vis mig sæden" siger manden damen går hen til en fryser åbner og tager et reagensglas op med sæd i. "se selv" "Drik det eller jeg skyder dig" siger manden "Jamen, øh nej" siger damen "DRIK DET ELLER JEG SKYDER DIG" sige rmanden og peger på hende med geværet. Hun ser ingen anden udvej end at tømme reagensglasset for indhold og sluge det. Manden tager elefanthuen af og siger: " der kan du se, Grethe, du kan jo godt" 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Februar, 2014 Napset på nettet: Kalorier: Hvis du tæller kalorier, bør du vide, at en spiseskefuld af sæd indeholder omkring 20 kalorier. Sperm indeholder også små mængder af fedt og kolesterol. Mangler du protein: Sæd har et højt indhold af protein og kulhydrater, men indeholder også fedt, zink og kalcium. Ja, kalcium ligesom der står på tandpastaen, sæd er nemlig både en udmærket kilde til protein og bekæmper huller i tænderne. Bekæmper depression: Hvis fruen i huset ser skeptisk på dig, når du beder hende sluge 'klatten', så prøv med at fortælle hende, at sæd kan reducere risikoen for at udvikle depression. Sæd indeholder 'spermophagia', der giver en lykkefølelse.Sæd holder dig ung: Sæd indeholder spermidin, der er medvirkende til at sløve aldringsprocessen. Spermidin beskytter også cellerne mod skader ved at forbedre blodcellerne. Smagen kan ændres: Sæd smager, som sæd gør. Men afhængigt af din diæt og motionsvaner kan du påvirke smagen. Masser af friske grøntsager og motion giver en bedre smag. Mænd kan være allergiske: Alle mænd har sæd i kroppen, men nogle er faktisk allergiske over for de små svømmere. Hos mænd er symptomerne træthed, feber og løbende næse efter udløsningen. Hos kvinder er det hævelser og en rødlig reaktion i skeden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 12. Februar, 2014 Bekæmper depression: Hvis fruen i huset ser skeptisk på dig, når du beder hende sluge 'klatten', så prøv med at fortælle hende, at sæd kan reducere risikoen for at udvikle depression. Sæd indeholder 'spermophagia', der giver en lykkefølelse. det skal lige siges, at den der lykkefølelse, den kommer primært hvis i afleverer klatten der hvor den normalt afleveres, for så kommer disse lykkefølelser meget mere kraftigt, intenst og er længerevarende... lykkestofferne ryger direkte i slimhinderne og blodbanen ved normal aflevering for at lande der hvor vi rent faktisk optager disse lykkestoffer (hvis i afleverer klatten i munden på hende) - så skal spermen forbi mundens enzymer og mavesyren - og så er lykkefølelsen noget reduceret lever den det rette sted og gør jeres koner/kærester vilde efter mere..... sådan lidt forenklet udtrykt det virker på mig kan jeg sige... jeg kan mærke markant forskel på om mine kærester leverer et sted det kan optages eller ikke kan optages 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Februar, 2014 Apropos: En mand med elefanthue kommer ind i banken med oversavet gevær. Hen til damen ved første skrivebord og siger "hit med pengene". "vi har ingen penge" siger damen "dette er en sædbank" "vis mig sæden" siger manden damen går hen til en fryser åbner og tager et reagensglas op med sæd i. "se selv" "Drik det eller jeg skyder dig" siger manden "Jamen, øh nej" siger damen "DRIK DET ELLER JEG SKYDER DIG" sige rmanden og peger på hende med geværet. Hun ser ingen anden udvej end at tømme reagensglasset for indhold og sluge det. Manden tager elefanthuen af og siger: " der kan du se, Grethe, du kan jo godt" Eller denne; I sædbankenstår den ene mand efter den anden i kø for at "afleverer" Pludselig opdager en af mændene at der står en kvinde bag ved ham. Han henvender sig til hende, og spørger; "Hva pokker laver du her?" Kvinden smiler lidt forlegent, med lukket mund, og peger derefter på sin netop lukket mund, og udstøder blot ; "hmmm" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Februar, 2014 det skal lige siges, at den der lykkefølelse, den kommer primært hvis i afleverer klatten der hvor den normalt afleveres, for så kommer disse lykkefølelser meget mere kraftigt, intenst og er længerevarende... lykkestofferne ryger direkte i slimhinderne og blodbanen ved normal aflevering for at lande der hvor vi rent faktisk optager disse lykkestoffer (hvis i afleverer klatten i munden på hende) - så skal spermen forbi mundens enzymer og mavesyren - og så er lykkefølelsen noget reduceret lever den det rette sted og gør jeres koner/kærester vilde efter mere..... sådan lidt forenklet udtrykt det virker på mig kan jeg sige... jeg kan mærke markant forskel på om mine kærester leverer et sted det kan optages eller ikke kan optages Jeg holder meget af din flertalsform i sidste sætning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Februar, 2014 Jeg holder meget af din flertalsform i sidste sætning. Jeg smilte også da jeg læste det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 12. Februar, 2014 Ga ga guuuu - ja gu skal du sluge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 13. Februar, 2014 Der er da milioner af kvinder verden over der er blevet tykke af sperm. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 13. Februar, 2014 Der er da milioner af kvinder verden over der er blevet tykke af sperm. Det er der nok, men det ikke en naturlov, at de efter 9 mdr. skal vedblive med at være det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg